Tätä uusi mediabrändi HS Visio on: timanttijuttuja, pörssipalvelu, uutisia ja kolumneja talouden ytimestä
Kokonaan uusi talouden ja teknologian mediabrändi HS Visio on aloittanut ilmestymisensä verkossa. Ensimmäinen paperinen HS Visio ilmestyi 6. maaliskuuta.
Muutoksen huomaa myös ulkoasusta. HS:n verkkosivuston talousosio on muuttunut väriltään talouslehdistä tutuksi vaaleanpunaiseksi, ja ulkoasuun on tehty lukunopeutta ja -tehokkuutta lisääviä parannuksia.
Myös HS:n talouden uutisosio verkossa on uudistunut.
Talouden uutisjuttujen määrä lisääntyy. Lisäksi talouden kaikkien juttujen ylälaidan nauhasta löytyvät vastedes keskeiset pörssi- ja markkinatiedot. Markkinatiedot kootaan myös omaksi palvelukseen, josta osakkeiden ja pörssi-indeksien kehitystä voi seurata milloin tahansa. HS:n sovelluksen käyttäjät saavat pörssin keskeisistä tapahtumista kahdesti päivässä puhelimeensa oleelliset yritysuutiset ja markkinatilanteen yhteen tiivistävän uutishälytyksen.
Paperilla HS Visio ilmestyy lauantaisin osana HS:n nykyistä paperilehden tilausta. Paperinen HS Visio kokoaa yhteen verkon parhaita timanttijuttuja, kolumnistien tekstit, markkina-analyysit ja muut oleelliset sisällöt. Noin 24-sivuinen liite ilmestyy läpi vuoden ja korvaa paperilla HS:n Lauantai-liitteen. Ensimmäinen paperinen HS Visio ilmestyi lauantaina 6. maaliskuuta.
”HS:n päivittäiset uutiset kertovat talouden ja yritysten uutiset kattavasti ja nopeasti, aamusta iltaan. Viikoittainen HS Visio vie vielä syvemmälle ja tutkii yritysten uusia ideoita, tulevaisuutta ja talouden kovaa ydintä uutisia laajemmin”, sanoo talouden ja politiikan toimituksen esihenkilö Jussi Pullinen.
HS Vision timanttijuttuja ilmestyy tasaisesti läpi viikon, ja ne esittelevät yrityksiä, ihmisiä ja innovaatioita sekä talouden ytimestä että uusimpien ilmiöiden ääreltä. Timanttijuttuja pääsee lukemaan HS:n digitaalisella tilauksella.
HS Visio kuuluu vahvasti myös äänenä. Tuomas Peltomäen ja Antti Tiaisen tuottama päivittäinen HS Vision uutispodcast kertoo oleelliset tiedot siitä, mitä talouden, teknologian kansainvälisten uutisten ja politiikan maailmasta on tänään tiedettävä. Podcast on kuunneltavissa joka aamu keskeisissä podcast-palveluissa ja HS:n sivustolla.
Päivittäinen podcast aloittaa maanantaina 8. maaliskuuta ja sen voit tilata jo nyt näistä linkeistä esimerkiksi Spotifystä, Suplasta, Applen sivulta, Googlelta tai muista podcast-palveluista.
Lisäksi HS Vision alle siirtyy joukko jo valmiiksi tunnettuja HS:n ulkopuolisia podcasteja. Leadcast-podcast keskittyy johtamiseen, Futucast tulevaisuuteen ja Ulkopolitist ulkopolitiikkaan. Kahvit näppikselle -podcast puolestaan perehtyy teknologiaan.
Markkinoijille HS Visio tarjoaa vaikuttavan mediaympäristön ja ainutlaatuisen kiinnostavan kontekstin päättäjäkohderyhmän sekä talous- ja teknologia-alojen ammattilaisten tavoittamiseksi.