Kokoamme tälle sivulle asiakkaidemme tarinoita joissa Sanoman ratkaisuilla on luotu kasvua liiketoiminnalle.
Oikotie onnistui puolessa vuodessa nousemaan monimediaisella, aidosti merkityksellisellä kampanjalla...
Kokeilevalla kampanjalla haluttiin luoda mahdollisimman laaja ammatillinen ilmiö.
Hyödyntämällä ajankohtaista ja koko kansaa kiinnostavaa uutista, onnistuttiin toteuttamaan...
Ainutlaatuisella Helsingin Sanomien liiteratkaisulla Hartwall Jaffan brändi saatiin vahvemmin...
Kohderyhmän pariin jalkauduttiin erottuvalla tavalla ja mielikuvia luotiin tietenkin...
If onnistui vahvistamaan mielikuvaansa suuren yleisön joukossa kohtaamalla heidät...
Printin isot pinnat tarjosivat Nansolle loistavan mahdollisuuden esitellä uutta...
Fazerin Kismet haki kasvua nuorten ja nuorten aikuisten keskuudessa...
One Plus lanseerasi 3T älypuhelimen markkinoille loppusyksyllä 2016. Tavoitteena...
Sanoma kerää palveluiden käytöstä tietoa evästeillä. Tietoa käytetään tuotekehitykseen, palveluiden toimittamiseen ja personointiin sekä mainonnan ja markkinoinnin kohdentamiseen. Jatkamalla hyväksyt evästeiden käytön. Lisätietoja evästeistä.