HS Teemat syventyvät alkuvuonna avaruuteen, jatkosotaan ja lääketieteeseen

hs_teema_artikkelikuva.jpg

HS Teema on kuusi kertaa vuodessa ilmestyvä aikakauslehti tietoa ja sivistystä rakastaville. Teema syventyy yksi aihe kerrallaan yhteiskuntaan, kulttuuriin, tieteeseen ja historiaan. 

Sen äänessä kuuluvat osaavimmat asiantuntijat ja Hesarin parhaat toimittajat. Lehti on palkittu useasti kansainvälisellä tasolla.

HS Teemat 2021

Ihminen avaruudessa 18.2.

Ihminen kävi avaruudessa 60 vuotta sitten ensimmäisen kerran: mitä Juri Gagarin ja muut ensimmäiset avaruudessa käyneet oikeasti tekivät? ​ Kerromme, mitä ihminen avaruudesta nyt havittelee: Asuinpaikkaa Marsista? Voisiko Kuuta hyödyntää paremmin? ​​

Jatkosota​​ 22.4.

Itsenäisen Suomen pisimmän sodan alusta tulee kuluneeksi 80 vuotta. Kertaamme sodan kulun mutta tuomme esiin paljon myös uutta tutkimusta ja uusia näkökulmia. ​​

Lääketiede 17.6.

Teemassa paneudutaan sairauksiin, joihin keksitään seuraavaksi lääkkeitä. ​ Kerromme muun muassa, miten koronavirusrokote kehitettiin. ​

WTC 11.9.2011 -19.8.

Keitä terroristit olivat ja kuinka he saivat lentokoneet haltuunsa?​ Miten maailma muuttui WTC-iskun jälkeen?​

Suomen kieli 21.10.2021

- Miten suomen kieli kehittyy 2050 mennessä? Tutkijat vastaavat.

- "Potohuone" eli sairaala ynnä muut 1800-luvulla keksityt uudissanat, jotka eivät päätyneet käyttöön.

16.12.2021 ilmestyvän julkaisun teema ilmoitetaan myöhemmin.

HS Teeman mediatiedot

Heidi Björklöf artikkelikuva

Arvopohjainen markkinointi kannattaa

Voiko sananvapautta käyttää suomalaisen uutismedian mainonnassa? Onko se jotain, jolla differoida brändiä maassa, jossa lehdistö on vapaata ja media tunnustettu neljänneksi valtiomahdiksi, Heidi Björklöf kysyy.
Näkemyksiä markkinoinnista
Omakynä
Uutismedia
Arvopohjainen markkinointi kannattaa
Kuukauden kamppis POK artikkelikuva

Maaliskuun kuukauden kamppis kertoo elämänmakuisia tarinoita

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Maaliskuussa haluttiin nostaa valokeilaan alueellisuus. Pirkanmaan Osuuskaupan Ihmiset ensin -teeman natiiviartikkelissa keskiössä on ison mainospinnan ja visuaalisen nokkeluuden sijaan elämänmakuinen, vahva tarina kaupan kulissien takaa.
Alueellinen mainonta
Kuukauden kamppis
Natiivimainonta
Uutismedia
Maaliskuun kuukauden kamppis kertoo elämänmakuisia tarinoita
Saana Vuolasvirta artikkelikuva

Massa- vai kohderyhmämedia? Molemmat!

Ilta-Sanomat tarjoaa laajaa valtakunnallista tavoittavuutta ja kiinnostavia kohderyhmiä samassa paketissa, Client Manager Saana Vuolasvirta kirjoittaa.
Näkemyksiä markkinoinnista
Omakynä
Uutismedia
Massa- vai kohderyhmämedia? Molemmat!