RadioRock

Radio Rock

When you need the right kind of male attitude, the solution is Rock.

This channel boosts your advertising results like a solid throw of the hammer in a sporting event. Radio Rock's advertising reaches almost 750 000 Finns each week and, in its core target group of 25–44-year-old men, it is the second most popular radio channel right after Suomipop.

Radio Rock is a totally original entertainment channel where the rock attitude is seen and heard even if the listener may not look like a rocker (anymore). Rock allows brands to get in on genuine, honest action.

See also

Reach

Weekly reach 741 000
Source: Finnpanel Oy, National Radio Survey 8-10/2016

Contact

Contact Information
TV and Radio Planning: +358 40 723 2436

Target group

Men
25-44 years

Ohjelmat

Radio Rockilta kuulet juonnettua ohjelmaa läpi viikon:  

Arkisin

  • Radio Rockin Korporaatiossa Harri Moisio ja Kim Sainio klo 6-11
  • Jonen päivävuoro klo 11–15
  • Radio Rockin iltapäivässä Marce Rendic klo 15–18 
  • Korporaatio tunnissa klo 18–19
  • Lauran iltavuoro maanantaista torstaihin klo 19–20 ja Lauran Sometoiveet perjantaisin klo 19–21
  • Klaus Flamingin Kvartaali maanantaista torstaihin klo 20–21
  • Total Hockey Forever keskiviikkoisin klo 21–22

Lauantaisin

  • Jussi 69:n Lauantaibrunssi klo 12–15
  • Elämäni Soundtrack Laura Vähähyypän seurassa klo 15–17

Sunnuntaisin

  • Suomen virallinen lista klo 11–12
  • Lauran sunnuntai klo 12–14
  • Klaus Flamingin Kvartaali klo 14–18

www.radiorock.fi

Rates

Material Instructions