HS etusivu toi vipinää Aleksi 13 -tavaratalon loppuunmyyntiin

Aleksi 13 artikkelikuva
Ilmoituksen taktinen viesti toi merkittävän lisäyksen myyntiin ja kävijämääriin.

Kun Luhta halusi tavoittaa laajasti pääkaupunkiseudulla asuvia tunnetun ja historiallisesti merkittävän kauppapaikan loppuunmyyntiviestillä, valinta oli Hesarin monikanavainen etusivu. Keskustan Aleksi 13 -tavaratalo nostettiin arvoiselleen paikalle.

”Helsingin Sanomien etusivu on eittämättä printtimainonnan paalupaikka − parempaa ilmoittelupaikkaa ostovoimaisten pääkaupunkiseutulaisten tavoittamiseksi ei ole. Kun toteutus oli lisäksi monikanavainen, kohderyhmän laajuus ja tavoittavuus oli erinomainen”, Head of Marketing Tarja Malinen Luhdalta kertoo.

Viesti ilmoituksessa oli taktinen, loppuunmyynnin tavoitteiden mukainen.

”Saavutimme ilmoituspäivänä merkittävän kasvun myyntiin ja kävijämääriin. Vaikutus ei jäänyt vain yhteen päivään, joten olemme erittäin tyytyväisiä panos-tuotos-suhteeseen. Sanoma on edelläkävijä monikanavaisten markkinointiratkaisujen tarjoajana. Yhteistyö Sanoman asiantuntijoiden kanssa on mutkatonta, ja heidän asiantuntemukseensa voi luottaa”, Malinen kiittää.

Lue lisää HS etusivusta