Ajankohtaista-hero.jpg

Ajankohtaista

Tältä sivulta löydät ajankohtaiset sisältömme markkinoijalle.

Näytä aiheen mukaan
Herra Tokmannin paluu artikkelikuva

Kesäkuun kuukauden kamppis on herra Tokmannin paluu

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Tokmannin kesäfilmissä herra Tokmanni palaa koronakaranteenista uuteen arkeen.
TV & video
Kuukauden kamppis
Kesäkuun kuukauden kamppis on herra Tokmannin paluu
Kotipizza Kotisporttituur artikkelikuva

Kun kaikki suunnitelmat menivät pieleen…syntyi Kotipizzan Kotisporttituur

Suunnitelmat olivat selvillä jo alkuvuodesta. Tänä vuonna Kotipizzan ja Radio Rockin Korporaation Sporttituur keskittyisi jalkapallon EM-kisojen ympärille ja Kotipizzoihin ympäri maata perustettaisiin maailman suurin kisakatsomo.
Audio & radio
Luovat ratkaisut
Case
Kun kaikki suunnitelmat menivät pieleen…syntyi Kotipizzan Kotisporttituur
Vesa Tuominen Ellen Jokikunnas

Unikulma uskoo markkinoinnin voimaan myös vaikeina aikoina

Kun lehdet alkoivat koronakevään aikana ohentua ilmoituksista, Unikulman omistaja ja toimitusjohtaja Vesa Tuominen kuuli ehdotuksen: mitäs jos meilläkin vähän vähennettäisiin mainoksia?
Uutismedia
TV & video
Digiratkaisut
Luovat ratkaisut
Näkemyksiä markkinoinnista
Case
Unikulma uskoo markkinoinnin voimaan myös vaikeina aikoina
Mikko Hänninen

Koronakriisi toi mukanaan digiloikan, mutta vastuullisuus ja kannattavuus laahaavat perässä

Kriisistä selviydyttyämme on tärkeää tarkastella, miten voimme rakentaa tulevaisuudessa yhä vastuullisempia digitaalisia liiketoimintamalleja, jotka tarjoavat yrityksille tasapuoliset mahdollisuudet menestykseen, Mikko Hänninen kirjoittaa.
Vieraskynä
Näkemyksiä markkinoinnista
Koronakriisi toi mukanaan digiloikan, mutta vastuullisuus ja kannattavuus laahaavat perässä
Teema_artikkelikuva.jpg

HS Teema paneutuu syksyllä rahaan ja Väinö Linnaan

HS Teema on kuusi kertaa vuodessa ilmestyvä aikakauslehti tietoa ja sivistystä rakastaville. Teema syventyy yksi aihe kerrallaan yhteiskuntaan, kulttuuriin, tieteeseen ja historiaan.
Uutismedia
HS Teema paneutuu syksyllä rahaan ja Väinö Linnaan
Johanna Wilen

Meille markkinointi ei ole koskaan ollut yhtä tärkeää kuin nyt

Epävarmuuden vallitessa pelkää tekevänsä vääriä päätöksiä. Mutta silloin päätyy helposti katselemaan sivusta, kun markkinat jaetaan uudestaan, Johanna Wilén kirjoittaa.
Vieraskynä
Näkemyksiä markkinoinnista
Meille markkinointi ei ole koskaan ollut yhtä tärkeää kuin nyt
Jarkko Kerkola

Sumun hälvettyä suunta haetaan uudelleen

Tavoitteet ohjaavat kaikkea liiketoiminnallista tekemistä. Monissa yrityksissä tavoitteet on alkuvuoden aikana määritelty uudelleen. Markkinoinnin rooli on tärkeä, kun sumun hälvettyä haetaan uutta suuntaa ja elvytetään liiketoimintaa, Jarkko Kerkola kirjoittaa.
Uutismedia
Omakynä
Näkemyksiä markkinoinnista
Sumun hälvettyä suunta haetaan uudelleen
Ari Pulkkinen

Uutismedian voima

Tämä poikkeuksellinen kevät ja koronapandemia ovat osoittaneet uutismedian tärkeyden suomalaisten kuluttajien arjessa, Ari Pulkkinen kirjoittaa.
Uutismedia
Omakynä
Näkemyksiä markkinoinnista
Uutismedian voima
Anna sen soida

Anna sen soida! Tue muusikoita ja musiikintekijöitä yhdessä Sanoman kanssa

Sanoman käynnistämä Anna sen soida -kampanja tähtää yhteensä miljoonan euron tukipakettiin suomalaisen musiikin hyväksi. Tavoitteena on varmistaa, että suomalaisen musiikkikentän ammattilaiset selviävät pahimman yli ja kotimainen musiikki nousee jaloilleen myös koronakriisin jälkeen.
Audio & radio
Anna sen soida! Tue muusikoita ja musiikintekijöitä yhdessä Sanoman kanssa
HSperhe-Meidan-Perhe.jpg

Sanoma vahvistaa vanhemmuutta koskevaa sisältöä HS.fi/perhe-osiossa ja uudistuvassa Meidän Perheessä – Vauva-lehden ilmestyminen päättyy

HS.fi/perhe ja uudistuva Meidän Perhe palvelevat markkinoijia jatkossa entistäkin paremmin. Ne tarjoavat luotettavan ja uskottavan mediaympäristön sisällöissä, joissa asiantuntijuus koetaan ensiarvoisen tärkeäksi.
Aikakausmedia
Sanoma vahvistaa vanhemmuutta koskevaa sisältöä HS.fi/perhe-osiossa ja uudistuvassa Meidän Perheessä – Vauva-lehden ilmestyminen päättyy