Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi
  • In English
Ota yhteyttä

Valikko

Current menu level items
  • Ajankohtaista

      Ajankohtaista

    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Asiakastarinat
  • Alueellinen mainonta

      Alueellinen mainonta

    • Uusimaa
    • Varsinais-Suomi
    • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
    • Päijät-Häme & Kymenlaakso
    • Pirkanmaa & Kanta-Häme
    • Satakunta
    • Keski-Suomi
    • Lappi
    • Pohjois-Savo & Pohjois-Karjala
    • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
    • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
  • Tietopankki

      Tietopankki

    • Toimialatietoa
    • Tutkimustietoa
    • Oppaat ja työkalut
    • Markkinoinnin termit
    • Suomalaiset mediankäyttäjinä
    • Vastuullisuus
  • Mediat & palvelut

      Mediat & palvelut

    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Kumppanuudet ja sponsorointi
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kotisivut yritykselle
      • Mainonnan mittaaminen ja tuloksellisuus
      • Mainostuotanto ja luovat ratkaisut
      • Mainos- ja digitoimistoille
      • Sisältömarkkinointi
  • Suunnittelijan työkalut

      Suunnittelijan työkalut

    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
    • Mediatiedot
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Ajankohtaista tuotetietoa
  • Osta mainontaa

      Osta mainontaa

    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Tarjouspyyntö
    • Foppa - joustavat maksuratkaisut
  • Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Ajankohtaista
  3. Näkemyksiä markkinoinnista

Tähtikumppanuudet tuovat tähtipölyä brändillesi

Tähtikumppanuuksissa on tärkeää yhteinen arvopohja sekä pitkäjänteinen tekeminen, kirjoittaa Sanoman tähti- ja artistikumppanuuksista vastaava Simge Arikan.
Simge Arikan artikkelikuva
21.11.2022
Jaa:FacebookTwitterLinkedin

Sosiaalinen media on täynnä kaupallista sisältöä, johon yksittäiset kampanjalähdöt helposti hukkuvat. Jos haluat erottua, yksittäisten kampanjoiden tai postausten sijaan kannattaa sitoutua pitkäjänteiseen kumppanuuteen.

Sponsorointi ja tähtikumppanuudet ovat brändin arvojen mukaisia investointeja, joiden tulokset ovat mitattavissa. Brändilähettiläällä on keskeinen rooli brändin arvojen ja kulttuurin välittämisessä ja vuorovaikutuksessa yleisön kanssa. Aitous ja avoin kommunikointi ovat tärkeitä työkaluja brändin rakentamisessa.

Brändilähettilään valinnassa tulisi käyttää datan ja analyysien rinnalla arvopohjaista kartoitusta. Tunnemme tähtemme hyvin. Tutkimme tarkkaan tähtien tunnettuutta ja vetovoimaa sekä ilmiöitä ja kuluttajia. Kuluttajien syvällinen tunteminen on erittäin tärkeää. Jos kohderyhmänä on ”kaikki”, on hyvin haasteellista tehdä mitään kovin merkityksellistä. Tähden ja brändin kumppanuus tulee yhteisen arvopohjan lisäksi pohjautua dataan ja tietoon siitä ketä halutaan puhutella, missä kanavissa ja millä tavoin.

Sanoman tähtikaartiin kuuluu levy-yhtiömme Kaiun artisteja sekä valovoimaisia radio- ja tv-juontajiamme. Kokonaisvaltaisen ja pitkäjänteisen kumppanuuden tueksi voimme tarjota kirkkaimpien tähtien lisäksi kaikki kanavamme, upeat ilmiömme sekä mielettömän määrän dataa ja tutkimustietoa. Huolehdimme myös, että vastuu- ja sopimusasiat tulee hoidettua oikein.

Yksittäisten ja irrallisten toimenpiteiden sijaan pystymme rakentamaan markkinoinnin vuosikellon, jossa tähti on keskiössä. Kumppanuuden avulla tähteen liitettyjä arvoja ja mielikuvia saa yhdistettyä brändiin. Vahvuutemme on, että meillä on talo täynnä huippuammattilaisia, joista saadaan aina koottua asiakkaan tarpeita vastaava tiimi rakentamaan parasta mahdollista monimediallista kokonaisuutta.

Kumppanuutta tähtien ja artistien kanssa kannattaa mitata ihan samoin kuin muidenkin markkinointiviestinnän toimenpiteiden vaikuttavuutta.

Kannustan rohkeuteen ja uskaltamiseen, jotta saadaan aikaan merkityksellisiä ja erottuvia tuloksia, Mahdollisuuksia on monia: sisällöt ohjelmissa, tapahtumayhteistyö tai vaikka äänimaailman luominen artistien avulla.

Kiinnostuitko kumppanuudesta tähtien kanssa? Ota yhteyttä simge.arikan@sanoma.com

Kirjoittaja toimii Sanomalla Brand Partnership Managerina ja vastaa kumppanuuksista artistien ja tähtivaikuttajien kanssa.

Katso myös: 

Hyödynnetäänkö urheiluyhteistyötä aidosti?

Kumppanuudet ja sponsorointi

Tagit

Omakynä Sponsorointi

Sinua voisi kiinnostaa myös

  • Nyt pitää päättää mistä haluatte puhua – ajatusjohtajat vievät markkinat

    Pelkällä puheella ei muuteta maailmaa. Mutta jos unohdat kertoa mitä merkitystä yrityksellänne ja sen tekemisillä on, menetät mahdollisuuden olla olemassa tulevaisuudessakin, kirjoittaa Sanoman sisältömarkkinointipalvelujen Jenni Lieto.

    Tagit

    Näkemyksiä Omakynä Sisältömarkkinointi
    Julkaistu
    28.9.2023
    Lue lisää
  • Kuinka päivittää sisustusta edullisesti mutta kestävästi?

    Glorian kodin päätoimittaja Venla Kujakallio pohtii, miten sisustustrendit näkyvät ja toteutuvat epävarmoina aikoina.

    Tagit

    Näkemyksiä Aikakausmedia Omakynä
    Julkaistu
    26.9.2023
    Lue lisää
  • Vahvista kuntasi työnantajamielikuvaa markkinointiviestinnän keinoin

    Kunnat tarjoavat monipuolisia tehtäviä ja mielenkiintoisia haasteita monien eri alojen ammattilaisille. Joskus oikeiden osaajien saatavuus ja tavoittaminen voi kuitenkin aiheuttaa haasteita, kirjoittaa Nina Bemeleit.

    Tagit

    Työnantajamielikuva Näkemyksiä Omakynä
    Julkaistu
    15.9.2023
    Lue lisää
  • Sinun kampanjastasi seuraava kasvutarina?

    Haastavassa taloustilanteessa markkinointi on tärkeämpää kuin koskaan, toteaa Sanoman Varsinais-Suomen aluemyynnin johtaja Sami Elmeranta.

    Tagit

    Näkemyksiä Omakynä
    Julkaistu
    5.9.2023
    Lue lisää
  • Markkinoinnista vipua myynnin kasvuun

    Tunnetko asiakkaasi ja tiedätkö, miten saat heidät ostamaan tuotteitasi ja palveluitasi? Sanoman Pohjanmaan aluemyynnin johtaja Sammo Hyttilä vinkkaa keinoja, joilla sinut muistetaan, kun kuluttajat miettivät ostopäätöksiään.

    Tagit

    Näkemyksiä Alueellinen mainonta Omakynä
    Julkaistu
    29.8.2023
    Lue lisää
  • Kesän 2024 tapahtumien kumppanuudet myydään nyt

    Tapahtumakumppanuus on vaikuttavimmillaan monimediallisena elämyksenä, kertoo tapahtumien kaupallisista kumppanuuksista vastaava Annika Green.

    Tagit

    Sponsorointi Tapahtumat
    Julkaistu
    22.8.2023
    Lue lisää
  • Työnantajamielikuvan vaikutus rekrymarkkinoilla on nyt suurempi kuin koskaan

    Työnhakijat tunnistavat arvonsa ja työpaikoilta vaaditaan paljon. Tämän päivän hakijakeskeisissä rekrytoinneissa menestyminen vaatii yrityksiltä paukkuja olla esillä, toimia arvojensa mukaan ja kertoa siitä kiinnostavasti, kirjoittaa aluemyyntijohtaja Marjaana Vilponen.

    Tagit

    Työnantajamielikuva Näkemyksiä Omakynä
    Julkaistu
    16.8.2023
    Lue lisää
  • Ostoprosessi alkaa muistista, ei hakukoneesta

    Tie kuluttajan sydämeen kulkee muistin kautta, joten panostus muistiin kannattaa aloittaa heti, muistuttavat Paula Hernetkoski ja Leena Koskinen.

    Tagit

    Näkemyksiä Omakynä
    Julkaistu
    10.8.2023
    Lue lisää
  • Me Naisten kesä on lukemisen juhlaa!

    Tänäkin kesänä suomalaisten naisten rentoon loma- ja vapaa-aikaan kuuluvat aikakauslehdet. Irtonumerot käyvät kesällä tavallistakin paremmin kaupaksi, kun lomalaiset etsivät ajanvietettä. Naisten viikkolehti on kiva napata mukaan lomamatkan taukopaikalta tai mökkiviikon kauppareissulta, ja tämä näkyy joka vuosi myös Me Naisten kesämyynnissä, kirjoittaa päätoimittaja Katja Sipilä.

    Tagit

    Aikakausmedia Omakynä
    Julkaistu
    15.6.2023
    Lue lisää
    Katja Sipilä artikkelikuva
  • Kahdeksan keinoa tulokselliseen markkinointiin

    Miten mainonnan tuloksellisuutta voi kasvattaa? Myyntijohtaja Stinde Mäkinen avaa tuloksellisuuden elementtejä.

    Tagit

    Markkinoinnin suunnittelu Mittaaminen Näkemyksiä Omakynä
    Julkaistu
    9.6.2023
    Lue lisää
  • Brändin arvo punnitaan epävarmuudessa

    Pandemia-aikana brändeiltä kaivattiin läsnäoloa, nyt keskeistä on hinta. Kuluttajakäyttäytymisen vuonna 2023 voisi kiteyttää sanoin ”Price, not presence”, mutta tämä olisi liian suuri yksinkertaistus. Kyse on pikemminkin arvon luomisesta ja sen ymmärtämisestä, mikä lopulta tuottaa arvoa, kirjoittaa Sanoman B2B-yksikön myynnin kehitysjohtaja Paula Hernetkoski.

    Tagit

    Näkemyksiä Omakynä
    Julkaistu
    31.5.2023
    Lue lisää
  • 8 syytä ihastua radioon

    Mitä radio merkitsee tänä päivänä? Veera Kyrö kirjoitti rakkauskirjeen radiolle.

    Tagit

    Näkemyksiä Audio & radio Mainostuotanto ja luovat ratkaisut Omakynä
    Julkaistu
    12.5.2023
    Lue lisää
    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    010 80 80 85

    Arkisin klo 8-16

    Uudet mainostajat
    010 321 9400
    Arkisin klo 9-15

    0,0835 €/puhelu + 0,1669 €/min, sis. alv 24 %

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Evästekäytännöt
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2023 Sanoma Media Finland