Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi
  • In English
Ota yhteyttä

Valikko

Current menu level items
  • Ajankohtaista

      Ajankohtaista

    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Asiakastarinat
  • Alueellinen mainonta

      Alueellinen mainonta

    • Uusimaa
    • Varsinais-Suomi
    • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
    • Päijät-Häme & Kymenlaakso
    • Pirkanmaa & Kanta-Häme
    • Satakunta
    • Keski-Suomi
    • Lappi
    • Pohjois-Savo & Pohjois-Karjala
    • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
    • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
  • Tietopankki

      Tietopankki

    • Toimialatietoa
    • Tutkimustietoa
    • Oppaat ja työkalut
    • Markkinoinnin termit
    • Suomalaiset mediankäyttäjinä
    • Vastuullisuus
  • Mediat & palvelut

      Mediat & palvelut

    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Kumppanuudet ja sponsorointi
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kotisivut yritykselle
      • Mainonnan mittaaminen ja tuloksellisuus
      • Mainostuotanto ja luovat ratkaisut
      • Mainos- ja digitoimistoille
      • Sisältömarkkinointi
  • Suunnittelijan työkalut

      Suunnittelijan työkalut

    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
    • Mediatiedot
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Ajankohtaista tuotetietoa
  • Osta mainontaa
  • Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Ajankohtaista
  3. Näkemyksiä markkinoinnista

Sanoma Ad Managerin uudet ominaisuudet palvelevat nyt entistäkin paremmin digimarkkinoijien tarpeita

Mainonnan itseostopalvelu Sanoma Ad Manager helpottaa nyt entistäkin tehokkaammin digimainostajien arkea.
10.3.2023
Jaa:FacebookTwitterLinkedin

Palvelun uudet ominaisuudet tehostavat display-kampanjoiden suunnittelua ja hallintaa, ja kaksi uutta mainosmuotoa tarjoavat puolestaan mahdollisuuden entistäkin tarkempaan kohdentamiseen sekä omien bannereiden käyttöön.

CPC-paketti mahdollistaa klikkipohjaisen mainonnan ostamisen itse 

Klikkipohjaisen mainonnan avulla hankit tehokkaasti lisää verkkosivukävijöitä ja maksat vain klikeistä. Mainosmuotona CPC onkin jo tuttu monelle Sanoman asiakkaalle, ja uutuutena sitä voi nyt ostaa suoraan itse Ad Managerista. 

Klikkipohjaisilla digimainonnan ratkaisuilla mainostat paitsi tuloksellisesti, myös turvallisesti. Sanoman digimediat tavoittavat viikottain noin 3,2 miljoonaa suomalaista. CPC-paketin avulla voit kohdentaa Sanoman medioissa juuri oikeille kohderyhmille ja yrityksellesi relevanteimmille asiakkaille, niin alueellisesti kuin valitsemiesi muiden kohdennuskriteerien mukaan.  

CPC-paketti mahdollistaa myös yritysilmeesi mukaisten bannerien ja esimerkiksi omien fonttien käytön, sillä mainos rakennetaan valmiista bannereista. Ad Managerin Development Manager Aapi von Creutlein kertoo, että CPC-paketti onkin suunniteltu vastaamaan asiakkaiden toiveita: ”Olemme kuunnelleet herkällä korvalla palautteita ja halusimmekin vastata tällä tuotteella meille tulleisiin kehitysehdotuksiin. Moni on toivonut, että saisi tehdä bannerit alusta alkaen itse.” 

CPM nettonoston avulla kohdennat entistäkin tarkemmin 

Toinen Ad Managerin uusista tuotteista on näyttöpohjaisesti hinnoiteltu ja erityisesti tunnettuuden kasvattamiseen sopiva CPM nettonosto. Mainosmuodon avulla voit kohdentaa kampanjasi hyvin tarkasti kohderyhmän kiinnostuksen mukaan. Uutta on myös se, että nettonoston avulla saat mainonnan näkymään hs.fi:ssä.   

CPM nettonoston avulla voit valita kampanjallesi niin monta kohdennusta kuin haluat ja maksat vain toteutuneista näytöistä. Voit kohdentaa mainontaa esimerkiksi sijainnin, sukupuolen, iän, elämänvaiheen ja ammattiaseman, sivuston tai kohderyhmäsi kiinnostuksen kohteiden mukaan. Tarkan kohdennuksen avulla puhuttelet vain valitsemaasi kohderyhmää, eikä budjettia kulu hukkakontakteihin.  

Reaaliaikaiset kampanjamuutokset lisäävät kampanjoiden hallintaa myös kampanjan aikana 

Uusien tuotteiden lisäksi Ad Manageriin on tullut mahdollisuus tehdä reaaliaikaisia kampanjamuutoksia. Ad Managerissa voi nyt ennen kampanjan alkamista perua kampanjan tai pysäyttää jo alkaneen kampanjan. Kampanjan voi myös keskeyttää sekä jatkaa sitä myöhemmin sopivampana ajankohtana. Jo vahvistetun kampanjan alku- ja loppupäivää on myös mahdollista muuttaa. 

Von Creutleinin mukaan uudet ominaisuudet avaavat paljon mahdollisuuksia esimerkiksi erilaisten sisältöjen testaamiseen kampanjoissa.  

”Keskeytysominaisuus sopii hyvin esimerkiksi A/B-testaukseen. Voit laittaa useamman kampanjan käyntiin samaan aikaan, katsoa mikä niistä toimii parhaiten ja pysäyttää ne, jotka performoivat heikoimmin. Ominaisuus tuo joustovaraa myös tilanteisiin, joissa vaikkapa mainostettava tuote on väliaikaisesti loppunut. Mainonnan voi silloin pistää hetkeksi pauselle ja jatkaa, kun tuotetta on taas saatavilla. Uusia ominaisuuksia hyödyntämällä myös käyttäjän kokonaishallinta kampanjoista kasvaa entisestään.” 

Tutustu uusiin tuotteisiin ja hyödynnä uuden asiakkaan alennus

Tagit

Ad Manager Digiratkaisut

Sinua voisi kiinnostaa myös

  • Vaikuttavuutta instream-pystyvideolla

    IS.fi:n, HS.fi:n, Aamulehden ja Satakunnan Kansan sekä Sanoman paikallismedioiden toimituksellisten videosisältöjen yhteydessä näkyvä instream-pystyvideo on loistava tapa saada lisäpeittoa ja keskittynyttä katselua esimerkiksi muun videokampanjoinnin tueksi.

    Tagit

    Digiratkaisut TV & video
    Julkaistu
    23.5.2023
    Lue lisää
  • Mainonnan ostoalusta Sanoma Ad Manager uudistuu

    Uudistuksen myötä Ad Managerin tuotevalikoima laajenee, kohdentamisessa voi jatkossa hyödyntää myös omaa asiakasdataa ja käyttökokemus sujuvoituu entisestään, kertovat Aapi von Creutlein ja Tuomas Waris.

    Tagit

    Ad Manager Digiratkaisut
    Julkaistu
    17.5.2023
    Lue lisää
  • Välitämme on Postille paljon enemmän kuin kampanja – se on sitoumus toiminnan jatkuvasta kehittämisestä

    Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Huhtikuun Kuukauden kamppis on Postin Välitämme.

    Tagit

    Audio & radio Digiratkaisut Kuukauden kamppis TV & video Vastuullisuus
    Julkaistu
    16.5.2023
    Lue lisää
  • Enemmän liikennettä samalla budjetilla

    Johannes Hocksell kertoo, miten dynaaminen CPC-hinnoittelu toimii käytännössä ja tarjoaa vinkkejä tehokkaaseen mainontaan.

    Tagit

    Näkemyksiä Digiratkaisut Omakynä
    Julkaistu
    26.4.2023
    Lue lisää
  • 4 vinkkiä uutiskirjemainonnan tehostamiseksi

    Veli-Matti Nurmela kertoo, miten uutiskirjeen ja digimainonnan parhaat puolet kannattaa yhdistää.

    Tagit

    Näkemyksiä Digiratkaisut Omakynä
    Julkaistu
    25.4.2023
    Lue lisää
  • Kohdennettu mainonta ja erilaiset kohderyhmät: näin tehostat mainontaasi

    Miten tehdä mahdollisimman tuloksellista mainontaa, ja välttää investointien valuminen hukkaan? Tämä lienee markkinointi-ihmisten mieliä kautta aikain eniten kutkuttanut kysymys, eikä ihme. Tässä artikkelissa kerromme miten perehdyt tarkemmin kohderyhmääsi ja varmistat, että viestisi saavuttaa juuri heidät.

    Tagit

    Alueellinen mainonta Audio & radio Digiratkaisut TV & video
    Julkaistu
    14.4.2023
    Lue lisää
    Keltapaitainen mies katsoo puhelintaan.
  • Fanita yrittäjää laittaa hyvän kiertämään

    Suomen Yrittäjien ja Sanoman yhteiskampanja puhutteli ja aktivoi.

    Tagit

    Audio & radio Case Digiratkaisut Luovat ratkaisut Uutismedia
    Julkaistu
    4.4.2023
    Lue lisää
  • Markkinointisuunnitelma on tuloksellisen markkinoinnin ensimmäinen askel

    Tehokas markkinointi edellyttää suunnitelmallisuutta ja johdonmukaisuutta. Tässä jutussa käymme läpi markkinointisuunnitelman tekemisen tärkeimmät askeleet ja annamme työkalut markkinointisuunnitelman tekemiseen.

    Tagit

    Markkinoinnin suunnittelu Näkemyksiä Digiratkaisut
    Julkaistu
    30.3.2023
    Lue lisää
    markkinointisuunnitelma
  • Tammikuun Kuukauden kamppis on Xploran erikoisartikkeli

    Kuukauden kamppis on Sanoman kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Xploran natiiviartikkeli tarjosi kiinnostavalla tavalla tietoa siitä, että lapsille hankittaville älypuhelimille on olemassa vastuullinen vaihtoehto.

    Tagit

    Case Digiratkaisut Kuukauden kamppis Natiivimainonta Uutismedia
    Julkaistu
    13.2.2023
    Lue lisää
  • Mediamix mainonnassa: kolme syytä monimedialliseen mainontaan

    Mediamainonnan perussääntö on, että yksi mainonnan kanava ei ole oikotie onneen: mainostajan mediamix, eli kampanjassa käytettävät mainonnan kanavat, ovat olennainen osa kampanjan onnistumista.

    Tagit

    Näkemyksiä Aikakausmedia Audio & radio Digiratkaisut TV & video Uutismedia
    Julkaistu
    20.1.2023
    Lue lisää
    mediamix_ja_monimediallinen_mainonta
  • Mitä on mainonta – muodot, mediat ja hinnoittelu vuonna 2023

    Tässä artikkelissa käymme läpi mainonnan perusasioita: mainonnan tehtäviä, mainonnan muotoja, mainonnassa käytettäviä medioita ja mainonnan hintaa. Teksti on pitkä, mutta toivottavasti sitäkin avaavampi. Tervetuloa mukaan!

    Tagit

    Aikakausmedia Alueellinen mainonta Digiratkaisut TV & video Uutismedia
    Julkaistu
    9.1.2023
    Lue lisää
  • Joulukuun Kuukauden kamppis sai inspiraationsa espoolaisuudesta

    Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. HSL nappasi Kuukauden kamppis -palkinnon jo toista kertaa.

    Tagit

    Audio & radio Digiratkaisut Kuukauden kamppis Uutismedia
    Julkaistu
    5.1.2023
    Lue lisää
    HSL Kuukauden kamppis artikkelikuva
    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    010 80 80 85 *

    Arkisin klo 8-16

    Uudet mainostajat
    010 321 9400  **
    Arkisin klo 9-15

    * 8,40 snt/min, (sis. alv 24%)
    ** 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min (sis. alv 24%) 

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Evästekäytännöt
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2023 Sanoma Media Finland