Ajankohtainen HS Koulutusliite tavoittaa opiskelijat ja heidän vanhempansa

hs_koulutusliite_hero.jpg

Odotettu HS Koulutusliite on Suomen suurin koulutusta käsittelevä julkaisu. Hesarin välissä jaettava Koulutusliite käsittelee koulutukseen ja uravalintoihin liittyviä asioita monipuolisesti kiinnostavilla näkökulmilla.

Kattavan toimituksellisen sisällön lisäksi liite sisältää myös koulutusmainonnan koosteen. Mainostajalle Koulutusliite tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden tavoittaa nuoria ja heidän vanhempiaan ajankohtaisessa ja kiinnostavassa sisällössä.

HS Koulutusliite tarjoaa mahdollisuuden tavoittaa opiskelijat juuri siellä missä he vaikuttavat muun muassa suoraan koulunpenkiltä. HS tarjoaa Koulutusliitteen näköislehden veloituksetta opinto-ohjaajille käytettäväksi opiskelukäyttöön. Opinto-ohjaajille suunnatun kyselyn mukaan Koulutusliitteen valtteina pidetään monipuolisuutta ja ajankohtaisuutta. Myös mainonta koetaan kiinnostavana osana lehteä.

• HS Koulutusliite jaetaan Hesarin välissä perjantaina 22.1.2021, jolloin se tavoittaa myös lehden viikonlopputilaajat.
• Lukijoita Hesarilla on 721 000. Koulutusliite on HS-tilaajien luettavissa myös digitaalisena näköislehtenä.

HS koulutusliite monikanavainen.jpg

Aikataulut ja hinnat

Ennakkovaraajan etu -30 %*. Koskee kaikkia mainoskokoja. Etu on voimassa 30.11. mennessä tehtyihin varauksiin.

  Ilmestymispäivä Varaukset Valmiit sähköiset aineistot Valmistettavat aineistot
Toimituksellinen osio pe 22.1.2021 ti 5.1. klo 9 to 14.1. klo 12 ti 14.1. klo 9
Koulutus-osio pe 22.1.2021 ma 11.1. klo 9 to 14.1. klo 12 ti 14.1. klo 9


Huom! Tunnukseksi aineistoihin ”Koulutusliite”
Aineisto toimitetaan varausvahvistuksen yhteydessä lähetetyn aineiston toimituslinkin kautta.

Toimituksellinen ympäristö

Määräpaikat

Palstaa x mm

mm x mm

Hinta €

Etusivun kääntöpuoli / Takasivun kääntöpuoli / Takasivu

5 x 365

254 x 365

12 914

Koko

Palstaa x mm

mm x mm

Hinta €

2/1-sivu

10 x 365

528 x 365

20 546

2/1-sivu, puolikas

10 x 180

528 x 180

14 676

1/1-sivu

5 x 365

254 x 365

11 741

3 x 365

150 x 365

8 454

1/2-sivu

5 x 180

254 x 180

7 044

2 x 365

99 x 365

5 636

3 x 226

150 x 226

5 284

5 x 134

254 x 134

5 284

2 x 226

99 x 226

3 522

5 x 88

254 x 88

3 522

3 x 134

150 x 134

3 170

2 x 134

99 x 134

2 113

2 x 88

99 x 88

1 409

 

Koulutus-osasto

Koko

Palstaa x mm

mm x mm

Hinta €

1/1 sivu

5 x 365

254 x 365

9 740

1/2 sivu

5 x 180

254 x 180

5 981

2 x 365

99 x 365

4 043

1/4 sivu

3 x 180

150 x 180

2 990

5 x 88

254 x 88

2 924

2 x 226

99 x 226

2 010

3 x 134

150 x 134

1 786

2 x 180

99 x 180

1 600

2 x 134

99 x 134

1 192

3 x 88

150 x 88

1 173

2 x 88

99 x 88

665

2 x 66

99 x 66

499

1 x 88

47 x 88

282

2 x 42

99 x 42

268

1 x 66

47 x 66

211

1 x 42

47 x 42

135


*Ennakkovaraajan edun lisäksi on vähennettävissä mahdollinen mediatoimiston tai suora-asiakkaan alennus. Ei muita alennuksia.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja tee varaus!

Yritysasiakkaat p. 010 80 80 85
Mainos- ja mediatoimistot p. 010 80 80 95
yrityspalvelu@sanoma.fi

Lisää ajankohtaisia artikkeleita

Kk-kamppis_mehilainen_artikkeli.jpg

Helmikuun kuukauden kamppis on Mehiläisen Elämä tehtävänä

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Mehiläisen kampanja nostaa vaikuttavalla tavalla esiin koronapandemian etulinjassa taistelevia ammattilaisia.
Kuukauden kamppis
Näkemyksiä markkinoinnista
Uutismedia
Helmikuun kuukauden kamppis on Mehiläisen Elämä tehtävänä
Maija Tuomala artikkelikuva

Printtimedia − Huippuhyvää onnistumistakuulla vai dinosaurus väärässä ajassa?

Sanotaan, että painettu media on toimintaympäristössään hidas, jäykkäluinen dinosaurus, jonka on jo kauan povattu kuolevan sukupuuttoon. Väitän kuitenkin, että tämä kivikautinen vanhus on oletettua ketterämpi ja muuntautuu nopeastikin vastaamaan ajan muuttuvaa tarvetta, dentsun Maija Tuomala kirjoittaa.
Aikakausmedia
Näkemyksiä markkinoinnista
Uutismedia
Vieraskynä
Printtimedia − Huippuhyvää onnistumistakuulla vai dinosaurus väärässä ajassa?