Vain elämää on ollut syksyn katsotuin ohjelma 25−54-vuotiaiden kohderyhmässä

Vain elämää Stig artikkelikuva

Vain elämää -ohjelman huikea menestys jatkuu. 6. marraskuuta nähty Stigin päivä tavoitti yhteensä yli 1,4 miljoonaa katsojaa.

Kaikki tämän syksyn Vain elämää -kauden artistien päivät ovat nousseet katsotuimmiksi 25−54-vuotiaiden kohderyhmässä.

Stigin päivän keskikatsojamäärä esityspäivänä oli 878 000. 25−54-vuotiaiden kohderyhmässä keskikatsojamäärä oli 502 000, mikä tekee jaksosta kaikkien kanavien katsotuimman ohjelman tässä ikäryhmässä. Ruutu-palvelun kautta Vain elämää -ohjelman jaksot saavat vielä runsaasti lisää silmäpareja.

"Vain elämää -ohjelman suosio ei yllätä, koska formaatti on kiinnostanut ennenkin tasaisesti eri kohderyhmiä. Hiukan kuitenkin yllätti se, että Stigin päivä tavoitti erittäin hyvin 25−54-vuotiaat naiset, joiden parissa TRP oli huikea 27,7",  kertoo Sanoman Head of TV, Radio & Events Minna Andersson.

Liittyvät artikkelit
Suomen suurin viihdetalo Genelec

Ääni ratkaisee myös Genelecillä

Viisi kautta kestänyt yhteistyö The Voice of Finlandin kanssa on tuonut kovat kasvuluvut Genelecin myyntiin.
TV & video
Luovat ratkaisut
Natiivimainonta
Näkemyksiä markkinoinnista
Ääni ratkaisee myös Genelecillä
Suomen suurin viihdetalo Piia Jyrki Jaajo

Sisältö ratkaisee brändiviihteessä

TBWA\Helsingin luova johtaja Jyrki Poutanen ja Sanoman luovien strategien tiimin vetäjä Piia Lähteenmäki keskustelivat Suomen suurin viihdetalo -webinaarissa brändiviihteestä.
TV & video
Audio & radio
Luovat ratkaisut
Näkemyksiä markkinoinnista
Sisältö ratkaisee brändiviihteessä