Sanoman ja Ainu-brändin natiivimainonnan yhteistyö sai kansainvälisen palkinnon

Native advertising award artikkelikuva

Sanoman ja Berner Oy:n Ainu-brändin pitkäkestoinen sisältöyhteistyö on palkittu pronssilla kansainvälisessä Native Advertising Awards -kilpailussa.

Pronssia tuli kahdessa kategoriassa: Best Integrated Program (Omni-Channel Integration) ja Best Use of Print Media.

“Ainu-yhteistyö oli kilpailun shortilla mukana ainoana suomalaisena työnä. On hienoa, että erinomaisia tuloksia tuonut yhteistyö sai myös kansainvälistä tunnustusta”, toteaa Sanoman natiivimainonnan kaupallistamisesta vastaava Business Manager Ria Vaahto.

"Erityiskiitos kuuluu Ainulle, joka uskalsi lähteä rohkeasti toteuttamaan arvojensa mukaista pitkää yhteistyötä ja Sanoman luovalle tuotannolle, joka laadukkaat sisällöt ja materiaalit herättivät suunnitelman henkiin."

”Ainu on todella ylpeä ja kiitollinen tästä tunnustuksesta, ja haluamme kiittää myös koko Sanoman tiimiä mahtavasta idearikkaasta tiimityöstä. Isoimman kiitoksen haluamme kuitenkin antaa niille ihanille suomalaisille lapsiperheille, joiden kanssa yhteistyössä tätä kampanjaa tehtiin.  Olemme todella tyytyväisiä, että lähdimme rohkeasti mukaan Sanoman ehdottamaan pidempiaikaiseen sisältöyhteistyöhön. Meidänkin mielestämme lopputulos on mitalien arvoinen”, Ainun tuotepäällikkö Eila Saari Berneriltä sanoo.

Tutustu case Ainuun

 

Liittyvät artikkelit
Kk-kamppis_mehilainen_artikkeli.jpg

Helmikuun kuukauden kamppis on Mehiläisen Elämä tehtävänä

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Mehiläisen kampanja nostaa vaikuttavalla tavalla esiin koronapandemian etulinjassa taistelevia ammattilaisia.
Kuukauden kamppis
Näkemyksiä markkinoinnista
Uutismedia
Helmikuun kuukauden kamppis on Mehiläisen Elämä tehtävänä
Maija Tuomala artikkelikuva

Printtimedia − Huippuhyvää onnistumistakuulla vai dinosaurus väärässä ajassa?

Sanotaan, että painettu media on toimintaympäristössään hidas, jäykkäluinen dinosaurus, jonka on jo kauan povattu kuolevan sukupuuttoon. Väitän kuitenkin, että tämä kivikautinen vanhus on oletettua ketterämpi ja muuntautuu nopeastikin vastaamaan ajan muuttuvaa tarvetta, dentsun Maija Tuomala kirjoittaa.
Aikakausmedia
Näkemyksiä markkinoinnista
Uutismedia
Vieraskynä
Printtimedia − Huippuhyvää onnistumistakuulla vai dinosaurus väärässä ajassa?