Uudistunut Sport tarjoaa tutkittua asiantuntijatietoa liikunnasta ja terveydestä

Sport-lehti artikkelikuva

Sport-lehti uudistui vuodenvaiheessa. Uudistuneessa Sportissa painottuvat entistä vahvemmin terveyden vaaliminen, tutkivat jutut kehon ja mielen toiminnasta sekä tuotevertailut.

Sportin sisältö on aina tieteellisesti tutkittua, tarkkaan punnittua ja tuoretta tietoa.

”Sport on lehti jokaiselle, joka haluaa pitää hyvää huolta kehostaan ja mielestään. Kerromme asiantuntijoiden parhaat neuvot hyvään uneen ja ravitsemukseen, painonhallintaan ja stressin lievittämiseen”, Sportin päätoimittaja Essi Lehto toteaa.

Sport-lehteä tehdään Helsingin Sanomien hyvinvointitoimituksessa, mikä tuo Sportin juttuihin ajankohtaisuutta ja laajempia näkökulmia taustoittavine tutkimuksineen. Esimerkiksi supersuosittu karvapohjasuksista kertova juttu julkaistiin ensin Sportissa. Myöhemmin HS.fi:ssä julkaistuna juttu sai runsaasti lisää kiinnostuneita lukijoita.

Sport-lehden lukijat ovat kokeilunhaluisia ja itseensä panostavia edelläkävijöitä, jotka kokeilevat uusia tuotteita ensimmäisten joukoissa.

Sportin mediakortti 

Liittyvät artikkelit
Maija Tuomala artikkelikuva

Printtimedia − Huippuhyvää onnistumistakuulla vai dinosaurus väärässä ajassa?

Sanotaan, että painettu media on toimintaympäristössään hidas, jäykkäluinen dinosaurus, jonka on jo kauan povattu kuolevan sukupuuttoon. Väitän kuitenkin, että tämä kivikautinen vanhus on oletettua ketterämpi ja muuntautuu nopeastikin vastaamaan ajan muuttuvaa tarvetta, dentsun Maija Tuomala kirjoittaa.
Aikakausmedia
Näkemyksiä markkinoinnista
Uutismedia
Vieraskynä
Printtimedia − Huippuhyvää onnistumistakuulla vai dinosaurus väärässä ajassa?
Ihana vauva artikkelikuva

Ihana vauva -erikoislehti ilmestyy toukokuussa

Ihana vauva -erikoislehti on kattava paketti kaikille raskaana oleville, vauvasta haaveilijoille ja vauvavuotta eläville.
Aikakausmedia
Ihana vauva -erikoislehti ilmestyy toukokuussa
Katriina Palo-Närhinen artikkelikuva

60+ -nainen 2.0

Tämän päivän 60+ -naiset kokevat olevansa parhaassa keski-iässä. Arvot ja asenteet ovat aivan erilaisia kuin 60-plussilla kymmenen vuotta sitten, Katriina Palo-Närhinen kirjoittaa.
Aikakausmedia
Näkemyksiä markkinoinnista
Omakynä
Tutkittua
60+ -nainen 2.0