Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi
  • In English
Ota yhteyttä

Valikko

Current menu level items
  • Ajankohtaista

      Ajankohtaista

    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Asiakastarinat
  • Alueellinen mainonta

      Alueellinen mainonta

    • Uusimaa
    • Varsinais-Suomi
    • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
    • Päijät-Häme & Kymenlaakso
    • Pirkanmaa & Kanta-Häme
    • Satakunta
    • Keski-Suomi
    • Lappi
    • Pohjois-Savo & Pohjois-Karjala
    • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
    • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
  • Tietopankki

      Tietopankki

    • Toimialatietoa
    • Tutkimustietoa
    • Oppaat ja työkalut
    • Markkinoinnin termit
    • Suomalaiset mediankäyttäjinä
    • Vastuullisuus
  • Mediat & palvelut

      Mediat & palvelut

    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Kumppanuudet ja sponsorointi
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kotisivut yritykselle
      • Mainonnan mittaaminen ja tuloksellisuus
      • Mainostuotanto ja luovat ratkaisut
      • Mainos- ja digitoimistoille
      • Sisältömarkkinointi
  • Suunnittelijan työkalut

      Suunnittelijan työkalut

    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
    • Mediatiedot
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Ajankohtaista tuotetietoa
  • Osta mainontaa
  • Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Ajankohtaista
  3. Näkemyksiä markkinoinnista

Aamulehden ja Saarioisten yhteistyö on tuloksellista kaikilla mittareilla

Aamulehti ja Saarioinen ovat oman alansa klassikoita, joilla on pitkät perinteet ja juuret vahvasti kiinni Pirkanmaalla. Molemmat ovat ajankohtaisia omalla toimialallaan ja läsnä suomalaisten arjessa joka päivä.
Aamulehti Saarioinen artikkelikuva
29.11.2021
Jaa:FacebookTwitterLinkedin

Kun Suomea jälleenrakennettiin 1950-luvulla Saarioinen lähti myymään tuoretta, valmiiksi pakattua ruokaa töistä kotiin palaaville perheenäideille.

”Toimme siihen ratkaisun, jota kutsustaan valmisruoaksi. Yli 60 vuotta myöhemmin perustehtävämme on edelleen sama: me teemme päivän ruoan, jotta sinä voit keskittyä omaan kutsumukseesi”, kertoo kuluttajakokemuksen johtaja Tia Yrjölä Saarioiselta.

”Yhteistyömme Aamulehden kanssa on viime vuosina painottunut ennen kaikkea bränditekojen ympärille. Olemme ottaneet kuluttajat vahvasti mukaan tuotekehitykseen ja viestineet tästä muun muassa vuosittaisen lempiruokakisamme kautta. Suomen ostetuin valmisruoka-ateria, maksalaatikko ja joulun tekeminen ovat niinikään meille etusivun asioita. Aamulehden monikanavainen, sisällöltään vahva tarjooma sopii tähän tehtävään hyvin: tavoitamme kuluttajat luotettavassa ja heille läheisessä mediaympäristössä. Kaikki tekemisemme tutkitaan ja näin voidaan ottaa opit tulevaan. Tulosten perusteella brändimme resonoivat hienosti yhteen ja voidaan todeta, että yhteistyö on ollut tuloksellista kaikilla mittareilla”, Yrjölä sanoo.

Valmisruoka on kovassa nosteessa ja tällä hetkellä yli 60 % suomalaisista syö valmisruokaa vähintään viikoittain.

”Koko Suomen brändinä suosimme mediavalikossamme laajasti tavoittavia, sisällöltään laadukkaita medioita. Sanomalle annan plussaa valtakunnallisuudesta, monikanavaisuudesta ja halusta katsoa eteenpäin.”

Aamulehti täyttää 140 vuotta 3. joulukuuta.

”Onnittelut 140-vuotiaalle Aamulehdelle. On ilo olla läsnä mediassa, joka pysäyttää ja saa ajattelemaan isommin”, Yrjölä kiittää.

Katso myös: 

Pirkanmaan ääni 140 vuotta

Tagit

Alueellinen mainonta Case Uutismedia

Sinua voisi kiinnostaa myös

  • Syyskauden HS Teemat syventyvät Eliel Saariseen, metsään ja kuninkaallisiin

    HS Teema on kuusi kertaa vuodessa ilmestyvä aikakauslehti tietoa ja sivistystä rakastaville. Teema syventyy yksi aihe kerrallaan yhteiskuntaan, kulttuuriin, tieteeseen ja historiaan.

    Tagit

    Tuotetietoa Uutismedia
    Julkaistu
    26.5.2023
    Lue lisää
  • Kohdennettu mainonta ja erilaiset kohderyhmät: näin tehostat mainontaasi

    Miten tehdä mahdollisimman tuloksellista mainontaa, ja välttää investointien valuminen hukkaan? Tämä lienee markkinointi-ihmisten mieliä kautta aikain eniten kutkuttanut kysymys, eikä ihme. Tässä artikkelissa kerromme miten perehdyt tarkemmin kohderyhmääsi ja varmistat, että viestisi saavuttaa juuri heidät.

    Tagit

    Alueellinen mainonta Audio & radio Digiratkaisut TV & video
    Julkaistu
    14.4.2023
    Lue lisää
    Keltapaitainen mies katsoo puhelintaan.
  • Tavoita urheilufanit Urheilulehden teemanumeroilla ja kausioppailla

    Urheilulehti tavoittaa 66 000 lukijaa, joista valtaosa on miehiä. Kausioppaissa ja erikoisnumeroissa voit kohdentaa mainontaa eri lajien seuraajille ja kannattajille. 

    Tagit

    Tuotetietoa Uutismedia
    Julkaistu
    13.4.2023
    Lue lisää
    urheilulehti-hero.png
  • Etäistä ja valtakunnallista – vai läheistä ja paikallista?

    Tarjoamme paikallisia ja alueellisia ratkaisuja ja palvelemme kaiken kokoisia asiakkaita, vakuuttaa Sanoman Pohjois-Suomen aluemyyntijohtaja Janne Puolakka.

    Tagit

    Näkemyksiä Alueellinen mainonta Omakynä
    Julkaistu
    12.4.2023
    Lue lisää
  • Mehiläinen nostaa kampanjassaan arvostavasti esiin suurimman ammattiryhmänsä

    Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Maaliskuun Kuukauden kamppis on Mehiläisen Lähihoitajalla on elämä tehtävänä.

    Tagit

    Kuukauden kamppis Uutismedia
    Julkaistu
    11.4.2023
    Lue lisää
  • Fanita yrittäjää laittaa hyvän kiertämään

    Suomen Yrittäjien ja Sanoman yhteiskampanja puhutteli ja aktivoi.

    Tagit

    Audio & radio Case Digiratkaisut Luovat ratkaisut Uutismedia
    Julkaistu
    4.4.2023
    Lue lisää
  • Mitkä ovat ruokatrendit juuri nyt?

    Glorian ruoka & viinin päätoimittaja ja HS ruokatoimituksen vetäjä Sanna Maskulin kertoo, mitkä ruokatrendit toimituksessa juuri nyt puhuttavat.

    Tagit

    Näkemyksiä Aikakausmedia Omakynä Uutismedia
    Julkaistu
    3.4.2023
    Lue lisää
  • Kunniamaininta UPM:lle ja Sanomalle Grand One -gaalassa!

    Sanoma sisältömarkkinoinnin UPM:lle tuottama kansainvälinen sisältömarkkinointiohjelma sai kunniamaininnan Grand Onessa parhaan digitaalisen sisältömarkkinoinnin kategoriassa.

    Tagit

    Case Sisältömarkkinointi
    Julkaistu
    31.3.2023
    Lue lisää
  • Neljä hyvää syytä valita Sanoman uutismedia

    Sanoman yhä digitaalisemmassa uutismediassa tavoitat sitoutuneet kohderyhmät kotimaisessa ja luotettavassa ympäristössä, kirjoittaa uutismedian kaupallisista ratkaisuista vastaava Pietari Korhonen.

    Tagit

    Näkemyksiä Omakynä Uutismedia
    Julkaistu
    21.3.2023
    Lue lisää
  • IS on myös syventävien sisältöjen koti

    Ilta-Sanomat tarjoaa tiedonjanon sammutuksen lisäksi nautinnollisia ja rentouttavia hetkiä syventävien uutissisältöjen parissa, kirjoittaa Ilta-Sanomien Head of Marketing Karla Louhelainen.

    Tagit

    Näkemyksiä Omakynä Uutismedia
    Julkaistu
    20.3.2023
    Lue lisää
  • Ole mukana kiekkohuumassa

    Sanoman uutismedian yhteistoimitus tarjoaa runsaan MM-jääkiekon sisältökattauksen.

    Tagit

    Uutismedia
    Julkaistu
    14.3.2023
    Lue lisää
  • Uutis- ja aikakausmedian kesäedut

    Tavoita asiakkaasi kesälläkin.

    Tagit

    Aikakausmedia Natiivimainonta Tuotetietoa Uutismedia
    Julkaistu
    14.3.2023
    Lue lisää
    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    010 80 80 85 *

    Arkisin klo 8-16

    Uudet mainostajat
    010 321 9400  **
    Arkisin klo 9-15

    * 8,40 snt/min, (sis. alv 24%)
    ** 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min (sis. alv 24%) 

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Evästekäytännöt
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2023 Sanoma Media Finland