Kustantamossa-haastattelusarja toi kirjailijat lähelle lukijaa

Case Kustantamossa artikkelikuva

WSOY Kustantamossa -kampanjalla luotiin yhteys kirjailijoiden ja lukijoiden välille uudenlaisella tavalla. Kirjamessujen peruunnuttua kirjailijahaastatteluja julkaistiin videosarjana IS.fi:n kumppaniosiossa.

Kampanjan tavoitteena oli kirjailijakohtaamisen takaamisen lisäksi kirjailijoiden ja uutuuskirjojen tunnettuuden lisääminen sekä kirjamyynnin ja kuunteluiden kasvattaminen.

”Kustantamossa-projekti oli meille uusi kokeilu. Jenni Alexandrova, Laura Friman, Krista Kosonen ja Harri Moisio haastattelivat mielenkiintoisia kirjailijoitamme. Saimme laadukasta sisältöä, ja tuotanto oli helppoa, ammattitaitoista ja kivaa Sanoman väen kanssa”, Werner Söderström osakeyhtiön markkinointi- ja viestintäjohtaja Reetta Miettinen kiittää.

Kustantamossa-haastattelusarjaa markkinointiin Sanoman kanavissa laajasti.

”Werner Söderström osakeyhtiön kustantamoiden eli WSOY:n, Tammen, Bazarin, Johnny Knigan, Kosmoksen ja Readmen vuosi 2020 oli myynnillisesti ja tuloksellisesti erittäin menestynyt, ja varmasti tämä laaja Kustantamossa näkyvyys oli myös osatekijä siihen. Uskon, että kuluttajia kiinnostaa yhä laadukkaampi markkinointiviestinnällinen sisältö kirjoista jatkossakin. Kirjoja luetaan, kuunnellaan ja niistä halutaan keskustella ja jakaa mielipiteitä ja tunnelmia.”

Tutustu caseen tarkemmin

Katso myös: 

Marraskuun kuukauden kamppis on WSOY:n Kustantamossa

Liittyvät artikkelit
Essity artikkelikuva

Essity Finland uskoo aikakausmedian voimaan

Editkilpailussa vuoden 2020 aikakausmediamainostajaksi valittu Essity säilytti mainospanostuksensa aikakausmedioihin lähes ennallaan poikkeuksellisesta vuodesta huolimatta.
Aikakausmedia
Case
Essity Finland uskoo aikakausmedian voimaan
Heidi Björklöf artikkelikuva

Arvopohjainen markkinointi kannattaa

Voiko sananvapautta käyttää suomalaisen uutismedian mainonnassa? Onko se jotain, jolla differoida brändiä maassa, jossa lehdistö on vapaata ja media tunnustettu neljänneksi valtiomahdiksi, Heidi Björklöf kysyy.
Näkemyksiä markkinoinnista
Omakynä
Uutismedia
Arvopohjainen markkinointi kannattaa
Kuukauden kamppis POK artikkelikuva

Maaliskuun kuukauden kamppis kertoo elämänmakuisia tarinoita

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Maaliskuussa haluttiin nostaa valokeilaan alueellisuus. Pirkanmaan Osuuskaupan Ihmiset ensin -teeman natiiviartikkelissa keskiössä on ison mainospinnan ja visuaalisen nokkeluuden sijaan elämänmakuinen, vahva tarina kaupan kulissien takaa.
Alueellinen mainonta
Kuukauden kamppis
Natiivimainonta
Uutismedia
Maaliskuun kuukauden kamppis kertoo elämänmakuisia tarinoita