Maksuton webinaari pk-yrittäjille
Tunne kohderyhmäsi & kohdenna oikein
Näin rakennat myyntiä kasvattavia monimediakampanjoita
Miten hyvin tunnet asiakkaasi? Tiedätkö, miten saat kohderyhmäsi kiinni – ja ostamaan?
Annamme tässä webinaarissa vinkkejä parempaan kohderyhmätuntemukseen ja avaamme mainonnan kohdentamisen mahdollisuuksia konkreettisin esimerkein.
Kerromme, mihin kohdentaminen perustuu, ja neuvomme miten voit ottaa alueelliset erityispiirteet huomioon, kun mietit mainonnan kohdentamista omalle kohderyhmällesi. Avaamme myös Sanoman tarjoamia markkinointiratkaisuja ja kohdennusmahdollisuuksia sekä kerromme, miten erilaiset mediaryhmät ja sisällöt toimivat erilaisille kohderyhmille.
Webinaarin juontaa ja keskustelua luotsaa kehitysjohtaja Tapio Haaja.
Katso webinaaritallenne
Lataa kohdennetun mainonnan opas
Mainonnan muodot kehittyvät huimaa vauhtia, ja etenkin digimainonta tarjoaa mahdollisuuden yhä tarkempaan kohdentamiseen.
Tämä opas kertoo, mihin mainonnan kohdentaminen perustuu, ja miten kohdennat mainontaa tehokkaasti.
Webinaarin ohjelma
Asiakasymmärryksen ABC
Insight Manager Paula Kahila Sanomalta kertoo asiakasymmärryksen hyödyntämisestä markkinoinnissa. Käymme läpi, miten opit tuntemaan kohderyhmäsi, miten suomalaisten ostokäyttäytyminen muuttuu sesongeittain ja miten varmistat, että markkinointiin sijoittamasi eurot tuovat lisää asiakkaita oikeasta kohderyhmästä.
Case Järvikylä – ennätysmyynnit monikanavakampanjalla
Markkinointipäällikkö Sini Memonen kertoo Järvikylän menestyksekkäästä monimediakampanjasta, joka tuotti yli 7 miljoonaa kontaktia ja siivitti Järvikylän kaikkien aikojen myyntiennätykseen syksyllä 2022.
Monimediallisen kampanjan kohdentaminen eri alueilla
Avainasiakaspäällikkö Heidi Kurppa Sanomalta esittelee Sanoman kohdennuskyvykkyyksiä sekä avaa asiakastarinan kautta alueellisen kohdentamisen mahdollisuuksia. Kerromme myös eri alueiden lainalaisuuksista kohdentamisen näkökulmasta sekä annamme vinkkejä kohderyhmän laajentamiseen ja bisneksen kasvattamiseen.
Tutustu puhujiin
Paula Kahila,
Insight Manager,
Sanoma
Insight Manager Paula Kahila työskentelee Sanomalla tutkimustiedon hyödyntämisen parissa. Datan tarkastelusta syttyvä Paula kuplii ideoita, janoaa haasteita ja rakastaa mitattavia tuloksia. Taustanaan hänellä on monipuolinen kokemus markkinoinnista sekä asiakkaan puolelta pöytää että markkinointitoimistosta.
Sini Memonen,
markkinointipäällikkö,
Järvikylä
Sini Memonen on työskennellyt Järvikylässä myynnin ja markkinoinnin erilaisissa tehtävissä jo vuosikymmenen. Sinille tärkeintä markkinoinnissa on mahdollisuus vaikuttaa ihmisten valintoihin: hänellä on aito halu auttaa ja ohjata ihmisiä kohti vastuullisempia valintoja. Tällä hetkellä Sinin sydän sykkii vihervoimaisten tuotteiden lisäksi erityisesti digimarkkinoinnille.
Heidi Kurppa,
avainasiakkuusjohtaja,
Sanoma
Heidi Kurpalla on kokemusta erikokoisten asiakkaiden markkinoinnin haasteista ja niiden ratkaisemisesta monimediallisesti. Heidin vahvuuteena on löytää ja roolittaa jokaiselle asiakkaalle sopiva mediakokonaisuus, tavoitteet ja mittarit huomioiden.
Tutustu monipuolisiin kohdennus-
mahdollisuuksiin
Sanoman digiverkostossa voit kohdistaa mainoksesi niin tarkkaan tai laajasti kuin haluat. Oikein kohdennettuna kampanjasi budjetti ei kulu hukkakontakteihin ja mainontaa voidaan näyttää pidempään.
Sinua saattaisi kiinnostaa myös
Uutuus: Entistä vaikuttavampi monikanavainen etusivu pian myös Aamulehdessä ja Satakunnan Kansa Länsi-Suomessa
Uudessa etusivun mainosformaatissa on mahdollisuus hyödyntää liikkuvaa kuvaa 21. toukokuuta alkaen.
Uutuus: IS.fi:n Topscroll tarjoaa ohittamattoman ja vaikuttavan mainospaikan kaupallisille viesteillesi
Varmista mainosviestisi läpimeno valtakunnallisesti. Uudessa mainosformaatissa on mahdollisuus hyödyntää liikkuvaa kuvaa.
Lidlin operettihenkinen radiospotti sai korvat hörölle
Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka herättää huomiota, erottuu muusta mainonnasta, jättää muistijäljen ja joka on saanut aikaan sanomista. Maaliskuun valinta on Lidlin erottuvat pääsiäisen radiospotit.
Uunituoreet kuulumiset audiomarkkinoilta Radio Days Europe 2024 -tapahtumasta
Kun reilu tuhat audioammattilaista suljetaan messuhalliin kolmeksi päiväksi, syntyy runsaasti inspiraatiota. Ajankohtaisia audioasioita olivat korvat höröllä paikan päällä kuuntelemassa erikoisreportterimme Veera Kyrö ja Riku Talvitie.
Alueellinen radiomainonta tavoittaa ja toimii
Asiakkuusjohtaja Henri Savilahti kertoo, miksi alueellinen radiomainonta on oivallinen valinta.
Sanomalla hieno edustus Native Advertising Awards -kilpailussa
Kansainvälisen natiivimainonnan kilpailun Native Advertising Awardsin ehdokaslistalle on päässyt neljä työtä Sanomalta. Voittajat julkistetaan Kööpenhaminassa 12.–13.6. Native Advertising Days -tapahtumassa.