Temptation Island Suomi nousi tämän vuoden katsotuimmaksi ohjelmaksi Ruudussa

Erityisesti nuoret naiset viihtyvät Temppareiden parissa.

Levin lumisissa maisemissa kuvattu Temptation Island Suomen 9. kausi pyörähti käyntiin Nelosella ja Ruudussa 17.2. Ohjelman kaksi ensimmäistä jaksoa tavoittivat 17.−21.2. TV:ssä ja Ruudussa 775 000 suomalaista.

Ensimmäisen jakson keskikatsojamäärä oli 545 000. Luku sisältää TV:n ensi- ja uusintaesitykset ja katselua Ruudussa. Erityisesti nuoret naiset viihtyvät Temppareiden parissa. Ohjelman kaksi ensimmäistä jaksoa ovat tavoittaneet tähän mennessä 25 prosenttia 15−34-vuotiaiden naisten ikäryhmästä. 

Ruudun osuus viime kauden kahden ensimmäisen jakson kokonaiskatselusta oli 38 prosenttia 15−34-vuotiaiden naisten kohderyhmässä. Tämän kauden aloitusjaksoissa Ruudun osuus tässä kohderyhmässä nousi peräti 58 prosenttiin.

Temptation Island Suomen katseluluvut Ruudussa ovat kasvaneet kohisten eri kohderyhmissä: 15−34-vuotiaiden naisten osalta +62 %, 25−54-vuotiaiden naisten osalta +47 % ja 25−54-vuotiaiden miesten osalta +83 %.

Lähde: Finnpanel Oy, Total TV -tutkimus, 4+ väestö, viikko 40 2020, viikko 7 2021 ja 1.1.21.2.2021

Liittyvät artikkelit
TV-ja-videopalvelut-some.jpg

Haluatko tavoittaa uteliaat suunnannäyttäjät tai mukavuudenhaluiset viihtyjät? Lataa tuoreet tiedot Sanoman segmenttien TV- ja videokatselusta

Sanoma on jakanut suomalaiset mediankäyttäjinä eri segmentteihin. Ennakkoluulottomat verkostoitujat kuluttavat harkitusti mediaa ja vakiintuneet arjesta nauttijat arvostavat tuttua ja turvallista. Millaisten sisältöjen parista eri segmentit tavoittaa?
Tutkittua
TV & video
Haluatko tavoittaa uteliaat suunnannäyttäjät tai mukavuudenhaluiset viihtyjät? Lataa tuoreet tiedot Sanoman segmenttien TV- ja videokatselusta
Ruudun uusi tilausvaihtoehto artikkelikuva

Ruudun uusi tilausvaihtoehto yhdistää edullisen hinnan ja mainokset

Ruutu tuo markkinoille uuden tilaustuotteen, joka yhdistää mainokset edulliseen hintaan ja sisältää pääsyn kaikkiin Ruutu+-ohjelmiin. Tarjolla on edelleen myös mainokseton Ruutu+-tilaus, joka pysyy ennallaan. Uudella tuotteistuksella vastataan kuluttajien ja mainostajien toiveisiin.
TV & video
Ruudun uusi tilausvaihtoehto yhdistää edullisen hinnan ja mainokset