The Voice of Finland palaa ensi keväänä suurempana kuin koskaan

The Voice of Finland artikkelikuva

Kymppikauttaan viettävää The Voice on Finlandia ei todellakaan kannata jättää väliin. Luova strategi Mia Kantakoski kertoo, miten brändi voi ottaa kumppanuudesta kaiken irti.

Suomen suurin musiikkiohjelma The Voice of Finland viettää ensi keväänä 10-vuotisjuhlakauttaan. Juhlakausi näkyy myös tuotannossa ja ohjelmaan tuodaan ihan uusia elementtejä ja lisäsisältöjä. 

”Katsojaprofiilissa korostuvat perheet ja naiset, mutta ohjelman laajan tavoittavuuden ansiosta The Voice of Finland -yhteistyö sopii hyvin monenlaisille brändeille autoista pesuaineisiin ja viihde-elektroniikasta elintarvikkeisiin”, luova strategi Mia Kantakoski kertoo.

”Brändi voi yhdistää viestinsä esimerkiksi suomalaisuuteen, tähtituotteisiin tai löytää ohjelman eri vaiheiden draaman kaaresta luontevan kommunikaatiokulman. Ääni ratkaisee, Kaksintaistelu ja Knock Out -jaksot kuljettavat katsojaa aina livevaiheisiin saakka. Pitkäkestoinen näkyvyys rakastetun ilmiöohjelman ympärillä tuo brändillekin tähtipölyä. Iso ilmiöohjelma mahdollistaa monimediallisten räätälöityjen ratkaisujen rakentamisen. Tv-sponsoroinnin lisäksi vaikuttavuutta voi vahvistaa radiopromootiolla, natiivimainonnalla, erilaisilla digiratkaisuilla tai tapahtumajalkautumisella.”

Esimerkiksi ohjelman monivuotinen yhteistyökumppani Genelec hyödyntää The Voice of Finland -kumppanuuttaan laajasti kaikessa markkinoinnissaan. Kotipizza on puolestaan päässyt rakentamaan ohjelman livelähetysten bäkkärille Kotipizzan näköistä ravintolamaailmaa. Moi Mobiililla ohjelmayhteistyön luova toteutus lisäsi selkeästi myyntiä. 

Pitkäkestoinen ohjelmakausi ja ohjelman laaja tavoittavuus takaavat, että brändi saa runsaasti näkyvyyttä koko kevätkauden ajan.

The Voice of Finlandin kymppikausi käynnistyy tammikuussa 2021.

Liittyvät artikkelit
Kari Laakso artikkelikuva

TV on nyt monipuolisen vahva

Lupaamme tavoittaa isoja yleisöjä ja tarjota elämyksiä parhaan kotimaisen viihteen parissa, Nelonen Median liiketoimintajohtaja Kari Laakso kirjoittaa.
TV & video
Omakynä
Näkemyksiä markkinoinnista
TV on nyt monipuolisen vahva
Vain elämää kausi 11 artikkelikuva

Vain elämää käynnistyi vauhdikkaasti

Vain elämää -starttijakso oli ohjelmapaikkansa selvä voittaja ja perjantai-illan katsotuin ohjelma 25−54-vuotiaiden kohderyhmässä. Saapuminen Satulinnaan -jakson keskikatsojamäärä esityspäivänä oli 610 000.
TV & video
Vain elämää käynnistyi vauhdikkaasti