HS Teemat syventyvät alkuvuonna avaruuteen, jatkosotaan ja lääketieteeseen

hs_teema_artikkelikuva.jpg

HS Teema on kuusi kertaa vuodessa ilmestyvä aikakauslehti tietoa ja sivistystä rakastaville. Teema syventyy yksi aihe kerrallaan yhteiskuntaan, kulttuuriin, tieteeseen ja historiaan. 

Sen äänessä kuuluvat osaavimmat asiantuntijat ja Hesarin parhaat toimittajat. Lehti on palkittu useasti kansainvälisellä tasolla.

HS Teemat 2021

Ihminen avaruudessa 18.2.

Ihminen kävi avaruudessa 60 vuotta sitten ensimmäisen kerran: mitä Juri Gagarin ja muut ensimmäiset avaruudessa käyneet oikeasti tekivät? ​ Kerromme, mitä ihminen avaruudesta nyt havittelee: Asuinpaikkaa Marsista? Voisiko Kuuta hyödyntää paremmin? ​​

Jatkosota​​ 22.4.

Itsenäisen Suomen pisimmän sodan alusta tulee kuluneeksi 80 vuotta. Kertaamme sodan kulun mutta tuomme esiin paljon myös uutta tutkimusta ja uusia näkökulmia. ​​

Lääketiede 17.6.

Teemassa paneudutaan sairauksiin, joihin keksitään seuraavaksi lääkkeitä. ​ Kerromme muun muassa, miten koronavirusrokote kehitettiin. ​

WTC 11.9.2011 -19.8.

Keitä terroristit olivat ja kuinka he saivat lentokoneet haltuunsa?​ Miten maailma muuttui WTC-iskun jälkeen?​

Suomen kieli 21.10.2021

- Miten suomen kieli kehittyy 2050 mennessä? Tutkijat vastaavat.

- "Potohuone" eli sairaala ynnä muut 1800-luvulla keksityt uudissanat, jotka eivät päätyneet käyttöön.

16.12.2021 ilmestyvän julkaisun teema ilmoitetaan myöhemmin.

HS Teeman mediatiedot

Kk-kamppis_mehilainen_artikkeli.jpg

Helmikuun kuukauden kamppis on Mehiläisen Elämä tehtävänä

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Mehiläisen kampanja nostaa vaikuttavalla tavalla esiin koronapandemian etulinjassa taistelevia ammattilaisia.
Kuukauden kamppis
Näkemyksiä markkinoinnista
Uutismedia
Helmikuun kuukauden kamppis on Mehiläisen Elämä tehtävänä
Maija Tuomala artikkelikuva

Printtimedia − Huippuhyvää onnistumistakuulla vai dinosaurus väärässä ajassa?

Sanotaan, että painettu media on toimintaympäristössään hidas, jäykkäluinen dinosaurus, jonka on jo kauan povattu kuolevan sukupuuttoon. Väitän kuitenkin, että tämä kivikautinen vanhus on oletettua ketterämpi ja muuntautuu nopeastikin vastaamaan ajan muuttuvaa tarvetta, dentsun Maija Tuomala kirjoittaa.
Aikakausmedia
Näkemyksiä markkinoinnista
Uutismedia
Vieraskynä
Printtimedia − Huippuhyvää onnistumistakuulla vai dinosaurus väärässä ajassa?