Syyskuun kuukauden kamppis on Pauligin Presidentti-kahvin Suomalainen ikoni

Paulig Ville Valo artikkelikuva

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Suomalainen ikoni -kampanjalla haluttiin tuoda klassikkokahvin markkinointiviestintä tähän päivään.

Pauligin Presidentti-kahvi on ollut markkinoilla jo 90-vuotta.

”Halusimme tuoda rakastetun ja ikonisen Presidentti-kahvin brändiin enemmän nykypäivää visuaalisuuden ja markkinointiviestinnän kautta”, kertoo Pauligin Jutta Nordblad, Head of Brands & Portfolio.

Presidentti-kahviperheeseen kuuluu neljä eri makuvariaatiota, joita tuodaan uusissa pakkauksissa entistä selkeämmin esiin. Kampanjalla haluttiin houkutella Presidentti-kahvin pariin uusia kokeilijoita, ja samalla auttaa heitä löytämään oman suosikkipaahtoasteensa. Kampanjan kasvoina nähdään Jorma Uotinen ja Ville Valo, jotka ovat Presidentti-kahvin tavoin suomalaisia ikoneja.

Kampanjan kaupallinen hyöty nähdään vasta kuukausien päästä, mutta jo tässä vaiheessa voidaan sanoa, että kampanja toimii erittäin hyvin.

”Testasimme kampanjan ideaa kuluttajilla etukäteen, ja tulokset olivat vahvoja. Myös sosiaalisen median kautta on tullut todella positiivista palautetta, ja interaktioiden määrä on ollut suuri. Olemme uskaltaneet uudistua tavalla, joka on tunnistettava brändille.”

Kampanja on näkynyt laajasti eri medioissa: tv:ssä, printissä, onlinekanavissa, somessa, ulkomainontana ja myymälänäkyvyytenä.

”Median käyttö on erilaista eri ikäryhmissä. Halusimme kattavan mediapaletin avulla varmistaa, että kohtaamme kuluttajan eri tilanteissa.”

Onnea Paulig, mainostoimisto Bob the Robot ja kahvipakkauksien uudesta ulkoasusta vastannut SEK!

Lue lisää Kuukauden kamppiksesta

Liittyvät artikkelit
TV-vuosi artikkelikuva

Sanoman Total TV:n monipuolinen viihdetarjonta tavoitti viikoittain lähes 4 miljoonaa suomalaista

Sanoman monipuolinen ja viihteellinen tarjonta tavoittaa katsojat sekä ohjelmien lähetysaikaan televisiosta että Ruutu-palvelusta. Sanoman Total TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus vuonna 2020 oli noin 4 miljoonaa silmäparia. Kokonaisuuteen kuuluu Nelonen, JIM, Liv, Hero, Fox, National Geographic ja Ruutu.
TV & video
Sanoman Total TV:n monipuolinen viihdetarjonta tavoitti viikoittain lähes 4 miljoonaa suomalaista
Kk-kamppis-Lidl-jakokuva.jpg

Joulukuun kuukauden kamppis on Lidlin tarinallinen joulukampanja

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Lidlin joulukampanja toi tutut satuhahmot seikkailemaan yllättävän käänteen saaviin tarinoihin.
Uutismedia
TV & video
Audio & radio
Aikakausmedia
Näkemyksiä markkinoinnista
Kuukauden kamppis
Joulukuun kuukauden kamppis on Lidlin tarinallinen joulukampanja
Markkinointipalvelut artikkelikuva

Lisää vaikuttavuutta Sanoman markkinointipalveluilla

Sanoma hakee kasvua markkinoinnin palvelutarjonnan kokonaisuudesta, jonka avulla asiakkaat voivat parantaa markkinointi-investointiensa tuottoa ja kasvattaa liiketoimintaansa.
Digiratkaisut
Luovat ratkaisut
Natiivimainonta
Sisältömarkkinointi
Lisää vaikuttavuutta Sanoman markkinointipalveluilla