HitMix-kanava uudistuu vuodenvaihteen jälkeen

Oku Luukkainen artikkelikuva

Nelonen Median 90- ja 2000-luvun hitteihin keskittyvä HitMix-radiokanava uudistuu vuoden 2021 alussa ja lanseeraa tukun uusia ohjelmia. Ysäriapostoli Oku Luukkainen aloittaa HitMixin iltapäivässä ja perjantai-iltojen isäntänä helmikuun alussa.

HitMix on Nelonen Median kanavavalikossa 90- ja 2000-luvun hitteihin ja parhaisiin uutuuksiin keskittyvä hyvän fiiliksen radiokanava. HitMix uudistuu vuodenvaihteen jälkeen ja saa riveihinsä joukon uusia ja kovia radionimiä.

Parin edellisen vuosikymmenen hitteihin erikoistunut Oku Luukkainen aloittaa HitMixillä helmikuussa.

”Oku on noussut suursuosioon ja yhdistänyt kuuntelijat ympärilleen heimoksi Retroperjantai-ohjelmassa. Nyt hän lisää löylyä entisestään uudessa HitMixin Retroradio-ohjelmassa, jota kuullaan niin ikään perjantaisin”, Nelonen Median radioiden ohjelmajohtaja René Mäkinen sanoo.

Retroradio käynnistyy 5.2.

”Perjantai-illoista on tullut osa mun identiteettiä, ja mä tiedän mitä ihmiset haluaa kuulla perjantaisin. Ja sitä myös tarjoan HitMixillä! Sytyn ajatuksesta, että saan viihdyttää samalla, kun ympäri Suomen saunat ja paljut syttyy. Jengillä on asiaankuuluvat juomat ja meininki on iloinen. Mä soitan parhaat biisit ja sä saat toivoa!” Oku Luukkainen hehkuttaa.

Oku Luukkaista kuullaan myös HitMixin iltapäivissä helmikuusta alkaen. Iltapäivän osalta luvassa on vielä lisääkin jymyuutisia alkuvuoden aikana.

Myös HitMixin aamuohjelma uusiutuu. Radiokonkari Tuomas Rajala tekee paluun radioon ja aloittaa Alma Hätösen kanssa HitMixin aamuissa heti loppiaisviikon jälkeen 11.1.2021.

Keskipäivän ohjelmaslottia vetää Joonas Vuorela.

HitMixin uusi ohjelmapäällikkö on Petra Piipari. Piipari on kova radioammattilainen, joka on työskennellyt pitkään Bauer Medialla, viimeksi Radio Novan vastaavana tuottajana.

”HitMix edustaa sellaista musiikin kattausta, johon yhdistyy valtavasti hienoja tunnekuvia ja vahvaa ’ilon kautta’ -fiilistä. Sitä samaa fiilistä on meidän uusi tiimi tuomassa ihmisille entistä voimakkaammin ensi vuonna. Mulla on suuri kunnia saada olla mukana luomassa ihmisten hektiseen arkeen niitä ’ai vitsi tää biisi vie mut suoraan sinne ja sinne’ -hetkiä ja siinä samalla saada normipäivään pientä juhlan ja huolettomuuden tuntoa. Tällä porukalla se on helppo tehdä!” Petra Piipari sanoo.

Kuva: Oku Luukkainen (kuvaaja Petri Aho)

Artikkelit
Näytä aiheen mukaan
Ajankohtaista.jpg

Ajankohtaista

Poikkeusaikataulut ja muuta ajankohtaista
Ajankohtaista
Tikkurila_festivaali artikkelikuva

Ylpeästi vantaalaiset

Vantaan Taksin ja Tikkurila-festivaalin yhteistyö perustuu yhteiseen arvopohjaan.
Tapahtumat
Ylpeästi vantaalaiset
Essity artikkelikuva

Essity Finland uskoo aikakausmedian voimaan

Editkilpailussa vuoden 2020 aikakausmediamainostajaksi valittu Essity säilytti mainospanostuksensa aikakausmedioihin lähes ennallaan poikkeuksellisesta vuodesta huolimatta.
Aikakausmedia
Case
Essity Finland uskoo aikakausmedian voimaan
Anssi Miettinen artikkelikuva

Kuukausiliite on Suomen luetuin maksullinen julkaisu

Suomalaisen journalismin lippulaiva kuuluu Suomen laajimmin luettuihin julkaisuihin. Sen jutut muistetaan vuosien päästä, lehdet otetaan talteen ja niihin palataan. Kuukausiliite on myös mainosympäristönä erinomainen, kirjoittaa HS:n featuretoimituksen esimies Anssi Miettinen.
Aikakausmedia
Omakynä
Uutismedia
Kuukausiliite on Suomen luetuin maksullinen julkaisu
Kesä artikkelikuva

Tavoita kesäsuomalainen!

Mihin suomalaiset aikovat käyttää rahaa ensi kesänä? Lataa tutkimus suomalaisten kulutuskäyttäytymisestä.
Tutkittua
Tavoita kesäsuomalainen!
Heidi Björklöf artikkelikuva

Arvopohjainen markkinointi kannattaa

Voiko sananvapautta käyttää suomalaisen uutismedian mainonnassa? Onko se jotain, jolla differoida brändiä maassa, jossa lehdistö on vapaata ja media tunnustettu neljänneksi valtiomahdiksi, Heidi Björklöf kysyy.
Näkemyksiä markkinoinnista
Omakynä
Uutismedia
Arvopohjainen markkinointi kannattaa
Tempparit artikkelikuva

Kevään katsotuimmat ohjelmat löytyvät Ruudusta

TV-yhtiöiden videopalvelujen top-5-ohjelmista kolme on Ruudun tarjontaa. Temptation Island Suomi jatkaa menestystään yhtenä vuoden suosituimmista suoratoistoilmiöistä.
TV & video
Kevään katsotuimmat ohjelmat löytyvät Ruudusta