
Sanoman ja Berner Oy:n Ainu-brändin pitkäkestoinen sisältöyhteistyö on palkittu pronssilla kansainvälisessä Native Advertising Awards -kilpailussa.
Pronssia tuli kahdessa kategoriassa: Best Integrated Program (Omni-Channel Integration) ja Best Use of Print Media.
“Ainu-yhteistyö oli kilpailun shortilla mukana ainoana suomalaisena työnä. On hienoa, että erinomaisia tuloksia tuonut yhteistyö sai myös kansainvälistä tunnustusta”, toteaa Sanoman natiivimainonnan kaupallistamisesta vastaava Business Manager Ria Vaahto.
"Erityiskiitos kuuluu Ainulle, joka uskalsi lähteä rohkeasti toteuttamaan arvojensa mukaista pitkää yhteistyötä ja Sanoman luovalle tuotannolle, joka laadukkaat sisällöt ja materiaalit herättivät suunnitelman henkiin."
”Ainu on todella ylpeä ja kiitollinen tästä tunnustuksesta, ja haluamme kiittää myös koko Sanoman tiimiä mahtavasta idearikkaasta tiimityöstä. Isoimman kiitoksen haluamme kuitenkin antaa niille ihanille suomalaisille lapsiperheille, joiden kanssa yhteistyössä tätä kampanjaa tehtiin. Olemme todella tyytyväisiä, että lähdimme rohkeasti mukaan Sanoman ehdottamaan pidempiaikaiseen sisältöyhteistyöhön. Meidänkin mielestämme lopputulos on mitalien arvoinen”, Ainun tuotepäällikkö Eila Saari Berneriltä sanoo.

Helmikuun kuukauden kamppis on Mehiläisen Elämä tehtävänä

Tätä uusi mediabrändi HS Visio on: timanttijuttuja, pörssipalvelu, uutisia ja kolumneja talouden ytimestä
