.

Cannes Lions

Maailman arvostetuin markkinointialan tapahtuma Cannes Lions kerää Cannesiin 17.-24.6. yli 15 000 osallistujaa 90 eri maasta.

Sanoma on Cannes Lionsin virallinen edustaja Suomessa, sillä haluamme edistää ja tukea luovuutta, tarjota inspiraatiota ja lisätä ymmärrystä vaikuttavuuden keinoista.

 

Sanoma ja Lions Festivals -yhteistyö

Lions Festivals -yhteistyön avulla Sanoma pyrkii edistämään suomalaista mainontaa sekä tuomaan kansainvälisen tason sisältöjä ja toimintatapoja suomalaisen markkinoijien ulottuville. Me uskomme vahvoihin mediasisältöihin sekä vaikuttavaan, tunteisiin vetoavaan markkinointiviestintään. Lions Festivals -yhteistyöllä pystymme paremmin vaikuttamaan suomalaiseen keskusteluun markkinointiviestinnän vaikuttavuudesta sekä viemään suomalaista markkinointiviestintää maailmalle. Hyvällä markkinoinnilla ja erityisesti mainonnalla on merkittävä rooli suomalaisten yritysten ja Suomen nostamisessa kasvuun. Olemme ylpeitä yhteistyökumppanuudesta, joka edistää keskustelua ja todistusvoimaa juuri tämän aihealueen ympärillä. Haluamme Sanomana olla mukana pitämässä markkinoinnin ja erityisesti vaikuttavan mainonnan puolia. Yhteistyön avulla tuomme Suomeen uusia tapoja hyödyntää eri medioita ja rakentaa monikanavaisia tarinoita.

Arman Cannesissa

 

Tänä vuonna Cannes Lions kisaorganisaatio valitsi Lions Entertainmentin lavalle Sanoma Median oman puhujan, Arman Alizadin.  Armanin teemana on ”Entertainment with purpose”.

“Minulla ei ole fanaattista agendaa maailman parantamiseen, mutta yritän tehdä oman osuuteni, tehdä parhaiten kun pystyn”, Alizad sanoo Cannes Lions –organisaation puhujalistauksessa.

Kisaviikon aikana luvassa on satoja muitakin inspiroivia puheenvuoroja, joista useita voi seurata Lions-livessä.

Alan suurin kilpailu

 

Cannes Lions on myös mainosalan suurin kilpailu, johon lähetetään vuosittain yli 40 000 kilpailutyötä, tuomareina toimivat maailman palkituimmat ammattilaiset. Suomesta Cannes Lionsiin lähetettiin entryjä upeat 124 kappaletta – 10% enemmän kuin vuosi sitten. Seuraa Suomen menestystä Cannesin sivuilta.

Nuoret mainonnan ja markkinoinnin ammattilaiset kisaavat Cannes Young Lions –sarjassa.

Young Lions Finland

 

Haluamme myös viedä Suomen nuoria markkinointiviestinnän kykyjä ulkomaille oppimaan ja kokeilemaan siipiään. Tämän takia tarjoamme nuorille suomalaisille kyvyille mahdollisuuden näyttää taitojaan järjestämällä Young Lions Finland –kilpailun, joka on yksi Suomen merkittävimmistä mainoskilpailuista. Lähettämme kesäkuussa jokaisen kategorian voittajaparin Cannes Lions -festivaaleille kisaamaan voitosta kansainväliseen Cannes Young Lions -kilpailuun.

Voit seurata Suomen Young Lions voittajien kisamatkaa Facebook-sivuillamme.

Lue lisää: ylf.fi