Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi
  • In English
Ota yhteyttä

Valikko

Current menu level items
  • Ajankohtaista

      Ajankohtaista

    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Asiakastarinat
  • Alueellinen mainonta

      Alueellinen mainonta

    • Uusimaa
    • Varsinais-Suomi
    • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
    • Päijät-Häme & Kymenlaakso
    • Pirkanmaa & Kanta-Häme
    • Satakunta
    • Keski-Suomi
    • Lappi
    • Pohjois-Savo & Pohjois-Karjala
    • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
    • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
  • Tietopankki

      Tietopankki

    • Toimialatietoa
    • Tutkimustietoa
    • Oppaat ja työkalut
    • Markkinoinnin termit
    • Suomalaiset mediankäyttäjinä
    • Vastuullisuus
  • Mediat & palvelut

      Mediat & palvelut

    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Kumppanuudet ja sponsorointi
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kotisivut yritykselle
      • Mainonnan mittaaminen ja tuloksellisuus
      • Mainostuotanto ja luovat ratkaisut
      • Mainos- ja digitoimistoille
      • Sisältömarkkinointi
  • Suunnittelijan työkalut

      Suunnittelijan työkalut

    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
    • Mediatiedot
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Ajankohtaista tuotetietoa
  • Osta mainontaa
  • Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Asiakastarinat

Vain elämää -yhteistyö on kasvattanut lahjoitusten määrää vuosi vuodelta

Oma erikoisjakso on Pelastakaa Lapsille oiva tapa kertoa järjestön tekemästä työstä ja sen merkityksestä apua tarvitsevien lasten elämään.
8.5.2023
Jaa:FacebookTwitterLinkedin

Tagit

TV & video

Pelastakaa Lapset on tehnyt kolme vuotta yhteistyötä Vain elämää -ohjelman kanssa. Nyt on pyörähtänyt käyntiin neljäs kausi.

 ”Yhteistyö on toiminut todella hyvin alusta asti. Vain elämää -tuotantotiimi ja Sanoma ovat aidosti tehneet kaikkensa, että pääsemme tavoitteisiimme ja pystymme auttamaan mahdollisimman useaa vähävaraista ja syrjäytymisvaarassa olevaa lasta ja nuorta”, kertoo kampanjapäällikkö Mari Asu Pelastakaa Lapset -järjestöstä.

”Vain elämää on brändi, jossa yhdistyvät hienosti suuret tunteet, ilmiöt, artistit ja tärkeät biisit. Kotimaan työmme sopii tähän yhteyteen erittäin hyvin ja kokonaisuus toimii hienosti. Uskon, että yhteistyömme on yksi suurimmista syistä siihen, että lahjoitusten määrä on kasvanut vuosi vuodelta. Tämä on ilahduttanut meitä kovasti. Valitettavasti myös avuntarve on kasvanut ensin koronan ja nyt kohonneiden elinkustannusten takia. Moni vähävarainen perhe on nyt todella ahtaalla. Siksi auttaminen on yhä edelleen ajankohtaista ja tärkeää”, Asu toteaa.

Pelastakaa Lapset -järjestöllä on kokemusta lapsiperheiden auttamisesta Suomessa sadan vuoden ajalta.

”Lahjoituksilla on valtaisa merkitys työssämme lasten hyväksi. Vain elämää -yhteistyön tavoitteena on haastaa sekä suomalaiset yksityishenkilöt että yritykset auttamaan lapsia ja perheitä lahjoittamalla. Toinen tavoitteemme on kertoa työstämme ja tuoda lahjoitusten lisäksi esiin muita tapoja auttaa. Kaikilla ei ole varaa lähteä lahjoittamaan, mutta esimerkiksi vapaaehtoistyöllä voi tehdä parempaa Suomea lapsille.”

Vain elämää: Pelastakaa Lapset -erikoisjaksossa artistit ovat tutustuneet Pelastakaa Lasten toimintaan, työntekijöihin, vapaaehtoisiin sekä apua saaneisiin lapsiin ja nuoriin. Mari Asu on kiitollinen siitä, että artistit, koko tuotantotiimi ja ohjelman katsojat ovat kaikki lähteneet innolla mukaan auttamaan lapsia.

”Jaksot ovat olleet sekä sisällöllisesti ja musiikillisesti valtavan hienoja. Oma jakso on ollut hyvä tapa kertoa työstämme ja sen merkityksestä lasten elämään. Ei ole oikein muuta formaattia, jossa tätä pääsisi avaamaan niin hyvin kuin tv:ssä.”  

Isona ohjelmailmiönä Vain elämää on tavoittanut merkittävän joukon suomalaisia, mikä on näkynyt vuosi vuodelta kasvaneessa lahjoitusten määrässä.

”Suuruudestaan huolimatta Sanoma on osoittautunut inhimilliseksi ja välittäväksi kumppaniksi, joka tekee parhaansa meidän eteemme. Olemme aidosti kiitollisia tästä mutkattomasta yhteistyöstä. Sanoma ja tuotantoyhtiö ovat aina pyrkineet löytämään parhaat mahdolliset ratkaisut siihen, että sisältö toimii ja pääsemme tavoitteisiimme.”

Lue lisää Pelastakaa Lasten työstä kotimaassa ja lahjoita

Lue kuinka yritykset voivat auttaa lapsia Suomessa tai maailmalla

Tutustu tv:n ja videon erikoisratkaisuihin

 

Kuva: Vain elämää Pelastakaa Lapset -jaksossa artistien kanssa esiintyi Elias-koulun lapsikuoro

Sinua voisi kiinnostaa myös

  • Elämäsi diilit ‒ Remax ottaa Diili-kumppanuudestaan kaiken irti

    Julkaistu
    29.5.2023

    Yrittäjähenkinen tekemisen meininki sopii hyvin Remaxille, joka on keskittänyt alkuvuoden markkinointitoimenpiteensä Diilin ympärille.

    Lue asiakastarina
  • PostNordin Lähiboksi sai hyvää näkyvyyttä Susijengin pelissä

    Julkaistu
    5.5.2023

    Sponsorointiyhteistyö sujahti luontevaksi osaksi studiolähetystä.

    Lue asiakastarina
  • Radiota, digiä ja liikkuvaa kuvaa yhdistänyt Finnkinon joulukampanja onnistui yli odotusten

    Julkaistu
    21.4.2023

    Monikanavainen kampanja vahvisti positiivista mielikuvaa ja kasvatti käyntiaikomuksia Finnkinolla.

    Lue asiakastarina
  • Kainuun pelastuslaitos erottui videon keinoin

    Julkaistu
    30.3.2023

    Rekrytointivideo tavoitti Ruudun kautta alueellisesti juuri oikean kohderyhmän.

    Lue asiakastarina
  • BookBeat kasvatti tunnettuuttaan äänikirjamarkkinoilla monikanavaisella mainonnalla

    Julkaistu
    20.3.2023

    BookBeat panosti monikanavaiseen mainontaan ja brändin tunnettuuden kasvattamiseen uusilla markkinoilla yhteistyössä Sanoman kanssa.

    Lue asiakastarina
  • Kiinnostava tarina, teemaan sopivat tähdet ja aitous – eli brändiviihdettä parhaimmillaan

    Julkaistu
    20.2.2023

    Mutin Henri & Sirly Italiassa -brändiviihdeohjelma nousi marraskuun toiseksi katsotuimmaksi ruokaohjelmaksi Ruudussa. Erottuvat videoratkaisut ja vahva ohjaus sisällön pariin saivat katsojatavoitteet ylittymään reippaasti.

    Lue asiakastarina
  • Sanoman ja Ifolorin yhteistyönä syntyy inspiroivia sisältöjä liikkuvan kuvan ja natiiviartikkelien keinoin

    Julkaistu
    20.1.2023

    Sanoman ja Ifolorin sisältömarkkinointiyhteistyö tarjoaa ideoita Ifolorin kuvatuotteiden monipuoliseen hyödyntämiseen ja varmistaa kävijävirran verkkokauppaan.

    Lue asiakastarina
  • Oma ohjelma Ruudussa toi Batteryn brändin näyttävästi esiin

    Julkaistu
    25.10.2022

    Battery-energiajuoma haluaa olla mukana hyvinvointiteemoissa, kuten liikunnassa ja jaksamisessa. Syntyi Battery Padel Tour -turnaus, jonka ottelut olivat katsottavissa Ruudussa neljänä viikonloppuna.

    Lue asiakastarina
    Case Battery Padel Tour artikkelikuva
  • Monimediatutkimus auttoi Metsien Suomi -viestintähankkeen vaikuttavuuden mittaroinnissa

    Julkaistu
    25.10.2022

    Metsien Suomi on metsäalan yhteinen viestintähanke, jonka tehtävänä on kertoa pohjoisten metsien käytön kestävyydestä ja käytön tarjoamista ratkaisuista. Se haluaa tarjota myös faktatietoa Suomen metsistä ja niiden hoidosta. Ennen kaikkea hankkeen päämääränä on saada meidät kiinnittämään huomiota siihen, kuinka metsät ovat meillä Suomessa kaikessa mukana.

    Lue asiakastarina
    metsiensuomi_asiakasrefe.jpg
  • K-ryhmän teko suomalaisen ruokakulttuurin puolesta erottui edukseen

    Julkaistu
    21.9.2022

    Tähtikokkien Bocuse d’Or -ohjelma ja liittyvät sisällöt saivat erinomaisen huomioarvon ruokasisällöistä kiinnostuneiden pääkohderyhmässä.

    Lue asiakastarina
    Case Bocuse dÓr hero
  • Suomen Akut Oy:n menestys piilee laadukkaassa asiakaspalvelussa ja onnistuneessa mainonnassa

    Julkaistu
    1.7.2022

    Kutsumme itseämme kasvuyritykseksi. Viime vuonna liikevaihdon kehitys oli 70 % luokkaa ja kasvoi neljä miljoonaa euroa. Uskomme ja myös tiedämme, että kasvun ja menestyksen salaisuus piilee laadukkaassa asiakaspalvelussa mutta myös onnistuneessa mainonnassa.

    Lue asiakastarina
    Suomen_akut_oy_artikkelikuva.jpg
  • Lakeuden monialalle toteutettu alueellinen TV-mainoskampanja ylitti odotukset

    Julkaistu
    7.3.2022

    Spesiaalilla alalla toimivan yrityksen toiveena oli tavoittaa B2B-puolen asiakkaat laajasti ja kustannustehokkaasti. Näin kävi, kun bannerimainonnasta loikattiin kahden viikon pituiseen alueelliseen TV-kampanjaan.

    Lue asiakastarina
    Lakeuden Moniala kansikuva
    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    010 80 80 85 *

    Arkisin klo 8-16

    Uudet mainostajat
    010 321 9400  **
    Arkisin klo 9-15

    * 0,0835 eur/puhelu + 0,1669 eur/min, sis. alv 24%
    ** 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min (sis. alv 24%) 

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Evästekäytännöt
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2023 Sanoma Media Finland