Maj tavoitti kauneus- ja hyvinvointialan ammattilaiset tehokkaasti radio- ja digikampanjalla

Kauneus- ja hyvinvointialan palveluja asiakkaiden luona tarjoava Maj lähti hakemaan tehokkaita tapoja tunnettuuden nostamiseksi radio- ja CPC-kampanjalla.
”Arvolupauksenamme on, että kauneus ja hyvinvointipalvelut kuuluvat kaikille. Lupauksemme on suunnattu asiakkaille, joita meillä on jo tuhansia, ja myös alan ammattilaisille. Palveluvalikoimassamme on parturi-kampaajien, jalkahoitajien, kosmetologien ja meikkaajien palvelut. Kohtaamme asiakkaita kotona, toimistoissa, palvelutaloissa ja sairaaloissa”, kertoo Majn toimitusjohtaja Krista Huhtala-Jenks.
Merkittävä kasvu sivuston kävijämääriin
Alkuvaiheen startup-yrityksenä Maj on tehnyt markkinointia pienellä budjetilla digissä. Markkinoinnin kasvurahoittaja Foppan kanssa Maj lähti keskustelemaan vähän isommasta näkyvyydestä Sanoman kanavissa.
”Ensimmäisinä lähdimme markkinoimaan alan ammattilaisten suuntaan. Suomessa radion voima on vahva. Kivijalkaliikkeissä työskentelevät kauneus- ja hyvinvointialan ammattilaiset tavoitetaan tehokkaasti radion kautta. CPC-mainonnalla tehostettiin ja vahvistettiin viestiä”, Huhtala-Jenks kertoo.
Kampanjan avulla saatiin merkittävä kasvu sivustokävijämääriin, ja kampanja poiki runsaasti hakemuksia palveluntarjoajilta. Tunnettuuden kasvu on näkynyt myös asiakasmäärissä.
Huhtala-Jenks kiittää Sanoman yhteistyökumppani Foppan kanssa tehtyä yhteistyötä.
”Foppalaiset ovat pitkän linjan ammattilaisia. Oli turvallinen olo lähteä mukaan, sillä Foppa ei pelkästään rahoittanut markkinointikampanjaa vaan tarjosi osaamistaan ja näkemystään koko matkan ajan. Kampanja pystyttiin toteuttamaan ketterästi ja nopeasti.”
Oli todella positiivista ja mielenkiintoista nähdä etenkin radiopuolen onnistuminen. Saimme sen, mitä lähdimme hakemaan, eli erityisesti tunnettuutta ja sitä, että jäämme mieleen.