Sataedu


Sataedu halusi kasvattaa artikkeleiden sarjalla brändin tunnettuutta ja lisätä kiinnostusta eri koulutusaloja kohtaan. Tarinoilla haluttiin tavoittaa oikeat ihmiset, jotka innostuisivat koulutuksista ja hakisivat opiskelemaan unelmiensa alaa.
Ulvilalainen Marjo Hiltunen, 31, päätti vaihtaa alaa ja löysi paikkansa koneistajana – ”Nautin siitä, että työ haastaa minua älyllisesti”

Lähihoitaja Jani Kanstrénin työ ikäihmisten parissa on rikkaampaa kuin moni arvaisi – ”Jos vanhuksen unelmana on Pariisin näkeminen, se voidaan toteuttaa VR-lasien kautta”

Sataedun puhtauspalvelualan koulutus siivitti Meri Lehdon, 21, nopeasti vakituiseen työpaikkaan – ”Olen todella ylpeä ammatistani ja siitä, mitä teen”

Hyvinvointi- ja sotealalla hakijoiden koulutuksiin on hakeutunut soveltuvampia hakijoita.
Artikkelit on palautteen mukaan huomattu niin potentiaalisten opiskelijoiden, sidosryhmien kuin henkilökunnankin keskuudessa. Yhteistyö ylitti asiakkaan odotukset ja artikkelit keräsivät kaikkiaan kymmeniä tuhansia silmäpareja.
- 12 artikkelia 7 kuukaudessa
- Yhteensä 38 440 sivunäyttöä
- Yhden artikkelin parissa vietetty aika keskimäärin 1,5 minuuttia

Tarinoilla on merkitystä. Niistä käy ilmi, millaista työn tekeminen on ja millainen ihminen alalla pärjää. Hupihakeminen koulutuksiin väheni.”
Johanna Virtanen, markkinointisuunnittelija, Sataedu
Katso myös:
Koulutus kiinnostaa, kun siitä kertoo opiskelija itse – Näin tarina luo vetovoimaa koulutuksiin
Innostuitko?
Ota rohkeasti yhteyttä omaan mediamyyjääsi ja kysy natiivimainonnan mahdollisuuksista. Sanoman sisältömarkkinointitiimi toteuttaa artikkelit ja videot tarvittaessa avaimet käteen -periaatteella.
Jutta Kangas, myyntipäällikkö, 050 568 9612, jutta.kangas@sanoma.com