Vagisanin natiiviartikkeli kiinnosti laajasti kaikenikäisiä naisia

Vagisan artikkelikuva

IS.fi/menaiset-sivusto on tehokas tapa naiskohderyhmän tavoittamiseen.

Vagisanin kampanjan tavoitteena oli kasvattaa tietoisuutta brändistä, tavoittaa uusia kuluttajia, kasvattaa kiinnostusta sekä kehittää brändimielikuvaa.

Keinoksi valikoitui natiiviartikkeli IS.fi/menaiset-osiossa.

”Natiiviartikkeli on tehokas tapa tavoittaa halutut kohderyhmät ja toimiva ratkaisu, kun tavoitteena on aktivoida ja sitouttaa kohderyhmää”, kertoo brand manager Kati Kekkonen Sirowa Finlandilta.

Kampanjalla haluttiin tavoittaa kaksi eri kohderyhmää, 35–54-vuotiaat ja 55–74-vuotiaat naiset. Molempien ryhmien tavoittamisessa onnistuttiin.

”IS.fi/menaiset-sivusto on erittäin hyvä ympäristö tällaisille aihepiirille. Erityisesti nuoremmat, 25–44-vuotiaat naiset kokivat artikkelin sisällön kiinnostavaksi.”

Kekkosen mukaan kampanja onnistui erinomaisesti.

”Mainonnan vaikuttavuustutkimuksen tulokset osoittavat, että natiivimainonta kasvatti brändin muistamista, brändin tunnettuutta sekä lisäsi tuotteen ostamisen harkintaa. Erityisen suuri vaikutus oli ostoaikomukseen.”

”Yhteistyö Sanoman kanssa oli erittäin helppoa ja sujuvaa. Sanoman vahvuus on korkea kohderyhmien tavoittavuus sekä laaja verkosto”, Kekkonen kiittää.

Tutustu caseen tarkemmin  

Liittyvät artikkelit
Uutismedian luotettavuus artikkelikuva

Nuoret aikuiset pitävät sanomalehtiä ylivoimaisesti luotettavimpana mediana

Sanomalehdet ovat säilyttäneet vankan ykkösasemansa Suomen luotettavimpana mediana, ilmenee Uutismedian liiton tilaamasta, IRO Researchin elokuussa tekemästä Tuhat suomalaista -tutkimuksesta. Sanomalehtiin luottavat eniten nuoret.
Tutkittua
Uutismedia
Nuoret aikuiset pitävät sanomalehtiä ylivoimaisesti luotettavimpana mediana