The Voice of Finland palaa ensi keväänä suurempana kuin koskaan

The Voice of Finland artikkelikuva

Kymppikauttaan viettävää The Voice on Finlandia ei todellakaan kannata jättää väliin. Luova strategi Mia Kantakoski kertoo, miten brändi voi ottaa kumppanuudesta kaiken irti.

Suomen suurin musiikkiohjelma The Voice of Finland viettää ensi keväänä 10-vuotisjuhlakauttaan. Juhlakausi näkyy myös tuotannossa ja ohjelmaan tuodaan ihan uusia elementtejä ja lisäsisältöjä. 

”Katsojaprofiilissa korostuvat perheet ja naiset, mutta ohjelman laajan tavoittavuuden ansiosta The Voice of Finland -yhteistyö sopii hyvin monenlaisille brändeille autoista pesuaineisiin ja viihde-elektroniikasta elintarvikkeisiin”, luova strategi Mia Kantakoski kertoo.

”Brändi voi yhdistää viestinsä esimerkiksi suomalaisuuteen, tähtituotteisiin tai löytää ohjelman eri vaiheiden draaman kaaresta luontevan kommunikaatiokulman. Ääni ratkaisee, Kaksintaistelu ja Knock Out -jaksot kuljettavat katsojaa aina livevaiheisiin saakka. Pitkäkestoinen näkyvyys rakastetun ilmiöohjelman ympärillä tuo brändillekin tähtipölyä. Iso ilmiöohjelma mahdollistaa monimediallisten räätälöityjen ratkaisujen rakentamisen. Tv-sponsoroinnin lisäksi vaikuttavuutta voi vahvistaa radiopromootiolla, natiivimainonnalla, erilaisilla digiratkaisuilla tai tapahtumajalkautumisella.”

Esimerkiksi ohjelman monivuotinen yhteistyökumppani Genelec hyödyntää The Voice of Finland -kumppanuuttaan laajasti kaikessa markkinoinnissaan. Kotipizza on puolestaan päässyt rakentamaan ohjelman livelähetysten bäkkärille Kotipizzan näköistä ravintolamaailmaa. Moi Mobiililla ohjelmayhteistyön luova toteutus lisäsi selkeästi myyntiä. 

Pitkäkestoinen ohjelmakausi ja ohjelman laaja tavoittavuus takaavat, että brändi saa runsaasti näkyvyyttä koko kevätkauden ajan.

The Voice of Finlandin kymppikausi käynnistyy tammikuussa 2021.

Liittyvät artikkelit
TV-vuosi artikkelikuva

Sanoman Total TV:n monipuolinen viihdetarjonta tavoitti viikoittain lähes 4 miljoonaa suomalaista

Sanoman monipuolinen ja viihteellinen tarjonta tavoittaa katsojat sekä ohjelmien lähetysaikaan televisiosta että Ruutu-palvelusta. Sanoman Total TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus vuonna 2020 oli noin 4 miljoonaa silmäparia. Kokonaisuuteen kuuluu Nelonen, JIM, Liv, Hero, Fox, National Geographic ja Ruutu.
TV & video
Sanoman Total TV:n monipuolinen viihdetarjonta tavoitti viikoittain lähes 4 miljoonaa suomalaista
Kk-kamppis-Lidl-jakokuva.jpg

Joulukuun kuukauden kamppis on Lidlin tarinallinen joulukampanja

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Lidlin joulukampanja toi tutut satuhahmot seikkailemaan yllättävän käänteen saaviin tarinoihin.
Uutismedia
TV & video
Audio & radio
Aikakausmedia
Näkemyksiä markkinoinnista
Kuukauden kamppis
Joulukuun kuukauden kamppis on Lidlin tarinallinen joulukampanja
Markkinointipalvelut artikkelikuva

Lisää vaikuttavuutta Sanoman markkinointipalveluilla

Sanoma hakee kasvua markkinoinnin palvelutarjonnan kokonaisuudesta, jonka avulla asiakkaat voivat parantaa markkinointi-investointiensa tuottoa ja kasvattaa liiketoimintaansa.
Digiratkaisut
Luovat ratkaisut
Natiivimainonta
Sisältömarkkinointi
Lisää vaikuttavuutta Sanoman markkinointipalveluilla