Get Tomorrow 2022 – Notes for Growth
Get Tomorrow'ssa tapailtiin kasvun nuotteja
Suomen suurin maksuton markkinointialan virtuaalitapahtuma, Get Tomorrow, tarjosi jälleen liiketoiminta- ja markkinointipäättäjille näkemyksiä markkinoinnin tulevaisuudesta. Jo kymmenennen kerran järjestetyn, Evento Awards -palkitun, tapahtuman teemana syksyllä 2022 oli Notes for Growth.
Katso keynote-puheenvuorojen tallenteet
Tomorrow People. Consumer Trends for 2030
Richard Cope, Mintel Consulting
The key to meaningful growth: people, not purpose
Thomas Kolster, Goodvertising Agency
Case Isadore
Cycling Struggles. How to create not only awareness but active interest in the brand and break the sales records
Juraj Pobjecký, Isadore Apparel
Case IKEA
The Trash Collection 2021. Making trash into gold – How a brutally honest brand approach broke through the sustainable clutter of modern marketing
Caroline Riis, Try
Kumpi murtuu ensin, pää vai seinä?
Olli Hietalahti, One Eyed Spirits
Tutustu puhujiin
Richard Cope has two decades of experience in market research, macro trends and futurology.

Thomas Kolster is a marketing activist on a mission to make business put people and planet first.

Olli Hietalahti on mainosmies, josta tuli viinakauppias.

Caroline Riis is a senior creative who started her career at Wieden + Kennedy in London, working for clients like Coca-Cola and Nike.

Juraj Pobjecký has been working in the advertising industry for 12 years.

Tunnelmia tapahtumasta






Get Tomorrow – Executive Forum
Keskustelimme suomalaisten yritysjohtajien kanssa Notes for Growth -teemasta. Ohessa inspiraatioksi kyseisessä tilaisuudessa nähdyt alustusvideot.
Sinua saattaisi kiinnostaa myös
Brändin arvo punnitaan epävarmuudessa
Pandemia-aikana brändeiltä kaivattiin läsnäoloa, nyt keskeistä on hinta. Kuluttajakäyttäytymisen vuonna 2023 voisi kiteyttää sanoin ”Price, not presence”, mutta tämä olisi liian suuri yksinkertaistus. Kyse on pikemminkin arvon luomisesta ja sen ymmärtämisestä, mikä lopulta tuottaa arvoa, kirjoittaa Sanoman B2B-yksikön myynnin kehitysjohtaja Paula Hernetkoski.

Syyskauden HS Teemat syventyvät Eliel Saariseen, metsään ja kuninkaallisiin
HS Teema on kuusi kertaa vuodessa ilmestyvä aikakauslehti tietoa ja sivistystä rakastaville. Teema syventyy yksi aihe kerrallaan yhteiskuntaan, kulttuuriin, tieteeseen ja historiaan.

Sanoman tuottama Yhteishyvä palkittiin vuoden asiakasmediana Editgaalassa
Sanoman ja S-ryhmän välillä on tiivis strateginen kumppanuus, josta Yhteishyvän menestys on ollut tärkeä osa kokonaisuutta.
