Startup Beely nousi puolessa vuodessa tunnettuudessa toimialansa kolmanneksi

Beely artikkelikuva
Startup-yritys Beely aloitti Sanoman kanssa tiiviin yhteistyön heinäkuussa 2019. Palvelun tunnettuus oli tuolloin käytännössä nolla. Monikanavaisten markkinointitoimenpiteiden tehon osoittaa se, että Beely nousi puolessa vuodessa Suomen kolmanneksi tunnetuimmaksi yksityisleasing-palveluksi.

Tunnettuus on mahdollista saavuttaa jopa lyhyessä ajassa, mutta se vaatii jatkuvaa tekemistä ja selkeää viestintää.  Tulisi pystyä kertomaan, miksi palvelu tai tuote olemassa ja mihin se tarjoaa ratkaisun. Monimediallisella tekemisellä saavutetaan parhaat tulokset, kunhan mediaryhmät ja tavoitteet suunniteltu tarkoin. Beely on onnistunut tässä erinomaisesti.

Beelyn markkinointijohtaja Jonna Hiltunen kokee, että Sanoman tiimi on ollut hyvin vahvasti osa Beelyä ja tärkeä ulkoinen resurssi.

”Yhteistyö eri mediaryhmien asiantuntijoiden kanssa on ollut antoisaa ja hyvin jouhevaa. Vahvuutena on ollut monimediainen tekeminen suunniteltuna yhdessä Sanoman mediaryhmien asiantuntijoiden kanssa. Olemme hyödyntäneet niin Helsingin Sanomia, Ilta-Sanomia, aikakausilehtiä, radiota, TV:tä, displaytä kuin natiiviakin. TV:n ja radion avulla olemme kasvattaneet tunnettuutta, digin avulla ohjanneet myyntiin ja printissä olemme avanneet palvelun sisältöä tarkemmin”, Hiltunen kertoo.

”Startupina olemme hyvin kiitollisia siitä, kuinka nopeasti tunnettuutemme on kehittynyt. Tämä näkyy positiivisesti myös myynnissä. Poikkeuksellisesta keväästä huolimatta olemme tehneet ennätyksiä päivä-, viikko- ja kuukausimyynneissä.”

Tutustu caseen tarkemmin