Hesarin etusivu auttoi Moi Mobiilia tekemään kaikkien aikojen parhaan myynnin
Moi lanseerattiiin keväällä 2016. Siitä asti yhtiö on markkinoinut vahvasti kuuden euron simmiään. Kesäkuussa 2019 tuotteistusta muutettiin niin, että Moille tuli kolme erilaista tuotetta, joista yksi oli vanha tuttu kuuden euron simmi ja kaksi uutta rajatonta liittymää.
”Vähän lahkeissa tutisi, kun muutimme kolmen vuoden jälkeen mainonnan viestin kuuden euroon simmistä rajattomaan turboon. Mutta loppujen lopuksi kaikki meni hyvin. Saimme nostettua ARPUa merkittäväksi sekä teimme kaikkien aikojen parhaan myynnin kesällä ja Q3:lla”, Moi Mobiilin markkinointi- ja myyntijohtaja Ulla Koivula kertoo.
Kuva: Moi Mobiilin markkinointi- ja myyntijohtaja Ulla Koivula
Tavoite
Kampanjan tavoitteena oli uusien Moi-liittymien lanseeraus sekä niiden myynnin ja tunnettuuden kasvattaminen HS:n monikanavaisen etusivun avulla.
Toteutus
HS monikanavainen etusivu 7.7., 14.7., 23.7., 27.8. ja 5.9.
Tulokset
Moi Mobiili teki kaikkien aikojen parhaan myynnin kesällä ja Q3:lla. Myös ARPU, yhtiön kuukausittainen, asiakasta kohti laskettu keskiarvolaskutus, nousi merkittävästi.
Mainos oli selkeä ja infomatiivinen ja hintakärjet olivat mukana hyvin houkuttelemassa. Kampanjan CTR oli keskimäärin 3,3 %, mikä on reippaasti yli HS:n etusivun keskiarvon.
Olemme erittäin tyytyväisiä siihen, miten monikanavainen Hesarin etusivu tukee tunnettuuden kasvua ja jopa suoraan mitattavaa myyntiä, kun mainos ohjaa kuluttajaa aktiivisesti verkkoon.