Vagisanin natiiviartikkeli kiinnosti laajasti kaikenikäisiä naisia

Vagisan artikkelikuva

IS.fi/menaiset-sivusto on tehokas tapa naiskohderyhmän tavoittamiseen.

Vagisanin kampanjan tavoitteena oli kasvattaa tietoisuutta brändistä, tavoittaa uusia kuluttajia, kasvattaa kiinnostusta sekä kehittää brändimielikuvaa.

Keinoksi valikoitui natiiviartikkeli IS.fi/menaiset-osiossa.

”Natiiviartikkeli on tehokas tapa tavoittaa halutut kohderyhmät ja toimiva ratkaisu, kun tavoitteena on aktivoida ja sitouttaa kohderyhmää”, kertoo brand manager Kati Kekkonen Sirowa Finlandilta.

Kampanjalla haluttiin tavoittaa kaksi eri kohderyhmää, 35–54-vuotiaat ja 55–74-vuotiaat naiset. Molempien ryhmien tavoittamisessa onnistuttiin.

”IS.fi/menaiset-sivusto on erittäin hyvä ympäristö tällaisille aihepiirille. Erityisesti nuoremmat, 25–44-vuotiaat naiset kokivat artikkelin sisällön kiinnostavaksi.”

Kekkosen mukaan kampanja onnistui erinomaisesti.

”Mainonnan vaikuttavuustutkimuksen tulokset osoittavat, että natiivimainonta kasvatti brändin muistamista, brändin tunnettuutta sekä lisäsi tuotteen ostamisen harkintaa. Erityisen suuri vaikutus oli ostoaikomukseen.”

”Yhteistyö Sanoman kanssa oli erittäin helppoa ja sujuvaa. Sanoman vahvuus on korkea kohderyhmien tavoittavuus sekä laaja verkosto”, Kekkonen kiittää.

Tutustu caseen tarkemmin  

Liittyvät artikkelit
case_honkiniemi_some.jpg

Mainonta helposti jäisi, jos ei olisi ihmistä, joka huolehtii

Suunnitelmallisuus on tuonut rauhaa yksinyrittäjän markkinointitekemiseen. Kun kaiken saa samalta tutulta myyjältä ja luottamus on molemminpuolista, voi kalliin ajan käyttää siihen minkä parhaiten osaa.
Alueellinen mainonta
Case
Natiivimainonta
Mainonta helposti jäisi, jos ei olisi ihmistä, joka huolehtii
Kuukauden kamppis POK artikkelikuva

Maaliskuun kuukauden kamppis kertoo elämänmakuisia tarinoita

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Maaliskuussa haluttiin nostaa valokeilaan alueellisuus. Pirkanmaan Osuuskaupan Ihmiset ensin -teeman natiiviartikkelissa keskiössä on ison mainospinnan ja visuaalisen nokkeluuden sijaan elämänmakuinen, vahva tarina kaupan kulissien takaa.
Alueellinen mainonta
Kuukauden kamppis
Natiivimainonta
Uutismedia
Maaliskuun kuukauden kamppis kertoo elämänmakuisia tarinoita
Saana Vuolasvirta artikkelikuva

Massa- vai kohderyhmämedia? Molemmat!

Ilta-Sanomat tarjoaa laajaa valtakunnallista tavoittavuutta ja kiinnostavia kohderyhmiä samassa paketissa, Client Manager Saana Vuolasvirta kirjoittaa.
Näkemyksiä markkinoinnista
Omakynä
Uutismedia
Massa- vai kohderyhmämedia? Molemmat!