Fundun HS etusivu toi huikean piikin Google-hakuihin ja sivustoliikenteeseen

”Jos ei selitä, voi herättää kiinnostusta. Meidän mielestämme Fundu on Pohjolan siistein rahoitusalan brändi. Olimme rohkeita ja ennakkoluulottomia ja luotimme omaan intuitioomme. Se toimi”, kertoo Fundun toimitusjohtaja Lasse Vuola.
Se todellakin toimi. HS etusivu toi Fundun Google-hakuihin huomattavan piikin ja liikenne verkkosivuille kasvoi huikeat 458 prosenttia.
”Meidän kaikista kampanjoistamme tämä oli ylivoimaisesti paras”, Vuola sanoo.
Kampanjan tavoitteena oli tunnettuuden kasvattaminen ja kiinnostuksen herättäminen.
”Vaikka olemme siistein rahoitusalan brändi, emme ole vielä tunnetuin. Kampanja oli enemmän mielikuvallinen. Kun tulee se hetki, että tarvitset rahoitusta, mieleen voi tulla Fundu, se vähän fressimpi toimija.”
Vuola kiittää Sanomaa nopeasta reagoinnista.
”Yhteistyö on hyvää, välitöntä ja joustavaa. Nopeus on meille kasvuyhtiönä valttia.”