Valmistaudu Suomen suurimpaan myyntipäivään

Black Friday artikkelikuva

Black Friday on kasvanut ja vahvistanut asemansa vuoden suurimpana myyntipäivänä vuodesta 2016 lähtien. Vuonna 2019 ylitettiin edellisen vuoden ennätykset niin myyntimäärissä kuin ostojen summalla mitattuna.

Erityisesti verkkokauppamyynnissä on todistettu huimaa kasvua. Black Friday ylitti keskimääräisen perjantain euromäärät vuonna 2019 jopa 400 prosentilla. Ennätyksiä tehtiin Suomessa vuonna 2019 myös kivijalkakaupoissa. 
    
Miten Black Friday on vaikuttanut suomalaisten ostokäyttäytymiseen? Millaiset kuluttajat ostavat mielellään verkkokaupoista?  Miten Sanoman mediat tavoittavat erilaisista tuotekategorioista kiinnostuneita kuluttajia? 

Vastaukset näihin kysymyksiin löydät Black Friday -koosteesta. 

Lataa Black Friday kooste tästä

Klikkaamalla siirryt Markkinointi Roudan latauslomakkeelle. Routa on osa Sanomaa.
Liittyvät artikkelit
Modernit naiset artikkelikuva

Mistä modernit naiset oikeasti puhuvat?

Naiset tekevät valtaosan talouksien ostopäätöksistä. Tiina Kosonen ja Satu Kaitaranta vinkkaavat, miten markkinoija voi ottaa naiset paremmin huomioon. Lataa myös selvitys moderneista naisista kuluttajina ja mediankäyttäjinä.
Omakynä
Näkemyksiä markkinoinnista
Tutkittua
Mistä modernit naiset oikeasti puhuvat?
Podcast artikkelikuva

Tutkimus: Näillä keinoin yrityspodcast saa kuuntelijoita

Podcastit ovat kovin trendikkäitä, mutta monia markkinoijia pohdituttaa, miten podcasteille saisi kuuntelijoita – sehän on ratkaisevaa, kun mietitään yrityspodcastin arvoa markkinointityökaluna, Suomen podcastmedian Juhani Pajunen kirjoittaa.
Audio & radio
Vieraskynä
Näkemyksiä markkinoinnista
Tutkittua
Tutkimus: Näillä keinoin yrityspodcast saa kuuntelijoita
Aikakausmedia KMT

Sanoman aikakauslehdillä yli 2 miljoonaa lukijaa

Tiede-lehti ja HS Kuukausiliite kasvattivat lukijamääräänsä – "Ihmiset hakevat juuri nyt vastauksia isoihin kysymyksiin", Tieteen päätoimittaja sanoo.
Aikakausmedia
Tutkittua
Sanoman aikakauslehdillä yli 2 miljoonaa lukijaa