HitMix-kanava uudistuu vuodenvaihteen jälkeen

Oku Luukkainen artikkelikuva

Nelonen Median 90- ja 2000-luvun hitteihin keskittyvä HitMix-radiokanava uudistuu vuoden 2021 alussa ja lanseeraa tukun uusia ohjelmia. Ysäriapostoli Oku Luukkainen aloittaa HitMixin iltapäivässä ja perjantai-iltojen isäntänä helmikuun alussa.

HitMix on Nelonen Median kanavavalikossa 90- ja 2000-luvun hitteihin ja parhaisiin uutuuksiin keskittyvä hyvän fiiliksen radiokanava. HitMix uudistuu vuodenvaihteen jälkeen ja saa riveihinsä joukon uusia ja kovia radionimiä.

Parin edellisen vuosikymmenen hitteihin erikoistunut Oku Luukkainen aloittaa HitMixillä helmikuussa.

”Oku on noussut suursuosioon ja yhdistänyt kuuntelijat ympärilleen heimoksi Retroperjantai-ohjelmassa. Nyt hän lisää löylyä entisestään uudessa HitMixin Retroradio-ohjelmassa, jota kuullaan niin ikään perjantaisin”, Nelonen Median radioiden ohjelmajohtaja René Mäkinen sanoo.

Retroradio käynnistyy 5.2.

”Perjantai-illoista on tullut osa mun identiteettiä, ja mä tiedän mitä ihmiset haluaa kuulla perjantaisin. Ja sitä myös tarjoan HitMixillä! Sytyn ajatuksesta, että saan viihdyttää samalla, kun ympäri Suomen saunat ja paljut syttyy. Jengillä on asiaankuuluvat juomat ja meininki on iloinen. Mä soitan parhaat biisit ja sä saat toivoa!” Oku Luukkainen hehkuttaa.

Oku Luukkaista kuullaan myös HitMixin iltapäivissä helmikuusta alkaen. Iltapäivän osalta luvassa on vielä lisääkin jymyuutisia alkuvuoden aikana.

Myös HitMixin aamuohjelma uusiutuu. Radiokonkari Tuomas Rajala tekee paluun radioon ja aloittaa Alma Hätösen kanssa HitMixin aamuissa heti loppiaisviikon jälkeen 11.1.2021.

Keskipäivän ohjelmaslottia vetää Joonas Vuorela.

HitMixin uusi ohjelmapäällikkö on Petra Piipari. Piipari on kova radioammattilainen, joka on työskennellyt pitkään Bauer Medialla, viimeksi Radio Novan vastaavana tuottajana.

”HitMix edustaa sellaista musiikin kattausta, johon yhdistyy valtavasti hienoja tunnekuvia ja vahvaa ’ilon kautta’ -fiilistä. Sitä samaa fiilistä on meidän uusi tiimi tuomassa ihmisille entistä voimakkaammin ensi vuonna. Mulla on suuri kunnia saada olla mukana luomassa ihmisten hektiseen arkeen niitä ’ai vitsi tää biisi vie mut suoraan sinne ja sinne’ -hetkiä ja siinä samalla saada normipäivään pientä juhlan ja huolettomuuden tuntoa. Tällä porukalla se on helppo tehdä!” Petra Piipari sanoo.

Kuva: Oku Luukkainen (kuvaaja Petri Aho)

Artikkelit
Näytä aiheen mukaan
Ajankohtaista.jpg

Ajankohtaista

Poikkeusaikataulut ja muuta ajankohtaista
Ajankohtaista
Milla Majander artikkelikuva

Pieni suuri tarina perunasta

Miksi arjen yksityiskohtiin kätkeytyy iso merkitys ja työpöydälläni on peruna, kirjoittaa Milla Majander.
Näkemyksiä markkinoinnista
Omakynä
Sisältömarkkinointi
Pieni suuri tarina perunasta
hs_kesaliite_some.jpg

Suomen suurin meno-opas HS Kesäliite ilmestyy 21.5.

Kesäliite on Suomen suurin kesämeno-opas, joka tarjoaa Suomen kiinnostavimmat tapahtumat yksissä kansissa. Luvassa on menovinkkejä toukokuusta syyskuuhun. Odotettu liite jaetaan perjantaina 21.5. kaikille Hesarin tilaajille tavoittaen myös viikonlopputilaajat. Kesäliite jaetaan myös HS Viikon tilaajalukijoille.
Uutismedia
Suomen suurin meno-opas HS Kesäliite ilmestyy 21.5.
Paula Hernetkoski artikkelikuva

Markkinoinnin rooli linkkinä asiakkaan ja yrityksen välillä ei ole koskaan ollut merkityksellisempi

Globaali kriisi on pakottanut avaamaan silmät uusille keinoille luoda kasvua ja vauhdittanut osaltaan myös markkinoinnin muutosta. Olemme toistuvasti kysyneet itseltämme ja organisaatioltamme, miten toimintaa tulisi muuttaa poikkeustilan aikana ja mitkä muutokset ovat pysyviä, Paula Hernetkoski kirjoittaa.
Näkemyksiä markkinoinnista
Omakynä
Markkinoinnin rooli linkkinä asiakkaan ja yrityksen välillä ei ole koskaan ollut merkityksellisempi
Stefan Möller

Luovan ihmisen kaaos on tämän maan voimavara

Suomalaiset ovat oppineet markkinoimaan erityisesti vaikeina aikoina. Juuri silloin markkinointia tarvitaan kaikista eniten, Radiomedian Stefan Möller kirjoittaa.
Audio & radio
Näkemyksiä markkinoinnista
Vieraskynä
Luovan ihmisen kaaos on tämän maan voimavara
Katariina Uljas-Ahl artikkelikuva

Markkinointi on muutosmatka

Jo ennen yhtäkään pakottavaa Suurta Kriisiä markkinointi on ollut jatkuvassa muutostilassa. Seuraava Iso Pakko on vastata kiihtyneeseen kuluttajakäyttäytymisen muutokseen ja ylläpitää digiloikan vauhtia, Dagmarin Katariina Uljas-Ahl kirjoittaa.
Näkemyksiä markkinoinnista
Vieraskynä
Markkinointi on muutosmatka
Modernit naiset artikkelikuva

Mistä modernit naiset oikeasti puhuvat?

Naiset tekevät valtaosan talouksien ostopäätöksistä. Tiina Kosonen ja Satu Kaitaranta vinkkaavat, miten markkinoija voi ottaa naiset paremmin huomioon. Lataa myös selvitys moderneista naisista kuluttajina ja mediankäyttäjinä.
Omakynä
Näkemyksiä markkinoinnista
Tutkittua
Mistä modernit naiset oikeasti puhuvat?
TV-vuosi artikkelikuva

Sanoman Total TV:n monipuolinen viihdetarjonta tavoitti viikoittain lähes 4 miljoonaa suomalaista

Sanoman monipuolinen ja viihteellinen tarjonta tavoittaa katsojat sekä ohjelmien lähetysaikaan televisiosta että Ruutu-palvelusta. Sanoman Total TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus vuonna 2020 oli noin 4 miljoonaa silmäparia. Kokonaisuuteen kuuluu Nelonen, JIM, Liv, Hero, Fox, National Geographic ja Ruutu.
TV & video
Sanoman Total TV:n monipuolinen viihdetarjonta tavoitti viikoittain lähes 4 miljoonaa suomalaista
Kk-kamppis-Lidl-jakokuva.jpg

Joulukuun kuukauden kamppis on Lidlin tarinallinen joulukampanja

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Lidlin joulukampanja toi tutut satuhahmot seikkailemaan yllättävän käänteen saaviin tarinoihin.
Uutismedia
TV & video
Audio & radio
Aikakausmedia
Näkemyksiä markkinoinnista
Kuukauden kamppis
Joulukuun kuukauden kamppis on Lidlin tarinallinen joulukampanja
Markkinointipalvelut artikkelikuva

Lisää vaikuttavuutta Sanoman markkinointipalveluilla

Sanoma hakee kasvua markkinoinnin palvelutarjonnan kokonaisuudesta, jonka avulla asiakkaat voivat parantaa markkinointi-investointiensa tuottoa ja kasvattaa liiketoimintaansa.
Digiratkaisut
Luovat ratkaisut
Natiivimainonta
Sisältömarkkinointi
Lisää vaikuttavuutta Sanoman markkinointipalveluilla