Kaupantekijälle. Ennen kaikkea.

kaupantekijalle_ennen_kaikkea_parallax.jpg

Kaupantekijälle. Ennen kaikkea.

Aamulehden tehtävä on olla Tampereen ja Pirkanmaan ääni Suomessa

kaupantekijalle_ennen_kaikkea_pysty.jpg

Vaikuttava mainos, pysäyttävä mainos, kohdennettu mainos, lehtimainos.
Yhtä mainos ärsyttää, toinen saa siitä tarvitsemansa tiedon ja kolmas inspiroituu tekemään sen perusteella jotain aivan uutta.

Lehtimainoksia on ollut niin kauan kuin lehtiäkin. Journalistisen sisällön ohessa ne ovat lukijalle osa median tarjoamaa palvelua. Kaupallisia tiedotteita. Ilman mainoksia me emme tietäisi kaikkea sitä mitä nyt tiedämme.

Onnistunut mainos jää lukijan mieleen. Se herättää ajattelemaan, saa tuntemaan, tarjoaa tietoa tai viihdyttää. Diginä ja printtinä. Mieluusti molempina, sillä mitä useammassa mediassa kuluttaja viestin kohtaa, sitä suurempi on sen vaikuttavuus.

Uutiset kiinnostavat ihmisiä. Faktat tarkistavan median jutut paitsi luetaan, myös koetaan. Ne auttavat ymmärtämään asioiden mittasuhteita. Luotettava ja paikallinen ympäristö on otollinen siihen, että mainostajakin tuntuu tutummalta. Paikallisuus on brändeille eduksi.

Uutismedia on digi ja printti. Yhdessä.

aamulehti_ennen_kaikkea_sarkanniemi_parallax.jpg

"Aamulehti on maamerkki. Jos et ole Aamulehdessä, et ole Tampereella."

Miikka Seppälä, toimitusjohtaja, Särkänniemi Oy

kaupantekijalle_ennen_kaikkea_pysty_parallax.jpg

  

al_ennen_kaikkea_seppala_sarkanniemi.png

Tampere on aivan omanlaisensa alue. Tamperelaisuus on vahva identiteetti, ja se, mikä on tamperelaista on sitä sitten isolla sydämellä.

Meillä on yhteisö, johon jokainen voi kuulua. Kukaan ei ole tamperelainen ja juuri siksi kaikki ovat. Tähän ilmapiiriin on helppo integroitua, tänne toivotetaan tulijat lämpimästi tervetulleeksi. Yksi isoimmista toivottajista on oma Aamulehtemme. Jos et ole Aamulehdessä, et ole Tampereella. Aamulehti on maamerkki. Meidän juttumme, kaikille tuttu.

Miikka Seppälä, toimitusjohtaja, Särkänniemi

 

Aamulehden tehtävä maailmankaikkeudessa on olla Tampereen ja Pirkanmaan ääni Suomessa. Missiomme on pitää talousalueen ihmisten, yritysten ja yhteisöjen puolta sekä saattaa yhteen paikallisia toimijoita. Tässä tarkoituksessa julkaisemme luotettavaa journalismia, joka nostaa esiin vahvaa osaamista ja tinkimätöntä työtä.

Olemme erityisen kiinnostuneita työstä ja yrityksistä, niiden menestystarinoista ja kekseliäästä toiminnasta Pirkanmaan taloudellisen menestyksen eteen. Asiakasdatamme mukaan ne kiinnostavat laajasti lukijoitamme. Uutta hyvinvointia tähän maahan luodaan yrityksissä. Siksi niiden menestys tarkoittaa myös paikallisen asukkaan menestystä – ja Aamulehden menestystä.

Jussi Tuulensuu, päätoimittaja, Aamulehti

al_ennenkaikkea_tuulensuu.png

Aamulehti kaupantekijälle

Uutismedia-manifesti-somejako-uusi.jpg

Lue, miksi kannattaa hyödyntää uutismedian voimaa markkinoinnissa

Lue lisää
al_ennen_kaikkea_monikanavaiset.jpg

Ota Pirkanmaan markkina-alue haltuun monikanavaisilla ratkaisuilla

Lue lisää
aamulehti_ennen_kaikkea_mediatiedot.jpg

Katso Aamulehden mediatiedot, hinnat ja aineisto-ohjeet

Lue lisää
aamulehti_ennen_kaikkea_digi_printti_verkkokauppa.jpg

Sanoma Markkinointi Roudan verkkokaupasta saat mainonnan ratkaisut Aamulehteen ja muihin Sanoman medioihin

Lue lisää
Kysyttävää mainosratkaisuista? Autamme mielellämme.

Ota yhteyttä

Lataa printtimainonnan opas

Caseja, joista tuli sanomista

Kuukauden kamppis POK artikkelikuva

Maaliskuun kuukauden kamppis kertoo elämänmakuisia tarinoita

Pirkanmaan Osuuskaupan Ihmiset ensin -teeman natiiviartikkelissa keskiössä on ison mainospinnan ja visuaalisen nokkeluuden sijaan elämänmakuinen, vahva tarina kaupan kulissien takaa. Lue juttu ja inspiroidu!

Maaliskuun kuukauden kamppis kertoo elämänmakuisia tarinoita
Eeva-Maria Eränen artikkelikuva

Hyvä mainos tuntuu ja tulee iholle

Aina huomionkiinnittämiseen ja muistijäljen jättämiseen ei tarvita isoa pintaa tai etusivun paikkaa. Riittää, että ajoitus ja oivaltavuus ovat kohdillaan.

Hyvä mainos tuntuu ja tulee iholle