Alueellista ääntä

Keltaista taustaa vastaan olevalla miehellä nappikuulokkeet ja kännykkä kädessä.

Sanomaa äänen voimalla.

2020 myös alueellisesti

Kysy lisää

Mediankäyttö muuttuu myös paikallisella tasolla. Tämä luo uusia haasteita niin alueellisille kuin valtakunnallisille markkinoijille, jotka tarvitsevat extraboostia tietyllä markkina-alueella. Me Sanomalla olemme mukana muutoksessa ja autamme Sinua menestymään juuri siellä missä asiakkaasi ovat.

Ratkaisuillamme voit kohdentaa sanomasi juuri oikealle alueelle ja tavoittelemallesi kohderyhmälle – ensi vuonna myös monien radiokanaviemme taajuuksilla. Kaupallinen radiomarkkina on ollut jo vuosia kasvussa. Ääni toimii kaupallisten viestiesi välittämisessä. Tämän me ja moni asiakkaamme voimme numeroin todistaa. Kun asiakkaasi kohtaavat viestisi ja se vaikuttaa heihin, kiinnostus herää ja aiheesta syntyy keskustelu. Kun tekee mitä tahansa intohimoisesti, aina tulee sanomista – sitä ostetaan, mistä puhutaan. Suomen johtavana viihdetalona meillä on kiistatta Suomen vaikuttavin portfolio viihdemaailmassa. Haluatko Sinäkin tähtipölyä tuotteesi tai palvelusi ympärille?  Anna viestisi kuulua arvostetulla ja tunnetulla kanavalla, joka taatusti tarjoaa mainoksellesi arvoisensa mediaympäristön.

Sanoman radiokanavat & mainonnan
kohdennusalueet

kuuluvuusalueet

Kaikki kanavat on rakennettu tutkimusdatan perusteella tietyille kohderyhmille, joilla on myös omat musiikkiprofiilinsa.

Radio Suomipop Radiorock ja Loop logot

Radio SuomiPop, Radio Rock ja  Loop  ovat valtakunnallsia kanavia, muut voit ostaa valtakunnallisesti tai alueellisesti.

Kanavakuvaukset

Aito Iskelmä logo

Aito Iskelmä – Eniten Aitoa iskelmää

Yli 40-vuotiaille suunnattu moderni ja iloinen radio, joka soittaa nimensä mukaisesti aitoa iskelmää. Kanavalla kuullaan myös vahva uutiskattaus.

Groove FM

Groove FM Business

Rytmimusiikin ja talousasian erikoiskanava, jolta kuulet muun muassa talousuutisia.

Isä ja poika säkkituolilla, isällä korvakuulokkeet

Radiomainonta herättää tunteita sekä ohjaa kuluttajia ostamaan

Radiomainonta herättää tunteita sekä ohjaa kuluttajia ostamaan

  • 3,6 miljoonaa suomalaista kuuntelee radiota keskimäärin 3 tuntia päivässä.
     
  • Radion viikkopeitto on yli 90 % (9+ kohderyhmässä), joten se on todellinen massamedia kaikissa ikäryhmissä.
     
  • Äänen avulla voi helposti erottautua. 41 % kuluttajista luokittelee äänen avaintekijäksi brändin kommunikoinnissa.
     
  • Äänimainonnalla on tutkitusti korkea huomioarvo.
    • Sanoman radioiden tietopankissa on yli 100 tutkittua radiokampanjaa. Spottikampanjoiden keskimääräinen huomioarvo on 44 % ja promootioiden huomioarvo on jopa 53 %.
       
  • Radiomainonta lisää verkkoliikennettä merkittävästi.
  • Mainonta on 12 kertaa tehokkaampaa, kun sekä visuaalinen että äänellinen ilme on yhtenäinen.
    • Tutkimusten mukaan äänilogo lisää ostohalukkuutta 17 % ja brändin mukainen musiikki 24 %.
       
  • Radiomainonta lisää tuotemerkin tunnettuutta ja vahvistaa brändimielikuvaa.
    • Audiomainonta ja audiovisuaalinen mainonta vaikuttavat tunteisiin ja nostavat brändin tunnettuutta ja muistamista.
       
  • Radio tavoittaa medioista parhaiten matkalla kauppaan.
     
  • Lähes puolet kuluttajista, 45 %, kuuntelee kaupallisia radiokanavia matkallaan ostoksille.

Lukuvinkkejä ja inspiraatiota tuloksekkaaseen radiomainontaan

Hymyilevä keltapaitainen nainen pitää radiosoitinta olallaan.

Hyvä markkinoija, me autamme sinua menestymään.

Hyvä markkinoija, me autamme sinua menestymään.

Sanomalta saat radion lisäksi kaikki muutkin kaupalliset kohtaamispaikat yhdestä talosta. Räätälöimme ratkaisumme aina juuri sinun tarpeisiisi hyödyntäen tarvittaessa myös muita medioita. Tavoitat ratkaisuillamme aina niin suuret yleisöt kuin juuri sinulle tärkeimmät kohderyhmät - aina turvallisesti kotimaisessa, laadukkaassa mediaympäristössä. Käytössäsi on valtakunnan rakkaimmat ja tärkeimmät mediabrändit. Tärkein tehtävämme on auttaa Sinua menestymään.

Ota yhteyttä ja jutellaan lisää