Maksuton webinaari pk-yrittäjille
Tunne kohderyhmäsi & kohdenna oikein
Näin rakennat myyntiä kasvattavia monimediakampanjoita

Miten hyvin tunnet asiakkaasi? Tiedätkö, miten saat kohderyhmäsi kiinni – ja ostamaan?
Annamme tässä webinaarissa vinkkejä parempaan kohderyhmätuntemukseen ja avaamme mainonnan kohdentamisen mahdollisuuksia konkreettisin esimerkein.
Kerromme, mihin kohdentaminen perustuu, ja neuvomme miten voit ottaa alueelliset erityispiirteet huomioon, kun mietit mainonnan kohdentamista omalle kohderyhmällesi. Avaamme myös Sanoman tarjoamia markkinointiratkaisuja ja kohdennusmahdollisuuksia sekä kerromme, miten erilaiset mediaryhmät ja sisällöt toimivat erilaisille kohderyhmille.
Webinaarin juontaa ja keskustelua luotsaa kehitysjohtaja Tapio Haaja.
Katso webinaaritallenne
Lataa kohdennetun mainonnan opas
Mainonnan muodot kehittyvät huimaa vauhtia, ja etenkin digimainonta tarjoaa mahdollisuuden yhä tarkempaan kohdentamiseen.
Tämä opas kertoo, mihin mainonnan kohdentaminen perustuu, ja miten kohdennat mainontaa tehokkaasti.
Webinaarin ohjelma
Asiakasymmärryksen ABC
Insight Manager Paula Kahila Sanomalta kertoo asiakasymmärryksen hyödyntämisestä markkinoinnissa. Käymme läpi, miten opit tuntemaan kohderyhmäsi, miten suomalaisten ostokäyttäytyminen muuttuu sesongeittain ja miten varmistat, että markkinointiin sijoittamasi eurot tuovat lisää asiakkaita oikeasta kohderyhmästä.
Case Järvikylä – ennätysmyynnit monikanavakampanjalla
Markkinointipäällikkö Sini Memonen kertoo Järvikylän menestyksekkäästä monimediakampanjasta, joka tuotti yli 7 miljoonaa kontaktia ja siivitti Järvikylän kaikkien aikojen myyntiennätykseen syksyllä 2022.
Monimediallisen kampanjan kohdentaminen eri alueilla
Avainasiakaspäällikkö Heidi Kurppa Sanomalta esittelee Sanoman kohdennuskyvykkyyksiä sekä avaa asiakastarinan kautta alueellisen kohdentamisen mahdollisuuksia. Kerromme myös eri alueiden lainalaisuuksista kohdentamisen näkökulmasta sekä annamme vinkkejä kohderyhmän laajentamiseen ja bisneksen kasvattamiseen.
Tutustu puhujiin
Paula Kahila,
Insight Manager,
Sanoma
Insight Manager Paula Kahila työskentelee Sanomalla tutkimustiedon hyödyntämisen parissa. Datan tarkastelusta syttyvä Paula kuplii ideoita, janoaa haasteita ja rakastaa mitattavia tuloksia. Taustanaan hänellä on monipuolinen kokemus markkinoinnista sekä asiakkaan puolelta pöytää että markkinointitoimistosta.

Sini Memonen,
markkinointipäällikkö,
Järvikylä
Sini Memonen on työskennellyt Järvikylässä myynnin ja markkinoinnin erilaisissa tehtävissä jo vuosikymmenen. Sinille tärkeintä markkinoinnissa on mahdollisuus vaikuttaa ihmisten valintoihin: hänellä on aito halu auttaa ja ohjata ihmisiä kohti vastuullisempia valintoja. Tällä hetkellä Sinin sydän sykkii vihervoimaisten tuotteiden lisäksi erityisesti digimarkkinoinnille.

Heidi Kurppa,
avainasiakkuusjohtaja,
Sanoma
Heidi Kurpalla on kokemusta erikokoisten asiakkaiden markkinoinnin haasteista ja niiden ratkaisemisesta monimediallisesti. Heidin vahvuuteena on löytää ja roolittaa jokaiselle asiakkaalle sopiva mediakokonaisuus, tavoitteet ja mittarit huomioiden.

Tutustu monipuolisiin kohdennus-
mahdollisuuksiin
Sanoman digiverkostossa voit kohdistaa mainoksesi niin tarkkaan tai laajasti kuin haluat. Oikein kohdennettuna kampanjasi budjetti ei kulu hukkakontakteihin ja mainontaa voidaan näyttää pidempään.

Sinua saattaisi kiinnostaa myös
Brändin arvo punnitaan epävarmuudessa
Pandemia-aikana brändeiltä kaivattiin läsnäoloa, nyt keskeistä on hinta. Kuluttajakäyttäytymisen vuonna 2023 voisi kiteyttää sanoin ”Price, not presence”, mutta tämä olisi liian suuri yksinkertaistus. Kyse on pikemminkin arvon luomisesta ja sen ymmärtämisestä, mikä lopulta tuottaa arvoa, kirjoittaa Sanoman B2B-yksikön myynnin kehitysjohtaja Paula Hernetkoski.

Syyskauden HS Teemat syventyvät Eliel Saariseen, metsään ja kuninkaallisiin
HS Teema on kuusi kertaa vuodessa ilmestyvä aikakauslehti tietoa ja sivistystä rakastaville. Teema syventyy yksi aihe kerrallaan yhteiskuntaan, kulttuuriin, tieteeseen ja historiaan.

Sanoman tuottama Yhteishyvä palkittiin vuoden asiakasmediana Editgaalassa
Sanoman ja S-ryhmän välillä on tiivis strateginen kumppanuus, josta Yhteishyvän menestys on ollut tärkeä osa kokonaisuutta.

Sanoma TV:n syksyn 2023 ohjelmistossa on monipuolinen kattaus uutuuksia ja tuttuja suosikkeja
Pitkä odotus palkitaan, kun fanien vuosia odottama Amazing Race Suomi nähdään syksyllä Nelosella ja Ruudussa. Yksi syksyn kiinnostavimmista uutuuksista on ympäri maailmaa supersuosituksi noussut uutuusformaatti, tosielämän murhamysteeripeli Petolliset.

Sanoma tutki: Säästöpaine hankaloittaa vastuullisia ruokavalintoja
Lataa maistiaiset Sanoman tekemästä, ruokaan keskittyvästä vastuullisuuskartasta.

Vaikuttavuutta instream-pystyvideolla
IS.fi:n, HS.fi:n, Aamulehden ja Satakunnan Kansan sekä Sanoman paikallismedioiden toimituksellisten videosisältöjen yhteydessä näkyvä instream-pystyvideo on loistava tapa saada lisäpeittoa ja keskittynyttä katselua esimerkiksi muun videokampanjoinnin tueksi.
