Xploran natiivikampanja tavoitti kohderyhmän tehokkaasti

Tavoite
Kellopuhelinvalmistaja Xploran tavoitteena oli saada näkyvyyttä ja tavoittaa Top of Mind pienten lasten vanhempien keskuudessa.
Ratkaisu
Kohderyhmä, pienten lasten vanhemmat, haluttiin tavoittaa iskevästi ja positiivisen viestin kautta. Sanoman luovan tuotannon toteuttama Xploran natiiviartikkeli HS.fi:ssä tarjosi kiinnostavalla tavalla tietoa siitä, mitä liiallinen älypuhelimen käyttö voi aiheuttaa pienelle lapselle, sekä toi esiin, että lapsille hankittavalle älypuhelimelle on olemassa vastuullinen ja turvallinen vaihtoehto, ranteeseen kiinnitettävä kellopuhelin. Artikkeli nostettiin HS.fi:n etusivulle kahden päivän ajaksi (HS.fi 16.–17.1.) Artikkelista oli ohjaus Xploran omille sivuille.
Tulokset
73 000
sivulatausta
49 000
sivukävijää
Artikkeli keräsi yli 73 000 sivulatausta ja 49 000 kävijää. Tavoittavuus on todella korkea sivuston natiiviartikkeleiden keskimääräisiin vertailulukuihin nähden. Myös lukuajat olivat vertailuaikojen valossa todella pitkät, eli artikkelisivulla vierailleet ovat viihtyneet sisällön parissa erittäin hyvin.
Erikoisartikkeli oli kaikin puolin hienosti toteutettu projekti. Oli mukava todeta, että tuottajat ja visualistit tekivät parhaansa, että tarinasta tulisi mahdollisimman hyvä.
Kiinnostuitko?
Lue lisää natiivimainonnasta.
Natiivimainonnalla sisältösi löytää sille sopivan yleisön
Natiivimainonnassa yhdistyvät luotettava mediaympäristö, laadukas sisältö ja tehokas ohjaus. Samalla se antaa mahdollisuuden tulla lähelle kuluttajia ja koskettaa, naurattaa, aktivoida tai osallistaa kohderyhmääsi.
Katso myös: