Kustantamossa-haastattelusarja toi kirjailijat lähelle lukijaa

Case Kustantamossa artikkelikuva

WSOY Kustantamossa -kampanjalla luotiin yhteys kirjailijoiden ja lukijoiden välille uudenlaisella tavalla. Kirjamessujen peruunnuttua kirjailijahaastatteluja julkaistiin videosarjana IS.fi:n kumppaniosiossa.

Kampanjan tavoitteena oli kirjailijakohtaamisen takaamisen lisäksi kirjailijoiden ja uutuuskirjojen tunnettuuden lisääminen sekä kirjamyynnin ja kuunteluiden kasvattaminen.

”Kustantamossa-projekti oli meille uusi kokeilu. Jenni Alexandrova, Laura Friman, Krista Kosonen ja Harri Moisio haastattelivat mielenkiintoisia kirjailijoitamme. Saimme laadukasta sisältöä, ja tuotanto oli helppoa, ammattitaitoista ja kivaa Sanoman väen kanssa”, Werner Söderström osakeyhtiön markkinointi- ja viestintäjohtaja Reetta Miettinen kiittää.

Kustantamossa-haastattelusarjaa markkinointiin Sanoman kanavissa laajasti.

”Werner Söderström osakeyhtiön kustantamoiden eli WSOY:n, Tammen, Bazarin, Johnny Knigan, Kosmoksen ja Readmen vuosi 2020 oli myynnillisesti ja tuloksellisesti erittäin menestynyt, ja varmasti tämä laaja Kustantamossa näkyvyys oli myös osatekijä siihen. Uskon, että kuluttajia kiinnostaa yhä laadukkaampi markkinointiviestinnällinen sisältö kirjoista jatkossakin. Kirjoja luetaan, kuunnellaan ja niistä halutaan keskustella ja jakaa mielipiteitä ja tunnelmia.”

Tutustu caseen tarkemmin

Katso myös: 

Marraskuun kuukauden kamppis on WSOY:n Kustantamossa

Liittyvät artikkelit
Kk-kamppis_mehilainen_artikkeli.jpg

Helmikuun kuukauden kamppis on Mehiläisen Elämä tehtävänä

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Mehiläisen kampanja nostaa vaikuttavalla tavalla esiin koronapandemian etulinjassa taistelevia ammattilaisia.
Kuukauden kamppis
Näkemyksiä markkinoinnista
Uutismedia
Helmikuun kuukauden kamppis on Mehiläisen Elämä tehtävänä
Maija Tuomala artikkelikuva

Printtimedia − Huippuhyvää onnistumistakuulla vai dinosaurus väärässä ajassa?

Sanotaan, että painettu media on toimintaympäristössään hidas, jäykkäluinen dinosaurus, jonka on jo kauan povattu kuolevan sukupuuttoon. Väitän kuitenkin, että tämä kivikautinen vanhus on oletettua ketterämpi ja muuntautuu nopeastikin vastaamaan ajan muuttuvaa tarvetta, dentsun Maija Tuomala kirjoittaa.
Aikakausmedia
Näkemyksiä markkinoinnista
Uutismedia
Vieraskynä
Printtimedia − Huippuhyvää onnistumistakuulla vai dinosaurus väärässä ajassa?