Lisää vaikuttavuutta Sanoman markkinointipalveluilla

Markkinointipalvelut artikkelikuva

Sanoma hakee kasvua markkinoinnin palvelutarjonnan kokonaisuudesta, jonka avulla asiakkaat voivat parantaa markkinointi-investointiensa tuottoa ja kasvattaa liiketoimintaansa.

Markkinointipalveluihin kuuluvat sisältömarkkinoinnin, kohdennetun markkinoinnin, kuluttajaymmärryksen, luovan tuotannon sekä analytiikan ja optimoinnin palvelut.

”Tavoitteenamme on olla asiakkaan prosesseihin kytkeytyvä markkinoijan luottokumppani. Tarjoamme mediaratkaisujen lisäksi ainutlaatuisen kokonaisuuden markkinoinnin palveluita, joiden avulla asiakkaamme voivat parantaa markkinointi-investointiensa tuottoa ja kasvattaa liiketoimintaansa”, uuden markkinointipalvelut-kokonaisuuden johtamisesta vastaava Aksel Hallama sanoo.

Sisältömarkkinoinnin palvelut auttavat yrityksiä oman median kehittämisessä. Suomen parhaat sisältöosaajat rakentavat yhdessä asiakkaan kanssa sisältöstrategioita ja mediakonsepteja, kehittävät uudenlaisia kerronnan muotoja sekä tuottavat sisältöjä kaikkiin kanaviin ja formaatteihin.

Kohdennetun markkinoinnin palveluilla asiakkaat voivat jaella ja kohdentaa yleisölleen osuvaa viestintää entistä tehokkaammin, jolloin markkinointipanostusten kannattavuus paranee.

Sanomalla on ainutlaatuisen kuluttajaotteensa ansiosta valtavasti tietoa suomalaisista.

”Kuluttajaymmärryspalveluilla voimme tutkia ja analysoida asiakkaan kohderyhmiä ja tarjota näin työkaluja markkinoinnin kehittämiseen. Ratkaisujen vaikuttavuutta kasvatamme datan ja luovuuden keinoin. Suunnittelemme ja tuotamme asiakkaiden luovat kampanjat kaikkiin Sanoman medioihin joko avaimet käteen -periaatteella tai yhdessä asiakkaan muiden kumppanien kanssa.”

Uuden analytiikan ja optimoinnin palvelumallin avulla asiakas pystyy selvittämään paljonko hänen markkinointinsa tuottaa ja mihin kannattaa investoida.

”Ratkaisumme perustana on Sellforten ROMI-mallinnus, joka erottelee markkinoinnin vaikutukset myyntiin ja kannattavuuteen. Sanoma Analytics Manager tarjoaa avaimet nopean oppimiseen, jossa hypoteeseista muodostuu testejä ja tuloksia yrityksen kasvun ja kannattavuuden kehitykseen.”

Haluatko luoda vaikuttavia sisältöjä? Mietitkö, miten saisit viestisi tehokkaammin ja vaikuttavammin perille?

Katso lisää

Liittyvät artikkelit
case_honkiniemi_some.jpg

Mainonta helposti jäisi, jos ei olisi ihmistä, joka huolehtii

Suunnitelmallisuus on tuonut rauhaa yksinyrittäjän markkinointitekemiseen. Kun kaiken saa samalta tutulta myyjältä ja luottamus on molemminpuolista, voi kalliin ajan käyttää siihen minkä parhaiten osaa.
Alueellinen mainonta
Case
Natiivimainonta
Mainonta helposti jäisi, jos ei olisi ihmistä, joka huolehtii
Kuukauden kamppis POK artikkelikuva

Maaliskuun kuukauden kamppis kertoo elämänmakuisia tarinoita

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Maaliskuussa haluttiin nostaa valokeilaan alueellisuus. Pirkanmaan Osuuskaupan Ihmiset ensin -teeman natiiviartikkelissa keskiössä on ison mainospinnan ja visuaalisen nokkeluuden sijaan elämänmakuinen, vahva tarina kaupan kulissien takaa.
Alueellinen mainonta
Kuukauden kamppis
Natiivimainonta
Uutismedia
Maaliskuun kuukauden kamppis kertoo elämänmakuisia tarinoita