Sanoman ja Ainu-brändin natiivimainonnan yhteistyö sai kansainvälisen palkinnon

Native advertising award artikkelikuva

Sanoman ja Berner Oy:n Ainu-brändin pitkäkestoinen sisältöyhteistyö on palkittu pronssilla kansainvälisessä Native Advertising Awards -kilpailussa.

Pronssia tuli kahdessa kategoriassa: Best Integrated Program (Omni-Channel Integration) ja Best Use of Print Media.

“Ainu-yhteistyö oli kilpailun shortilla mukana ainoana suomalaisena työnä. On hienoa, että erinomaisia tuloksia tuonut yhteistyö sai myös kansainvälistä tunnustusta”, toteaa Sanoman natiivimainonnan kaupallistamisesta vastaava Business Manager Ria Vaahto.

"Erityiskiitos kuuluu Ainulle, joka uskalsi lähteä rohkeasti toteuttamaan arvojensa mukaista pitkää yhteistyötä ja Sanoman luovalle tuotannolle, joka laadukkaat sisällöt ja materiaalit herättivät suunnitelman henkiin."

”Ainu on todella ylpeä ja kiitollinen tästä tunnustuksesta, ja haluamme kiittää myös koko Sanoman tiimiä mahtavasta idearikkaasta tiimityöstä. Isoimman kiitoksen haluamme kuitenkin antaa niille ihanille suomalaisille lapsiperheille, joiden kanssa yhteistyössä tätä kampanjaa tehtiin.  Olemme todella tyytyväisiä, että lähdimme rohkeasti mukaan Sanoman ehdottamaan pidempiaikaiseen sisältöyhteistyöhön. Meidänkin mielestämme lopputulos on mitalien arvoinen”, Ainun tuotepäällikkö Eila Saari Berneriltä sanoo.

Tutustu case Ainuun

 

Liittyvät artikkelit
Karjala artikkelikuva

Ketterästi ideasta toteutukseen

Hartwallin Karjala onnitteli heti finaalipelin jälkeisen aamun Hesarissa MM-hopeaa saanutta Leijonien joukkuetta.
Case
Uutismedia
Ketterästi ideasta toteutukseen
kimmo lehto some.jpg

Yltiöporilainen kaupunkilehti tarjoaa sisältöä, jota ei saa muualta

Ihmisten ajasta kilpailee tolkuton määrä erilaisia sisältöjä, mutta paikallisuus on harvinaisen hyvä keino erottua informaatiotulvasta. Varsinkin kun siihen liitetään laadukas ja vastuullinen journalismi, joka takaa sisältöjen luotettavuuden, Kimmo Lehto kirjoittaa.
Alueellinen mainonta
Omakynä
Uutismedia
Yltiöporilainen kaupunkilehti tarjoaa sisältöä, jota ei saa muualta
Kk-kamppis_toukokuu_Marimekko_artikkeli.jpg

Toukokuun Kuukauden kamppis on Marimekko 70 vuotta -juhlakampanja

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Marimekon ikoniset kuviot herättivät huomiota HS etusivun, sisäsivujen ja takakannen innovatiivisessa toteutuksessa.
Kuukauden kamppis
Uutismedia
Toukokuun Kuukauden kamppis on Marimekko 70 vuotta -juhlakampanja