Ajankohtainen HS Koulutusliite tavoittaa opiskelijat ja heidän vanhempansa

hs_koulutusliite_hero.jpg

Odotettu HS Koulutusliite on Suomen suurin koulutusta käsittelevä julkaisu. Hesarin välissä jaettava Koulutusliite käsittelee koulutukseen ja uravalintoihin liittyviä asioita monipuolisesti kiinnostavilla näkökulmilla.

Kattavan toimituksellisen sisällön lisäksi liite sisältää myös koulutusmainonnan koosteen. Mainostajalle Koulutusliite tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden tavoittaa nuoria ja heidän vanhempiaan ajankohtaisessa ja kiinnostavassa sisällössä.

HS Koulutusliite tarjoaa mahdollisuuden tavoittaa opiskelijat juuri siellä missä he vaikuttavat muun muassa suoraan koulunpenkiltä. HS tarjoaa Koulutusliitteen näköislehden veloituksetta opinto-ohjaajille käytettäväksi opiskelukäyttöön. Opinto-ohjaajille suunnatun kyselyn mukaan Koulutusliitteen valtteina pidetään monipuolisuutta ja ajankohtaisuutta. Myös mainonta koetaan kiinnostavana osana lehteä.

• HS Koulutusliite jaetaan Hesarin välissä perjantaina 22.1.2021, jolloin se tavoittaa myös lehden viikonlopputilaajat.
• Lukijoita Hesarilla on 721 000. Koulutusliite on HS-tilaajien luettavissa myös digitaalisena näköislehtenä.

HS koulutusliite monikanavainen.jpg

Aikataulut ja hinnat

Ennakkovaraajan etu -30 %*. Koskee kaikkia mainoskokoja. Etu on voimassa 30.11. mennessä tehtyihin varauksiin.

  Ilmestymispäivä Varaukset Valmiit sähköiset aineistot Valmistettavat aineistot
Toimituksellinen osio pe 22.1.2021 ti 5.1. klo 9 to 14.1. klo 12 ti 14.1. klo 9
Koulutus-osio pe 22.1.2021 ma 11.1. klo 9 to 14.1. klo 12 ti 14.1. klo 9


Huom! Tunnukseksi aineistoihin ”Koulutusliite”
Aineisto toimitetaan varausvahvistuksen yhteydessä lähetetyn aineiston toimituslinkin kautta.

Toimituksellinen ympäristö

Määräpaikat

Palstaa x mm

mm x mm

Hinta €

Etusivun kääntöpuoli / Takasivun kääntöpuoli / Takasivu

5 x 365

254 x 365

12 914

Koko

Palstaa x mm

mm x mm

Hinta €

2/1-sivu

10 x 365

528 x 365

20 546

2/1-sivu, puolikas

10 x 180

528 x 180

14 676

1/1-sivu

5 x 365

254 x 365

11 741

3 x 365

150 x 365

8 454

1/2-sivu

5 x 180

254 x 180

7 044

2 x 365

99 x 365

5 636

3 x 226

150 x 226

5 284

5 x 134

254 x 134

5 284

2 x 226

99 x 226

3 522

5 x 88

254 x 88

3 522

3 x 134

150 x 134

3 170

2 x 134

99 x 134

2 113

2 x 88

99 x 88

1 409

 

Koulutus-osasto

Koko

Palstaa x mm

mm x mm

Hinta €

1/1 sivu

5 x 365

254 x 365

9 740

1/2 sivu

5 x 180

254 x 180

5 981

2 x 365

99 x 365

4 043

1/4 sivu

3 x 180

150 x 180

2 990

5 x 88

254 x 88

2 924

2 x 226

99 x 226

2 010

3 x 134

150 x 134

1 786

2 x 180

99 x 180

1 600

2 x 134

99 x 134

1 192

3 x 88

150 x 88

1 173

2 x 88

99 x 88

665

2 x 66

99 x 66

499

1 x 88

47 x 88

282

2 x 42

99 x 42

268

1 x 66

47 x 66

211

1 x 42

47 x 42

135


*Ennakkovaraajan edun lisäksi on vähennettävissä mahdollinen mediatoimiston tai suora-asiakkaan alennus. Ei muita alennuksia.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja tee varaus!

Yritysasiakkaat p. 010 80 80 85
Mainos- ja mediatoimistot p. 010 80 80 95
yrityspalvelu@sanoma.fi

Lisää ajankohtaisia artikkeleita

Kuukauden kamppis Kustantamossa artikkelikuva

Marraskuun kuukauden kamppis on WSOY:n Kustantamossa

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Kustantamossa-kampanjalla luotiin yhteys kirjailijoiden ja lukijoiden välille uudenlaisella tavalla.
Uutismedia
Luovat ratkaisut
Natiivimainonta
Kuukauden kamppis
Marraskuun kuukauden kamppis on WSOY:n Kustantamossa
HS-Meidän-Perhe.jpg

Uudistunut HS Meidän perhe – vanhemmuuden aikakauslehti paremman elämän puolesta

HS Meidän perhe on ajan tasalla ja askeleen edellä. Lukija saa tutkittuun tietoon ja asiantuntijuuteen pohjautuvia konkreettisia neuvoja elämän pulmiin ja vanhemmuuden kysymyksiin. Ensimmäinen HS Meidän perhe -nimeä kantava numero ilmestyi 3.12.
Uutismedia
Aikakausmedia
Uudistunut HS Meidän perhe – vanhemmuuden aikakauslehti paremman elämän puolesta
Case Silmäasema artikkelikuva

Silmäaseman monimediallinen natiivimainoskampanja kasvatti tehokkaasti ostoaikomusta

HS.fi:ssä ja IS.fi:n Me Naiset -osiossa julkaistut natiivimainokset tavoittivat runsaasti kiinnostuneita silmäpareja. Kaikkien mittareiden mukaan erittäin onnistunut kampanja oli esillä myös Kuukausiliitteessä ja Me Naisissa sekä monikanavaisena ilmoituksena Helsingin Sanomissa
Uutismedia
Aikakausmedia
Luovat ratkaisut
Natiivimainonta
Case
Silmäaseman monimediallinen natiivimainoskampanja kasvatti tehokkaasti ostoaikomusta