Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi
  • In English
Ota yhteyttä

Valikko

Current menu level items
  • Ajankohtaista

      Ajankohtaista

    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Asiakastarinat
  • Alueellinen mainonta

      Alueellinen mainonta

    • Uusimaa
    • Varsinais-Suomi
    • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
    • Päijät-Häme & Kymenlaakso
    • Pirkanmaa & Kanta-Häme
    • Satakunta
    • Keski-Suomi
    • Lappi
    • Pohjois-Savo & Pohjois-Karjala
    • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
    • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
  • Tietopankki

      Tietopankki

    • Toimialatietoa
    • Tutkimustietoa
    • Oppaat ja työkalut
    • Markkinoinnin termit
    • Suomalaiset mediankäyttäjinä
    • Vastuullisuus
  • Mediat & palvelut

      Mediat & palvelut

    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Kumppanuudet ja sponsorointi
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kotisivut yritykselle
      • Mainonnan mittaaminen ja tuloksellisuus
      • Mainostuotanto ja luovat ratkaisut
      • Mainos- ja digitoimistoille
      • Sisältömarkkinointi
  • Suunnittelijan työkalut

      Suunnittelijan työkalut

    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
    • Mediatiedot
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Ajankohtaista tuotetietoa
  • Osta mainontaa
  • Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Ajankohtaista
  3. Näkemyksiä markkinoinnista

Helmikuun kuukauden kamppis on DNA:n hyvän mielen tv-mainos

Kuukauden kamppis on Sanoman kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. DNA:n Netti Apuri -kampanja viihdyttää ja oivalluttaa.
16.3.2023
Jaa:FacebookTwitterLinkedin

”DNA:n markkinoinnissa on aina tavoitteena tehdä erottuvaa, tunteisiin vetoavaa, tuloksellista ja mutkattoman arjen brändimielikuvaa vahvistavaa markkinointiviestintää. Tv:n kautta on mahdollista pitkäkestoisen muistijäljen rakentaminen”, kertoo DNA:n kuluttajaliiketoiminnan markkinointijohtaja Sinikka Alanne.

”Tavoitteenamme on viestiä, että meillä on tarjolla kaikille suomalaisille luotettava ja toimintavarma netti teknologiasta ja käyttötilanteesta riippumatta. Sen saa helposti käyttöön, ja se on aina rahanarvoinen. Toisena tavoitteena oli korostaa DNA:n avuliaisuutta ja palveluhenkisyyttä oikean ratkaisun valinnassa ja käyttöönotossa. Vaikuttamalla näihin mielikuviin toivomme, että yhä useampi harkitsee DNA-nettiä ja päätyy valitsemaan sen. DNA on muutaman viime vuoden aikana saavuttanut kiinteän verkon markkinajohtajuuden laajakaistassa.”

DNA:ssa tehtiin loppuvuoden aikana laajaa asiakasymmärrystyötä. Siinä yhteydessä nousi esiin, miten merkityksellinen toimiva nettiyhteys on tämän päivän ihmisille. Etätyön murros ja samaan aikaan tapahtunut viihteen siirtyminen verkkoon on kasvattanut netin merkityksen työssä ja vapaa-aikana aivan erilaiseksi – ilman nettiä ei ole elämää, ja huono yhteys ketuttaa kuin pientä oravaa.

”Tämä antoi luovalle toimistollemme Folkille hyvät eväät suunnitella toteutusta. Luova konsepti kielikuvien käyttämisestä oli jo käytössä DNA Apurin lanseerauksessa.”

Kampanjasta on tullut hyvää palautetta sekä asiakkailta että DNA:n omalta henkilökunnalta.

”Liiketoiminta on ollut hyvin innostunut kampanjasta. Samoin kumppanimme, kuten esimerkiksi Netflix, jonka kanssa meillä on yhteinen DNA Netti ja Netflix -tuote.”

Kampanjan teema näkyy tv:n lisäksi myös DNA:n printti- ja ulkomainonnassa, ohjelmayhteistyötunnuksissa, display-mainonnassa ja sosiaalisessa mediassa.  

Onnea DNA, luova toimisto Folk Finland, tuotantoyhtiö Director's Guild, mediatoimisto Dagmar ja digitoimisto Kuubi!

Katso tuomariston perustelut:

Kuukauden kamppis

Tagit

Kuukauden kamppis TV & video

Sinua voisi kiinnostaa myös

  • Sanoma TV:n syksyn 2023 ohjelmistossa on monipuolinen kattaus uutuuksia ja tuttuja suosikkeja

    Pitkä odotus palkitaan, kun fanien vuosia odottama Amazing Race Suomi nähdään syksyllä Nelosella ja Ruudussa. Yksi syksyn kiinnostavimmista uutuuksista on ympäri maailmaa supersuosituksi noussut uutuusformaatti, tosielämän murhamysteeripeli Petolliset.

    Tagit

    TV & video
    Julkaistu
    25.5.2023
    Lue lisää
  • Vaikuttavuutta instream-pystyvideolla

    IS.fi:n, HS.fi:n, Aamulehden ja Satakunnan Kansan sekä Sanoman paikallismedioiden toimituksellisten videosisältöjen yhteydessä näkyvä instream-pystyvideo on loistava tapa saada lisäpeittoa ja keskittynyttä katselua esimerkiksi muun videokampanjoinnin tueksi.

    Tagit

    Digiratkaisut TV & video
    Julkaistu
    23.5.2023
    Lue lisää
  • Välitämme on Postille paljon enemmän kuin kampanja – se on sitoumus toiminnan jatkuvasta kehittämisestä

    Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Huhtikuun Kuukauden kamppis on Postin Välitämme.

    Tagit

    Audio & radio Digiratkaisut Kuukauden kamppis TV & video Vastuullisuus
    Julkaistu
    16.5.2023
    Lue lisää
  • Kohdennettu mainonta ja erilaiset kohderyhmät: näin tehostat mainontaasi

    Miten tehdä mahdollisimman tuloksellista mainontaa, ja välttää investointien valuminen hukkaan? Tämä lienee markkinointi-ihmisten mieliä kautta aikain eniten kutkuttanut kysymys, eikä ihme. Tässä artikkelissa kerromme miten perehdyt tarkemmin kohderyhmääsi ja varmistat, että viestisi saavuttaa juuri heidät.

    Tagit

    Alueellinen mainonta Audio & radio Digiratkaisut TV & video
    Julkaistu
    14.4.2023
    Lue lisää
    Keltapaitainen mies katsoo puhelintaan.
  • Mehiläinen nostaa kampanjassaan arvostavasti esiin suurimman ammattiryhmänsä

    Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Maaliskuun Kuukauden kamppis on Mehiläisen Lähihoitajalla on elämä tehtävänä.

    Tagit

    Kuukauden kamppis Uutismedia
    Julkaistu
    11.4.2023
    Lue lisää
  • Huippuviihteen kevät jatkuu

    Valovoimaisimmat tähdet yhdistävät kevään ohjelmauutuuksia.

    Tagit

    TV & video
    Julkaistu
    13.3.2023
    Lue lisää
  • Duudsonit tekee paluun Neloselle

    Duudsonit palaa Neloselle koko poppoon voimin! Duudsonit eli Jukka Hildén, Jarno Laasala, Jarno "Jarppi" Leppälä ja HP Parviainen vierailevat jälleen haasteiden keskellä olevien perheiden luona ympäri Suomea, kun Duudsonit tuli taloon palaa ruutuihin uusin jaksoin. Ohjelma nähdään Nelosella syksyllä.

    Tagit

    TV & video
    Julkaistu
    1.3.2023
    Lue lisää
  • Tammikuun Kuukauden kamppis on Xploran erikoisartikkeli

    Kuukauden kamppis on Sanoman kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Xploran natiiviartikkeli tarjosi kiinnostavalla tavalla tietoa siitä, että lapsille hankittaville älypuhelimille on olemassa vastuullinen vaihtoehto.

    Tagit

    Case Digiratkaisut Kuukauden kamppis Natiivimainonta Uutismedia
    Julkaistu
    13.2.2023
    Lue lisää
  • Joonas Imeläinen on nimitetty vastaamaan tv:n ja videon mainosratkaisujen kaupallistamisesta

    Joonas Imeläinen on nimitetty Head of TV & Video -rooliin vastaamaan tv:n ja videon mainosratkaisujen kaupallistamisesta Sanomalla.

    Tagit

    Nimitys TV & video
    Julkaistu
    7.2.2023
    Lue lisää
  • Tavoittavin kaupallinen liikkuvan kuva talo – hyödynnä tv:n ja videon voima

    Ruutu ja Sanoman videoverkosto tarjoavat liikkuvan kuvan kampanjoillesi lisää tavoittavuutta ja vaikuttavaa näkyvyyttä.

    Tagit

    Tutkittua TV & video
    Julkaistu
    3.2.2023
    Lue lisää
  • Suomi kehityksen kärjessä: Uusi Total TV -mainonnan mittaus markkinan käyttöön

    Tv-sisältöjen katselutavat monipuolistuvat ja suoratoistopalvelujen katselu kasvaa. Tämän vuoksi myös mainonnan mittauksen tulee kehittyä. Uusi Total TV -mainonnan* mittaus antaa mainonnan ostajille ja myyjille kokonaisnäkymän tv- ja suoratoistomainonnan kampanjan tuloksiin. Yhteismitallisuus, läpinäkyvyys ja luotettavuus mahdollistavat mittauksen käytön myös mainonnan valuuttana.

    Tagit

    Tutkittua TV & video
    Julkaistu
    25.1.2023
    Lue lisää
    Segmenttien tv katselu artikkelikuva
  • Mediamix mainonnassa: kolme syytä monimedialliseen mainontaan

    Mediamainonnan perussääntö on, että yksi mainonnan kanava ei ole oikotie onneen: mainostajan mediamix, eli kampanjassa käytettävät mainonnan kanavat, ovat olennainen osa kampanjan onnistumista.

    Tagit

    Näkemyksiä Aikakausmedia Audio & radio Digiratkaisut TV & video Uutismedia
    Julkaistu
    20.1.2023
    Lue lisää
    mediamix_ja_monimediallinen_mainonta
    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    010 80 80 85 *

    Arkisin klo 8-16

    Uudet mainostajat
    010 321 9400  **
    Arkisin klo 9-15

    * 8,40 snt/min, (sis. alv 24%)
    ** 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min (sis. alv 24%) 

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Evästekäytännöt
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2023 Sanoma Media Finland