Yhteyden voima

Nik Goodman
Radioguru Nik Goodman kertoo, miten luot kysyntää audiomainonnalla.

Elämme keskellä viestien tulvaa. Markkinoijien on yhä hankalampaa saada viestejään läpi.

Nik Goodman toimii radio- ja audiosisältöjen konsulttina sekä johtajana Bounce-audiotuotantoyhtiössä. Katso alta Goodmanin puheenvuoro Sanoman viihdemedioiden webinaarissa 4. kesäkuuta.

Näin luot Nik Goodmanin mukaan kysyntää audiomainonnalla:

  • Radion avulla kohdentaminen on tehokasta. Tiedämme millainen yleisö kutakin kanavaa seuraa.
  • Radio tavoittaa ihmiset oikeaan aikaan oikeassa paikassa. Erityisesti tämä pätee silloin, kun radiota kuunnellaan autossa.
  • Radio tavoittaa ihmiset myös maailmassa, jossa mainoksia vältellään.
  • Radio moninkertaistaa kampanjan tehon, kun käytät sitä esimerkiksi TV-kampanjan ohella.
  • Radio saa tehokkaasti aikaan toimintaa, liikettä myymälään tai verkkokauppaan.
  • Vahvalla toistolla radiomainonnassa saat luotua tehokkaasti omistajuuden tuotekategoriassa.
  • Radio on luotettava, mikä on tämän päivän mediaympäristössä tärkeämpää kuin koskaan ennen.
  • Radion tarjoaa vahvan yhteyden kanavan, kuulijoiden ja mainostajien välille.

Kiinnostaako radio- tai audiomainonta? Löydämme tarpeisiisi sopivan ratkaisun, oli se sitten spottimainonta tai ohjelmayhteistyö. Kysy lisää yhteyshenkilöltäsi Sanoman mediamyynnistä.