Vain elämää -sarjan huikea suosio jatkuu – Ressu Redfordin päivä tavoitti miljoonayleisön!

Vain elämää Ressun päivä

Vain elämää on hurmannut katsojat jo heti ensimmäisistä jaksoista lähtien. Perjantaina 9. lokakuuta nähty Ressu Redfordin päivä tavoitti lähes 1,3 miljoonaa suomalaista.

Hirvensalmelle Satulinnaan on kokoontunut jälleen huikea joukko suomalaisia artisteja. Ressu Redford, Jannika B, Reino Nordin, Arja Koriseva, STIG, Vesku Jokinen, Mariska sekä Herra Ylppö ovat hurmanneet kotikatsojat jo heti ensimmäisestä jaksosta lähtien.

11. Vain elämää -kauden artistien omat päivät starttasivat perjantaina 9. lokakuuta Ressu Redfordin päivällä. Jakso tavoitti lähes 1,3 miljoonaa katsojaa (1 294 000), keskikatsojamäärän ollessa komeat 772 000. Vain elämää oli viime viikon katsotuin ohjelma 25−54-vuotiaiden kohderyhmässä.

Vain elämää -kauden ensimmäinen jakso Saapuminen Satulinnaan nähtiin viime viikon perjantaina 2. lokakuuta. Jakso tavoitti upeat 945 000 katsojaa, ja ohjelman keskikatsojamäärä oli 646 000.

Vain elämää perjantaisin kello 20 Nelosella ja Ruudussa.


(Lähde: Finnpanel oy, tv-mittaritutkimus 4+, AdEdge) na 16. lokakuuta 

Liittyvät artikkelit
Kari Laakso artikkelikuva

TV on nyt monipuolisen vahva

Lupaamme tavoittaa isoja yleisöjä ja tarjota elämyksiä parhaan kotimaisen viihteen parissa, Nelonen Median liiketoimintajohtaja Kari Laakso kirjoittaa.
TV & video
Omakynä
Näkemyksiä markkinoinnista
TV on nyt monipuolisen vahva
Vain elämää kausi 11 artikkelikuva

Vain elämää käynnistyi vauhdikkaasti

Vain elämää -starttijakso oli ohjelmapaikkansa selvä voittaja ja perjantai-illan katsotuin ohjelma 25−54-vuotiaiden kohderyhmässä. Saapuminen Satulinnaan -jakson keskikatsojamäärä esityspäivänä oli 610 000.
TV & video
Vain elämää käynnistyi vauhdikkaasti
Paulig Ville Valo artikkelikuva

Syyskuun kuukauden kamppis on Pauligin Presidentti-kahvin Suomalainen ikoni

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Suomalainen ikoni -kampanjalla haluttiin tuoda klassikkokahvin markkinointiviestintä tähän päivään.
TV & video
Digiratkaisut
Aikakausmedia
Kuukauden kamppis
Syyskuun kuukauden kamppis on Pauligin Presidentti-kahvin Suomalainen ikoni