hs130

Helsingin Sanomat 130 vuotta logo. Taustalla Vanhoja päivälehtiä.

Helsingin Sanomat 130 vuotta

B2B Manifesti

Sananvapaus, totuus ja tasa-arvo – Helsingin Sanomat on puolustanut näitä meille kaikille suomalaisille tärkeitä arvoja jo 130 vuotta. Markkinoijalle Helsingin Sanomat tarjoaa vaikuttavan mediaympäristön, joka tavoittaa monikanavaisesti yli miljoona ostovoimaista kuluttajaa päivässä. Ennen ja aina.

Kumppanuutta ennen ja aina.

Kumppanuutta ennen ja aina.

SUOSITUS HS

Fazerin klassikkomainos Helsingin Sanomien etusivulla

Intohimo, jolla olemme palvelleet menneitä sukupolvia, on yhä mukana työssämme nyt ja tulevaisuudessa. Me kehitymme uusien odotusten myötä voidaksemme tarjota tuotteita ja palveluita, jotka ilahduttavat, innostavat ja piristävät ihmisiä joka päivä. Tänäkin päivänä Fazer on yksi Suomen rakastetuimpia ja arvostetuimpia brändejä. Fazer julkaisi ensimmäisen ilmoituksensa Päivälehdessä, Helsingin Sanomien edeltäjässä, jo vuonna 1891. Helsingin Sanomat on laatujournalismin edelläkävijänä tarjonnut meille vaikuttavan ja luotettavan mainosympäristön aikakaudesta toiseen.

Risto Kalsta
markkinointijohtaja, Fazer Makeiset
Fiskarsin klassikkomainos Helsingin Sanomien etusivulla

Onnistunut tuote vastaa tarpeisiimme tasapuolisesti ja tasa-arvoisesti. Ajaton muotoilu tekee siitä helposti lähestyttävän ja sopivan niin arkeen kuin juhlaan. Se ei menetä teräänsä vuosien saatossa – kuten eivät Helsingin Sanomat tai Fiskarsin saksetkaan. Onnea 130-vuotias Helsingin Sanomat!

Marika Orkamo
brändi- ja markkinointijohtaja, Fiskars

SUOSITUS FINNAIR

Finnairin kokosivun ilmoitus Helsingin Sanomien etusivulla

Finnair on tunnettu luotettavuudestaan sekä uskostaan vankkumattomaan laatuun. Tunnuspiirteidemme ohjaamina olemme saaneet palvella suomalaisia lentomatkustajia pian jo sadan vuoden ajan. Olemme kansainvälistyneet yhdessä asiakkaidemme kanssa tavoittaen vuosien saatossa yhä useampia kaupunkeja maailmalla. Helsingin Sanomat on laatujournalismin edelläkävijänä tarjonnut meille laajan lukijakunnan sekä luotettavan ja korkeatasoisen mainosympäristön aikakaudesta toiseen.

Onnea 130-vuotiaalle Helsingin Sanomille! Lennokkaasta yhteistyöstä kiittäen,

Johanna Jäkälä
markkinointijohtaja, Finnair

Helsingin Sanomat 130 vuotta, 10 sekunnissa.

Lue lisää