Heinäkuun Kuukauden kamppis on Atrian Grillfulness

Atria Grillfulness artikkelikuva
Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Atrian kesäkampanjassa grillataan mindfulnessin tyyliin.

Idea Grillfulness-kampanjasta syntyi Atrian käyttämien mainos-, media- ja tapahtumatoimistojen yhteispalaverissa.

”Totesimme, että tämä on aikaan sopiva, kun kotoilu ja mökkeily ovat pinnalla”, Atrian markkinointipäällikkö Elina Vuolle kertoo. 

Grillauskausi on Atrialle tärkeä sesonki.

”Haluamme olla siinä vahvasti mukana. Kampanjan humoristinen kulma korostaa sitä, että grillaus on keskittymistä hetkeen samalla tavoin kuin mindfulness. Tuoksut, äänet ja maut ovat oleellinen osa grillaushetkeä.”

Toukokuun puolivälissä alkanut kampanja jatkuu elokuun puoliväliin. Kampanjavalikkoon kuuluvat online, tv, radio ja ulkomainonta. Myös joitakin Grillfulness-tapahtumia on onnistuttu toteuttamaan rekkakiertueen muodossa.

Onnea Atria ja kampanjan toteuttanut TBWA\Helsinki! 

Kuukauden kamppis