HS Tehopaketti on pääkaupunkiseudun tehokkain kaupantekijä

HS Tehopaketti artikkelikuva
Hesarin alueellinen Kauppapaikka ja paikallislehdet HS Espoo, HS Helsinki ja HS Vantaa muodostavat yhdessä HS Tehopaketin, pääkaupunkiseudun ylivoimaisimman mainosratkaisun.

HS Tehopaketissa maksat vain haluamasi alueen kontakteista, mainontasi näkyy luotettavassa mediaympäristössä ja pääset vaikuttamaan viikonlopun ostopäätöksiin.

Tehopaketin mainonta julkaistaan keskiviikon alueellisessa HS Kauppapaikassa sekä iltapäivästä alkaen ilmaisjakelussa jaettavissa HS paikallislehdissä (HS Espoo, HS Helsinki ja HS Vantaa). Torstaina aamulla paikallislehdet jaetaan HS-tilaajille Hesarin välissä tavoittaen myös mainoskieltotalouksia.

Kustannustehokas HS Tehopaketti tarjoaa mainonnalle vaikuttavuutta ja tehoa kahden päivän näkyvyydellä keskiviikosta torstaihin.

Hesari on lukijalleen tärkeä osa aamun rutiineja.

Yhden lehden lukuaika on keskimäärin 50 minuuttia. 83 % lukijoista lukee Hesaria kesällä enemmän tai yhtä paljon kuin muina vuodenaikoina. 69 % pitää Hesarin mainontaa laadukkaana ja hyödyllisenä.*

HS:n paikallislehtien parissa viihdytään, ja kaksi kolmesta lukijasta pitää niiden mainontaa kiinnostavana. Yhden lehden lukuaika on keskimäärin 18,4 minuuttia**. 

Näin ostat HS Tehopakettia, tutustu mediakorttiin 

* HS lukijatutkimus 2019 ja 2020. Kantar TNS Oy

** Lukijatutkimus: HS Espoo, Helsinki Vantaa 4/2019 (n=588).