
Vaikka lunta ei ole maassa eikä joululauluja poikkeusajasta johtuen soiteta toreilla, Satakunnan Kansan takasivulla ja digilehdessä on joulukuussa auennut joka päivä punainen luukku. Yhteistyössä Porin kaupunkikeskusta ry:n kanssa toteutettu joulukalenteri on kädenojennus paikallisen yrittäjyyden suuntaan.
Joka päivä yhdellä Porikortteleiden jäsenyrityksellä on lehdessä oma luukkunsa, jossa he tarjoavat jouluisen edun Satakunnan Kansan lukijoille.
”Vaikka joulumarkkinat ja -tapahtumat on peruttu, on hyvä muistuttaa ihmisiä siitä, että kivijalkamyymälöissä on suhteellisen turvallista asioida. Tuetaan paikallisia tänä jouluna”, Porikortteleiden toiminnanjohtaja Mari Antikainen sanoo.

Kahvilat, studiot, kaupat, putiikit ja ravintolat toivottavat asiakkaat tervetulleiksi. Jos vielä ei uskalla aterioida tai käydä hoidossa paikanpäällä, voi läheiselle ostaa lahjaksi lahjakortin ja tarjota tärkeälle ihmiselle elämyksen nautittavaksi sitten kun se on turvallista.
Joulukuun yhdeksännen päivän luukusta paljastuneen edun suosio yllätti sen tarjoajan: Tasarahalla tarjouksessa olleet vapaavalintaiset pizzat myytiin iltaan mennessä loppuun.
”Ihanaa kuulla tällaisia uutisia välillä. Jos yrittäjille saisi toivoa joululahjaa, se olisi ehdottomasti pandemian päihittäminen ja kevät, joka pikkuhiljaa alkaisi näyttää kaupankäynninkin kannalta normaalilta”, Sanoman myyntipäällikkö Minna Sookari toivoo.
Lue lisää Satakunnan jouluisesta kalenterista ja sen eduista

Ajankohtaista

Markkinointi on muutosmatka

Mistä modernit naiset oikeasti puhuvat?

Sanoman Total TV:n monipuolinen viihdetarjonta tavoitti viikoittain lähes 4 miljoonaa suomalaista

Joulukuun kuukauden kamppis on Lidlin tarinallinen joulukampanja

Lisää vaikuttavuutta Sanoman markkinointipalveluilla

Sisältömarkkinointi alkaa onnistuneilta treffeiltä

Mitä (hyvä) sisältömarkkinointi on?

HS Vision kolumnisteiksi kovia talousnimiä – Mårten Mickos, Ilkka Paananen ja seitsemän muuta kirjoittavat, mikä taloudessa on uutta, hyödyllistä ja innostavaa

Case Yhteishyvä – Intohimoista sisällöntuotantoa arvopohjaiselle medialle

Alalla: mediasuunnittelija Katariina Häkkä
