Uudistunut Sport tarjoaa tutkittua asiantuntijatietoa liikunnasta ja terveydestä

Sport-lehti artikkelikuva

Sport-lehti uudistui vuodenvaiheessa. Uudistuneessa Sportissa painottuvat entistä vahvemmin terveyden vaaliminen, tutkivat jutut kehon ja mielen toiminnasta sekä tuotevertailut.

Sportin sisältö on aina tieteellisesti tutkittua, tarkkaan punnittua ja tuoretta tietoa.

”Sport on lehti jokaiselle, joka haluaa pitää hyvää huolta kehostaan ja mielestään. Kerromme asiantuntijoiden parhaat neuvot hyvään uneen ja ravitsemukseen, painonhallintaan ja stressin lievittämiseen”, Sportin päätoimittaja Essi Lehto toteaa.

Sport-lehteä tehdään Helsingin Sanomien hyvinvointitoimituksessa, mikä tuo Sportin juttuihin ajankohtaisuutta ja laajempia näkökulmia taustoittavine tutkimuksineen. Esimerkiksi supersuosittu karvapohjasuksista kertova juttu julkaistiin ensin Sportissa. Myöhemmin HS.fi:ssä julkaistuna juttu sai runsaasti lisää kiinnostuneita lukijoita.

Sport-lehden lukijat ovat kokeilunhaluisia ja itseensä panostavia edelläkävijöitä, jotka kokeilevat uusia tuotteita ensimmäisten joukoissa.

Sportin mediakortti 

Liittyvät artikkelit
Case Kekäle artikkelikuva

Kekäleen natiivikampanja onnistui yli odotusten

Kekäle tavoitti erinomaisesti uutta naiskohderyhmää IS.fi/menaiset-osiosta. Mekkoja myyntiin kampanjan aikana 84 % enemmän kuin samanpituisella edeltävällä ajanjaksolla.
Aikakausmedia
Case
Natiivimainonta
Näkemyksiä markkinoinnista
Uutismedia
Kekäleen natiivikampanja onnistui yli odotusten
Yippee artikkelikuva

Kääk! Aku Ankkaa lukee yli puoli miljoonaa suomalaista

Lasten ja nuorten mediankäyttöä ja vapaa-aikaa valottavan Yippee-tutkimuksen mukaan Aku Ankan lukijamäärä on säilynyt lähes ennallaan. Lataa tiivistelmä tutkimuksesta.
Aikakausmedia
Tutkittua
Kääk! Aku Ankkaa lukee yli puoli miljoonaa suomalaista
Kuninkaan valinta artikkelikuva

Muutos vaatii rohkeutta ja kumppanin

Sanoma B2B:n kampanja on kutsu yhteiselle muutosmatkalle kohti syvempää yhteistyötä.
Aikakausmedia
Audio & radio
Digiratkaisut
Luovat ratkaisut
Natiivimainonta
TV & video
Uutismedia
Muutos vaatii rohkeutta ja kumppanin