Hesarin etusivu - Suomen paras mainospaikka kaupallisille uutisille

Määrää & laatua

 

Etusivun uutiset ovat kautta aikojen puhuttaneet suuria yleisöjä, myös kaupalliset uutiset. Hesarin etusivulla luot mainonnallasi ilmiöitä, aktivoit massoja ja saat aikaan toimintaa, niin verkossa kuin reaalimaailmassakin.

Halusimme varmistaa, että etusivun mainontasi tavoittaa kaikki uutisista kiinnostuneet kanavasta riippumatta. Uudistetun monikanavaisen etusivun kaupallisilla uutisilla vaikutat nyt tehokkaammin kuin koskaan. Sanoman uutismediaympäristöissä viestisi tavoittaa laatusisällön ja ajankohtaisuuden äärellä ostovoimaiset ja aktiiviset kuluttajat.

Suomen parhaalle mainospaikalle on luonnollisesti tunkua, joten varaa vuoden 2018 etusivusi ennakkoon 10.11.2017 mennessä yhteyshenkilöltäsi tai .

 

Monikanavaisuus lisää mainonnan vaikuttavuutta ja tehoa

Monikanavaisuuden vaikutus Hesarin etusivun mainosten vaikuttavuuteen

Tutkitut HS-etusivupaketit 2016-2017. Sanoma Media Finland.

 

Tutkimuksemme mukaan Hesarin etusivun mainoksen monikanavaisuus lisäsi kuluttajien kiinnostusta, lisätiedon hakemista ja verkkosivuilla vierailua enemmän kun vain yhteen kanavaan keskittyvät ratkaisut.

Monikanavaisuus lisää etusivun mainosten vaikuttavuutta ja tavoittaa enemmän kuluttajia. Hesarin etusivu on siis vuoden 2018 alusta lähtien aina monikanavainen , jotta voimme tarjota entistä vaikuttavamman mainospaikan kaupallisille uutisillesi.

Suomen paras mainospaikka on nyt entistäkin suurempi, sillä tavoitat 900 000 nettokontaktia yhdessä päivässä.

 

Lähetä varaustoive >>

HS

Sanoman uutismedioilla määrää & laatua

Sanoman uutismedioilla tavoitat yleisön laadukkaassa ympäristössä: Hesarissa, Ilta-Sanomissa ja HS Metro. Yleisön, joka on ostovoimaista,
tiedonhaluista ja aktiivista. Ympäristössä joka on turvallinen ja jossa mainonta koetaan jopa palveluna. Tavoitat miljoonayleisön tai vain haluamasi.