Case HifiStudio – printillä verkkokauppa kasvuun

Jatkuvan näkyvyyden lisäksi avajaisten yhteyteen ajoitetulla HS takasivun mainoksella haluttiin myös testata yritykselle uutta mainospaikkaa. Takasivun mainos ylitti kaikki odotukset myynnillisesti mutta erityisesti uusasiakkaiden määrä kasvoi runsaasti.

HifiStudio on laadukkaiden kuvan- ja äänentoistolaiteratkaisujen myyntiin erikoistunut yritys. Suomen suurimpien kaupunkien kivijalassa näkyvä yritys uudisti keväällä 2016 verkkokauppansa entistä käyttäjäystävällisemmäksi. Uudistuksesta ja avajaistarjouksista haluttiin viestiä kuluttajille ja ohjata heidät vahvasti verkkokauppaan ostoksille.

HifiStudio on tehnyt säännöllisesti yhteistyötä Helsingin Sanomien kanssa ja vaihdellut tasaisesti markkinointiviestin kärkeä printissä brändillisestä tekemisestä taktisempaan. Jatkuvan näkyvyyden lisäksi avajaisten yhteyteen ajoitetulla HS takasivun mainoksella haluttiin myös testata yritykselle uutta mainospaikkaa.

Takasivun mainos ylitti kaikki odotukset myynnillisesti mutta erityisesti uusasiakkaiden määrä kasvoi runsaasti.

 

”Halusimme näyttää myös printin voimaa, olemme nyt kolme vuotta tehneet säännöllisesti Hesarin kanssa hyvää yhteistyötä ja se toimii.”

Jarmo Nevari, toimitusjohtaja, HifiStudio