Uudistunut HS Meidän perhe – vanhemmuuden aikakauslehti paremman elämän puolesta

HS-Meidän-Perhe.jpg

HS Meidän perhe on ajan tasalla ja askeleen edellä. Lukija saa tutkittuun tietoon ja asiantuntijuuteen pohjautuvia konkreettisia neuvoja elämän pulmiin ja vanhemmuuden kysymyksiin. Ensimmäinen HS Meidän perhe -nimeä kantava numero ilmestyi 3.12.

HS Meidän perhe uskoo tutkittuun tietoon, samastuttaviin tarinoihin, tasa-arvoiseen vanhemmuuteen, asiantuntijoiden vinkkeihin sekä yhteiskunnallisten kehityskulkujen ja lapsiperheitä koskevien ilmiöiden avaamiseen.

Uudistuvan lehden kohderyhmä on entistä laajempi. Jokaisessa numerossa on sisältöä vauvaperheille ja lasta vasta suunnitteleville, päiväkoti-ikäisten lasten perheille ja koululaisperheille.

”Pyrimme kasvattamaan vanhemmuuden ja perhe-elämän aihepiiriä sekä digitaalisesti että aikakauslehtenä. Kasvun ytimessä on tästä aihepiiristä tehty laadukas ja monipuolinen journalismi, joka puhuttelee suomalaisia vanhempia ja lapsiperhearkea eläviä. Kuukausittain ilmestyvä aikakauslehti on vanhemmuuden premium-tuote, joka antaa luotettavaa asiantuntijatietoa, herättää puheenaiheita, tarjoaa tukea ja viihdyttää”, Helsingin Sanomien päätoimittaja Anu Ubaud kertoo.

Korona-aikana viisaalle perhesisällölle on aiempaa enemmän tarvetta. Kiireiset vanhemmat kaipaavat somen lisäksi luotettavaa sisältöä itselleen tärkeistä aiheista. Uusi HS Meidän perhe on täynnä luotettavaa ja kekseliästä, hyvin toteutettua journalismia. Uutena aihepiirinä lehdessä on vanhempien välinen parisuhde. Lehden ytimessä on lasten onnellisuus ja hyvä olo. Tavoitteena on auttaa luomaan parempaa perhe-elämää ja onnellisempaa lapsuutta Suomeen.

Lukijoita herätellään keskustelemaan esimerkiksi parhaiden mahdollisten asiantuntijalausuntojen kautta. Samalla tarjotaan myös kevyempiä aiheita ja näkökulmia, jotta vanhemmuus ei esiintyisi koko ajan niin vakavana aiheena.

HS Meidän perhe on kiinni tavallisen ihmisen arjessa: tarjolla on neuvoja, niksejä, viisauksia ja ajatuksia, jotka voi viedä arkeen heti. Lehden jokaisessa numerossa tarjotaan yksi helppo ja nopea resepti. Lisäksi esillä on kodin ratkaisuja ja asumista.​

97 %
lukijoista tekee päätöksiä päivittäisistä hankinnoista
70 %
lukijoista on lapsiperheellisiä
78 %
lukijoista naisia ja miehiä 22 %
48 %
lähes puolet lukijoista 30–49-vuotiaita naisia

Lukijat ovat kiinnostuneet ruoanlaitosta ja leivonnasta sekä hyvinvoinnista ja terveydestä​

HS Meidän perheen aihepiirit:​

  • Kasvatus​
  • Vanhemmuuden ja lapsuuden psykologia​
  • Oma ja perheen kokonaisvaltainen hyvinvointi​
  • Oma raha, säästäminen, viisaat hankinnat​
  • Asuminen ja oma koti​
  • Parisuhde​
  • Perhearki​
  • Yhteiskunta ja lapsiperheitä koskevat ilmiöt​

HS Meidän perheen mediakortti 

Liittyvät artikkelit
hs_kesaliite_some.jpg

Suomen suurin meno-opas HS Kesäliite ilmestyy 21.5.

Kesäliite on Suomen suurin kesämeno-opas, joka tarjoaa Suomen kiinnostavimmat tapahtumat yksissä kansissa. Luvassa on menovinkkejä toukokuusta syyskuuhun. Odotettu liite jaetaan perjantaina 21.5. kaikille Hesarin tilaajille tavoittaen myös viikonlopputilaajat. Kesäliite jaetaan myös HS Viikon tilaajalukijoille.
Uutismedia
Suomen suurin meno-opas HS Kesäliite ilmestyy 21.5.
Kk-kamppis-Lidl-jakokuva.jpg

Joulukuun kuukauden kamppis on Lidlin tarinallinen joulukampanja

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Lidlin joulukampanja toi tutut satuhahmot seikkailemaan yllättävän käänteen saaviin tarinoihin.
Uutismedia
TV & video
Audio & radio
Aikakausmedia
Näkemyksiä markkinoinnista
Kuukauden kamppis
Joulukuun kuukauden kamppis on Lidlin tarinallinen joulukampanja