Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi
  • In English
Ota yhteyttä

Valikko

Current menu level items
  • Ajankohtaista

      Ajankohtaista

    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Asiakastarinat
  • Alueellinen mainonta

      Alueellinen mainonta

    • Uusimaa
    • Varsinais-Suomi
    • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
    • Päijät-Häme & Kymenlaakso
    • Pirkanmaa & Kanta-Häme
    • Satakunta
    • Keski-Suomi
    • Lappi
    • Pohjois-Savo & Pohjois-Karjala
    • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
    • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
  • Tietopankki

      Tietopankki

    • Toimialatietoa
    • Tutkimustietoa
    • Oppaat ja työkalut
    • Markkinoinnin termit
    • Suomalaiset mediankäyttäjinä
    • Vastuullisuus
  • Mediat & palvelut

      Mediat & palvelut

    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Kumppanuudet ja sponsorointi
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kotisivut yritykselle
      • Mainonnan mittaaminen ja tuloksellisuus
      • Mainostuotanto ja luovat ratkaisut
      • Mainos- ja digitoimistoille
      • Sisältömarkkinointi
  • Suunnittelijan työkalut

      Suunnittelijan työkalut

    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
    • Mediatiedot
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Ajankohtaista tuotetietoa
  • Osta mainontaa

      Osta mainontaa

    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Tarjouspyyntö
    • Foppa - joustavat maksuratkaisut
  • Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Ajankohtaista
  3. Näkemyksiä markkinoinnista

Kingis kannustaa suurella sydämellä

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Toukokuun Kuukauden kamppis on Kingiksen Ole oma Kingis.
13.6.2023
Jaa:FacebookTwitterLinkedin

Kingis-nimen taustalla on tarina. Kingis lanseerattiin vuonna 1980 sillä lupauksella, että se on jäätelöpuikkojen kingi. Kingis oli Suomen suurin jäätelöpuikko ja ensimmäinen iso, suklaisen sydämen sisältävä jäätelö Suomen markkinoilla.

”Kingis haluaa suurella sydämellään kannustaa siihen, että jokainen voisi olla oman elämänsä päähenkilö ja löytää oman juttunsa”, kertoo Ingman-jäätelöiden markkinoinnista vastaava Nordic Brand Manager Jenni Aaltonen.

Kun Britanniaan oli tulossa kruunajaiset, Unileverillä alettiin seurata tarkalla silmällä niiden mahdollista ajankohtaa. Kingiksen kevään kampanja haluttiin ajoittaa juuri sopivaan saumaan.

Kampanjan toteutuksessa haluttiin vahvistaa yhteyttä Kingis-brändiin, tuotiin ”suurella sydämellä” -viestiä esiin ja kommunikoitiin pinkkimustalla värimaailmalla kevään uutuutta, vadelma-lakujäätelöä.

Monikanavainen kampanja koostui tv:stä, digistä, HS etusivusta, ulkomainonnasta ja sosiaalisen median kanavista.

”HS etusivu on yksi kuninkaallisimmista mediakanavista, joka herättää huomion ihan eri tavalla. Siksi halusimme sen mukaan”, Aaltonen sanoo.

Muissa kanavissa kampanja käynnistyi maanantaina, ja HS etusivulla se komeili kruunajaispäivänä.

”Olemme olleet kampanjaan enemmän kuin tyytyväisiä. Hesarin etusivun viesti oli simppeli. Olemme saaneet palautetta siitä, että toteutus oli nokkela, kun siinä ei selitelty liikaa, vaan annettiin ihmisten itse hoksata yhteys päivän tapahtumaan. Onnistuimme tällä kampanjalla tuomaan esiin brändiä, sen  ”suurella sydämellä” -viestiä  ja ajankohtaisuutta.”

Onnea Unilever, Kingis & Ingman, luova toimisto Nord DDB Helsinki ja mediatoimisto GroupM!

Tutustu muihin Kuukauden kamppiksiin

Tagit

Digiratkaisut Kuukauden kamppis TV & video Uutismedia

Sinua voisi kiinnostaa myös

  • HS Koulutusliite ja Aamulehden Opinnot ja Ura -teema tavoittavat opiskelijat ja heidän vanhempansa

    Hesarin Koulutusliite ilmestyy 26.1.2024 ja Aamulehden Opinnot & Ura -teema 30.1.2024. Koulutukseen ja uravalintoihin liittyviä asioita käsitellään näissä liitteissä monipuolisesti ja kiinnostavista näkökulmista.

    Tagit

    Printtiratkaisut Tuotetietoa Uutismedia
    Julkaistu
    22.9.2023
    Lue lisää
  • Sanoman uutis- ja aikakausmediat tavoittavat 91% suomalaisista

    Ilta-Sanomat jatkaa Suomen suurimpana uutismediana, alueellisilla medioilla on vahva asema markkina-alueillaan ja aikakausmedioissa lukijamäärien kasvua myös printissä.

    Tagit

    Printtiratkaisut Aikakausmedia Uutismedia
    Julkaistu
    22.9.2023
    Lue lisää
  • Valtakunnallista ja alueellista vaikuttavuutta – Helsingin Sanomien, Aamulehden ja Satakunnan Kansan etusivut 2024 ovat nyt varattavissa

    Monikanavainen etusivu on ohittamaton mainospaikka. Etusivulla synnytät puheenaiheita ja saat aikaan toimintaa.

    Tagit

    Tuotetietoa Uutismedia
    Julkaistu
    22.9.2023
    Lue lisää
  • Helsingin Sanomien sisältökattaus uudistuu

    HS panostaa painetun lehden kehittämiseen ja tuo runsaampaa sisältöä ja lisää visuaalisuutta viikonloppuun. Arkipäivien lehdissä painottuvat enemmän uutiset.

    Tagit

    Printtiratkaisut Tuotetietoa Uutismedia
    Julkaistu
    21.9.2023
    Lue lisää
  • Selviytyjät Suomi rikkoi merkittävän ennätyksen Ruudussa – palvelun kaikkien aikojen katsotuin yksittäinen ohjelma

    Nelosella ja Ruudussa sunnuntaisin nähtävän Selviytyjät Suomen käynnissä oleva seitsemäs tuotantokausi on noussut todelliseksi suoratoistohitiksi. Kauden avausjakso on Ruutu-palvelun katsotuin yksittäinen ohjelma.

    Tagit

    TV & video
    Julkaistu
    20.9.2023
    Lue lisää
  • Digital Commerce Finlandin tavoitteena on auttaa digitaalista kauppaa kasvamaan – Sanoma mukana tukemassa yhteiskunnallisen yrityksen toimintaa

    Digital Commerce Finland haluaa kiihdyttää digitaalisen kaupan kasvua tavoitteenaan luoda maailman kilpailukykyisin digitaalisen kaupan yhteisö Suomeen. Uuteen yhteisöön kutsutaan mukaan niin verkkokauppoja ja kaupan alan pk-yrityksiä kuin digikaupasta kiinnostuneita ja siihen vaikuttavia tahoja.

    Tagit

    Digiratkaisut
    Julkaistu
    19.9.2023
    Lue lisää
  • Fundun HS etusivu toi huikean piikin Google-hakuihin ja sivustoliikenteeseen

    Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Elokuun valinta on Fundun visuaalisesti pelkistetty HS etusivu.

    Tagit

    Printtiratkaisut Kuukauden kamppis Uutismedia
    Julkaistu
    15.9.2023
    Lue lisää
  • Amazing Race Suomen odotettu kausi alkaa lauantaina 30.9. Nelosella ja Ruudussa

    Kaikkien aikojen suurin seikkailuohjelma Amazing Race on rantautunut viimein Suomeen! Ohjelma on nostanut esiin myös huolen matkailun aiheuttamista päästöistä ilmastolle. Tutustu tietopakettiin lentojen ympäristövaikutuksista.

    Tagit

    TV & video
    Julkaistu
    14.9.2023
    Lue lisää
  • Sanoma ostaa Länsi-Suomi- ja Raumalainen-lehdet – tavoitteena kasvu Satakunnassa ja kestävä digiajan alueellinen uutismedia

    Kauppa vahvistaa Sanoman alueellisen uutismedian tavoittavuutta ja asiakaskantaa Satakunnan alueella.

    Tagit

    Uutismedia
    Julkaistu
    30.8.2023
    Lue lisää
  • Mitä insight on käytännössä – opas insightin hyödyntämiseen markkinoinnin suunnittelussa

    Millaisten perustusten päälle nykyaikainen markkinointi tulisi rakentaa? Mitä on hyvä ymmärtää, mistä lähteä liikkeelle ja mihin keskittyä?

    Tagit

    Näkemyksiä Toimialat Audio & radio Digiratkaisut Tutkittua
    Julkaistu
    28.8.2023
    Lue lisää
    mita_insight_on_kaytannossa
  • Black Friday ja joulu - loppuvuosi on parasta myyntiaikaa: erottaudu ja onnistu sesonkimainonnassa

    Muistatko vielä ajan, jolloin uuden vuoden jälkeiset tammialet olivat tarjoushaukan vuosittainen kultakausi? Ne ajat ovat takanapäin, sillä loppuvuodesta on tullut kuin varkain vuoden tärkein ostosralli – ja markkinoijan näkökulmasta tietysti myyntisesonki.

    Tagit

    Aikakausmedia Audio & radio Digiratkaisut Natiivimainonta TV & video Uutismedia
    Julkaistu
    25.8.2023
    Lue lisää
    Black Friday ja joulusesonki on lahjaostosten aikaa
  • Ivalo ja muut Elisa Viihteen uudet laatudraamat 1.10. alkaen ensiesityksessä vain Ruudussa

    Tarjonta mainostajille kehittyy merkittävästi, kun Elisa Viihteen sisällöt tuovat Ruutuun ja myöhemmin myös tv-kanaville uusia yleisöjä ja kohdennusmahdollisuuksia.

    Tagit

    TV & video
    Julkaistu
    22.8.2023
    Lue lisää
    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    010 80 80 85

    Arkisin klo 8-16

    Uudet mainostajat
    010 321 9400
    Arkisin klo 9-15

    0,0835 €/puhelu + 0,1669 €/min, sis. alv 24 %

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Evästekäytännöt
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2023 Sanoma Media Finland