Sanoma on Valopilkun markkinoinnin luottokumppani

Sanomalla on Valopilkun markkinoinnin kumppanina erittäin merkittävä ja keskeinen rooli. Valopilkku on keskittänyt melkein kaikki markkinointitoimenpiteensä Sanoman kanaviin.
”Niiden kautta pystymme tavoittamaan lähes kaikki suomalaiset. Jatkuvuudella pystymme optimoimaan kampanjoita entistä paremmin”, kertoo Valopilkun Head of Marketing Tytti Stranding.
Yhteistyö käynnistyi viime syksynä.
”Olemme lähteneet pitkäjänteisesti kehittämään Valopilkun brändiä. Tavoitteena on kertoa, mitä Valopilkku on ja kehittää heidän omia tärkeitä mittareitaan: kyytimääriä, äpin latausmääriä ja sitä, miten Valopilkku tunnetaan yleisön keskuudessa. Yksi mittari on myös Valopilkku-autoilijat”, kertoo Sanoman Client Group Director Terhi Salmi.
Markkinoinnin toimenpiteillä on saatu tässä lyhyessä ajassa erittäin hyviä tuloksia. Uusien rekisteröityneiden käyttäjien määrä on kasvanut useita kymmeniä prosentteja joka kuukausi.
”Reilusti yli puolet näistä rekisteröidyistä on tilannut vähintään kerran taksin Valopilkun kautta”, Tytti Stranding iloitsee.
”Brändin tunnettuus on kehittynyt 22 prosentista 35:een prosenttiin. Preferenssi on kehittynyt ja mainonnan muistaminen on sitä mitä halutaankin”, Terhi Salmi toteaa.
Valopilkun ja Sanoman yhteistyö jatkuu tiiviinä. Kampanjoita on käynnissä ja uusia suunnitellaan. Markkinoinnin tehokkuutta mittaavien ROMI-tulosten kautta voidaan optimoida mainontaa siihen suuntaan ja niihin kanaviin, jotka generoivat parhaiten uusia rekisteröityneitä käyttäjiä ja tilaajia.
”Terhin tiimi on ottanut Valopilkun omakseen, ja kaikki tekevät töitä Valopilkun menestyksen eteen. On ollut hienoa todeta, miten paljon pystytään mittaamaan mainontaa ja tekemään aidosti dataohjattua markkinointia. Myös sellainen asenne, että kaikki onnistuu, on tehnyt minuun vaikutuksen. Tästä on todella hyvä jatkaa”, Tytti Stranding kiittää.