Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi
  • In English
Ota yhteyttä

Valikko

Current menu level items
  • Ajankohtaista

      Ajankohtaista

    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Asiakastarinat
  • Alueellinen mainonta

      Alueellinen mainonta

    • Uusimaa
    • Varsinais-Suomi
    • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
    • Päijät-Häme & Kymenlaakso
    • Pirkanmaa & Kanta-Häme
    • Satakunta
    • Keski-Suomi
    • Lappi
    • Pohjois-Savo & Pohjois-Karjala
    • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
    • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
  • Tietopankki

      Tietopankki

    • Toimialatietoa
    • Tutkimustietoa
    • Oppaat ja työkalut
    • Markkinoinnin termit
    • Suomalaiset mediankäyttäjinä
    • Vastuullisuus
  • Mediat & palvelut

      Mediat & palvelut

    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Kumppanuudet ja sponsorointi
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kotisivut yritykselle
      • Mainonnan mittaaminen ja tuloksellisuus
      • Mainostuotanto ja luovat ratkaisut
      • Mainos- ja digitoimistoille
      • Sisältömarkkinointi
  • Suunnittelijan työkalut

      Suunnittelijan työkalut

    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
    • Mediatiedot
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Ajankohtaista tuotetietoa
  • Osta mainontaa

      Osta mainontaa

    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Tarjouspyyntö
    • Foppa - joustavat maksuratkaisut
  • Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Asiakastarinat

Dansukkerin tv-kampanja piristi fariinisokerin myyntiä

Suomen Sokeri on toteuttanut vappukampanjan yhdessä Sanoman kanssa useana vuonna. Tänä vuonna simantekijöitä innostettiin tv- ja videomainonnan keinoin.
21.6.2023
Jaa:FacebookTwitterLinkedin

Tagit

TV & video

”Vappu on meille kesän ja joulun jälkeen yksi tärkeimmistä sesongeista. Vappukampanjan tavoitteena oli vauhdittaa fariinisokerin myyntiä innostamalla siman tekoon sekä uusia kuluttajia että simaa aiemmin tehneitä”, kertoo Suomen Sokeri Oy:n myynti- ja markkinointipäällikkö Inari Kettula.

Aiempina vuosina on toteutettu natiiviartikkeleita, videomainontaa, tunniste- ja katkopromootioita sekä digikampanjointia. Nyt Sanoman Videolle-toimisto tuotti 10-sekuntisen spotin, jota esitettiin Sanoma TV:n kanavilla ja Ruudussa kahden viikon ajan.

”Spotti-tv-mainontaa oli kiinnostavaa kokeilla vappukampanjassa. Saimme erittäin hyvän aikataulutuksen ja kampanjasuunnitelman, jota oli hyvin aikaa kommentoida ja käydä läpi. Arvostin erityisesti tv- ja videomainonnan asiantuntemusta. Minulla oli selvä tavoite kampanjan suhteen, ja sen saavuttamiseksi Videolle toi aktiivisesti esiin omaa asiantuntemustaan ja uskalsi myös sopivasti haastaa asiakkaan näkemyksiä”, Kettula kiittää. 

Tv toi kampanjaan vaikuttavuutta, ja kampanjalla tavoitettiin laajasti siman tekemisestä kiinnostuneet. Kampanja huomattiin, ja palautetta tuli runsaasti niin talon sisältä kuin ulkopuoleltakin.

”Olen erittäin tyytyväinen kokeiluun ja toivon, että pystymme jatkamaan tv-mainontaa ensi vuonna. Tämä kampanja oli suhteellisen pieni, mutta TRP:t olivat kuitenkin riittävällä tasolla, jotta se kannatti toteuttaa.”

Kettula arvostaa sitä, että asiakasta kuunnellaan.

Sanomalta tulee aina kiinnostavat suunnitelmat. Kokonaisuus on hyvin mietitty ja budjettia kunnioitetaan. Tarjolla on aina myös uutta, jos asiakas niin haluaa.

Inari Kettula
Myynti- ja markkinointipäällikkö
Suomen Sokeri Oy

Dansukker on käyttänyt aiemminkin Videolle-tuotantoja kesän kampanjoissaan.

”Videolle otti haltuun tuotanto-osuuden ja oli vahva tunne, että prosessi oli hyvissä käsissä. Tuotanto sujui mutkattomasti, ja koko kampanjan ajan oli hyvää tiimitekemisen meininkiä”, kommentoi Suomen Sokerin asiakkuudesta Sanomalla vastaava Client Manager Minna-Marjut Sihvola.

 

Markkinoija - meillä on sinulle ratkaisu

 

Kiinnostuitko?

Tuotannnot kätevästi kampanjoihin

Tv-mainonnan ratkaisut

Videomainonta

Sinua voisi kiinnostaa myös

  • Utö Akva -puuöljyn myynti tuplaantui monikanavaisella kampanjalla

    Julkaistu
    18.9.2023

    GVK Coating Technologyn kampanja koostui radion ohjelmayhteistyöstä, tv:stä ja digistä.

    Lue asiakastarina
  • Lempi Kodinhoito nousi monimediallisella kampanjalla alansa tunnetuimpien brändien joukkoon

    Julkaistu
    8.9.2023

    Erottuva tv-, radio-, digi- ja printtikampanja Sanoman medioissa kasvatti reippaasti verkkosivujen kävijämääriä.

    Lue asiakastarina
  • Monimediallinen kuntamarkkinoinnin kampanja houkutteli uusia yrittäjiä Savonlinnaan

    Julkaistu
    20.6.2023

    Radiota, tv:tä ja digiä yhdistänyt kampanja toi merkittävän kävijäpiikin Itä-Savon uusyrityskeskuksen sivuille.

    Lue asiakastarina
  • Elämäsi diilit – Remax ottaa kaiken irti ohjelmayhteistyöstään Diilin kanssa

    Julkaistu
    29.5.2023

    Yrittäjähenkinen tekemisen meininki sopii hyvin Remaxille, joka on keskittänyt alkuvuoden markkinointitoimenpiteensä Diilin ympärille.

    Lue asiakastarina
  • Vain elämää -ohjelmayhteistyö on kasvattanut Pelastakaa Lasten saamien lahjoitusten määrää vuosi vuodelta

    Julkaistu
    8.5.2023

    Oma erikoisjakso on oiva tapa kertoa järjestön tekemästä työstä ja sen merkityksestä apua tarvitsevien lasten elämään.

    Lue asiakastarina
  • PostNordin Lähiboksi sai hyvää näkyvyyttä Susijengin pelissä

    Julkaistu
    5.5.2023

    Sponsorointiyhteistyö sujahti luontevaksi osaksi studiolähetystä.

    Lue asiakastarina
  • Radiota, digiä ja liikkuvaa kuvaa yhdistänyt Finnkinon joulukampanja onnistui yli odotusten

    Julkaistu
    21.4.2023

    Monikanavainen kampanja vahvisti positiivista mielikuvaa ja kasvatti käyntiaikomuksia Finnkinolla.

    Lue asiakastarina
  • Kainuun pelastuslaitos erottui videon keinoin

    Julkaistu
    30.3.2023

    Rekrytointivideo tavoitti Ruudun kautta alueellisesti juuri oikean kohderyhmän.

    Lue asiakastarina
  • BookBeat kasvatti tunnettuuttaan äänikirjamarkkinoilla monikanavaisella mainonnalla

    Julkaistu
    20.3.2023

    BookBeat panosti monikanavaiseen mainontaan ja brändin tunnettuuden kasvattamiseen uusilla markkinoilla yhteistyössä Sanoman kanssa.

    Lue asiakastarina
  • Kiinnostava tarina, teemaan sopivat tähdet ja aitous – eli brändiviihdettä parhaimmillaan

    Julkaistu
    20.2.2023

    Mutin Henri & Sirly Italiassa -brändiviihdeohjelma nousi marraskuun toiseksi katsotuimmaksi ruokaohjelmaksi Ruudussa. Erottuvat videoratkaisut ja vahva ohjaus sisällön pariin saivat katsojatavoitteet ylittymään reippaasti.

    Lue asiakastarina
  • Sanoman ja Ifolorin yhteistyönä syntyy inspiroivia sisältöjä liikkuvan kuvan ja natiiviartikkelien keinoin

    Julkaistu
    20.1.2023

    Sanoman ja Ifolorin sisältömarkkinointiyhteistyö tarjoaa ideoita Ifolorin kuvatuotteiden monipuoliseen hyödyntämiseen ja varmistaa kävijävirran verkkokauppaan.

    Lue asiakastarina
  • Sanoma on Valopilkun markkinoinnin luottokumppani

    Julkaistu
    18.11.2022

    Monikanavaisella markkinoinnilla ja johdonmukaisella mittaamisella on päästy huikeisiin tuloksiin.

    Lue asiakastarina
    Case Valopilkku Terhi Salmi ja Tytti Stranding artikkelikuva
    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    010 80 80 85

    Arkisin klo 8-16

    Uudet mainostajat
    010 321 9400
    Arkisin klo 9-15

    0,0835 €/puhelu + 0,1669 €/min, sis. alv 24 %

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Evästekäytännöt
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2023 Sanoma Media Finland