Vain elämää käynnistyi vauhdikkaasti

Vain elämää kausi 11 artikkelikuva

Vain elämää -starttijakso oli ohjelmapaikkansa selvä voittaja ja perjantai-illan katsotuin ohjelma 25−54-vuotiaiden kohderyhmässä. Saapuminen Satulinnaan -jakson keskikatsojamäärä esityspäivänä oli 610 000.

Vain elämää saa suomalaiset nauliintumaan ruudun ääreen kaudesta toiseen. Avausjakso keräsi saman verran katsojia kuin viime kaudella. Ruutu-palvelun kautta Vain elämää saa vielä runsaasti lisää silmäpareja.

Vain elämää on todellinen hyvän mielen ohjelma. Ennätyksellisen pitkä, 14 viikon kausi, tarjoaa laatuviihdettä koko syksyn ajan. Ohjelman laaja tavoittavuus takaa markkinoijille entistä vaikuttavampia mahdollisuuksia.

– Minna Andersson, Head of TV, Sanoma

Liittyvät artikkelit
Kari Laakso artikkelikuva

TV on nyt monipuolisen vahva

Lupaamme tavoittaa isoja yleisöjä ja tarjota elämyksiä parhaan kotimaisen viihteen parissa, Nelonen Median liiketoimintajohtaja Kari Laakso kirjoittaa.
TV & video
Omakynä
Näkemyksiä markkinoinnista
TV on nyt monipuolisen vahva
Paulig Ville Valo artikkelikuva

Syyskuun kuukauden kamppis on Pauligin Presidentti-kahvin Suomalainen ikoni

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Suomalainen ikoni -kampanjalla haluttiin tuoda klassikkokahvin markkinointiviestintä tähän päivään.
TV & video
Digiratkaisut
Aikakausmedia
Kuukauden kamppis
Syyskuun kuukauden kamppis on Pauligin Presidentti-kahvin Suomalainen ikoni