Tätä uusi mediabrändi HS Visio on: timanttijuttuja, pörssipalvelu, uutisia ja kolumneja talouden ytimestä

Kokonaan uusi talouden ja teknologian mediabrändi HS Visio on aloittanut ilmestymisensä verkossa. Ensimmäinen paperinen HS Visio ilmestyi 6. maaliskuuta.

Muutoksen huomaa myös ulkoasusta. HS:n verkkosivuston talousosio on muuttunut väriltään talouslehdistä tutuksi vaaleanpunaiseksi, ja ulkoasuun on tehty lukunopeutta ja -tehokkuutta lisääviä parannuksia.

Myös HS:n talouden uutisosio verkossa on uudistunut.

Talouden uutisjuttujen määrä lisääntyy. Lisäksi talouden kaikkien juttujen ylälaidan nauhasta löytyvät vastedes keskeiset pörssi- ja markkinatiedot. Markkinatiedot kootaan myös omaksi palvelukseen, josta osakkeiden ja pörssi-indeksien kehitystä voi seurata milloin tahansa. HS:n sovelluksen käyttäjät saavat pörssin keskeisistä tapahtumista kahdesti päivässä puhelimeensa oleelliset yritysuutiset ja markkinatilanteen yhteen tiivistävän uutishälytyksen.

Paperilla HS Visio ilmestyy lauantaisin osana HS:n nykyistä paperilehden tilausta. Paperinen HS Visio kokoaa yhteen verkon parhaita timanttijuttuja, kolumnistien tekstit, markkina-analyysit ja muut oleelliset sisällöt. Noin 24-sivuinen liite ilmestyy läpi vuoden ja korvaa paperilla HS:n Lauantai-liitteen. Ensimmäinen paperinen HS Visio ilmestyi lauantaina 6. maaliskuuta.

”HS:n päivittäiset uutiset kertovat talouden ja yritysten uutiset kattavasti ja nopeasti, aamusta iltaan. Viikoittainen HS Visio vie vielä syvemmälle ja tutkii yritysten uusia ideoita, tulevaisuutta ja talouden kovaa ydintä uutisia laajemmin”, sanoo talouden ja politiikan toimituksen esihenkilö Jussi Pullinen.

HS Vision timanttijuttuja ilmestyy tasaisesti läpi viikon, ja ne esittelevät yrityksiä, ihmisiä ja innovaatioita sekä talouden ytimestä että uusimpien ilmiöiden ääreltä. Timanttijuttuja pääsee lukemaan HS:n digitaalisella tilauksella.

HS Visio kuuluu vahvasti myös äänenä. Tuomas Peltomäen ja Antti Tiaisen tuottama päivittäinen HS Vision uutispodcast kertoo oleelliset tiedot siitä, mitä talouden, teknologian kansainvälisten uutisten ja politiikan maailmasta on tänään tiedettävä. Podcast on kuunneltavissa joka aamu keskeisissä podcast-palveluissa ja HS:n sivustolla.

Päivittäinen podcast aloittaa maanantaina 8. maaliskuuta ja sen voit tilata jo nyt näistä linkeistä esimerkiksi SpotifystäSuplastaApplen sivultaGooglelta tai muista podcast-palveluista.

Lisäksi HS Vision alle siirtyy joukko jo valmiiksi tunnettuja HS:n ulkopuolisia podcasteja. Leadcast-podcast keskittyy johtamiseen, Futucast tulevaisuuteen ja Ulkopolitist ulkopolitiikkaan. Kahvit näppikselle -podcast puolestaan perehtyy teknologiaan.

Markkinoijille HS Visio tarjoaa vaikuttavan mediaympäristön ja ainutlaatuisen kiinnostavan kontekstin päättäjäkohderyhmän sekä talous- ja teknologia-alojen ammattilaisten tavoittamiseksi.

HS Visio markkinoijalle

Taloussisältöjen uusi aikakausi alkaa maaliskuussa

Liittyvät artikkelit
Kuukauden kamppis POK artikkelikuva

Maaliskuun kuukauden kamppis kertoo elämänmakuisia tarinoita

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Maaliskuussa haluttiin nostaa valokeilaan alueellisuus. Pirkanmaan Osuuskaupan Ihmiset ensin -teeman natiiviartikkelissa keskiössä on ison mainospinnan ja visuaalisen nokkeluuden sijaan elämänmakuinen, vahva tarina kaupan kulissien takaa.
Alueellinen mainonta
Kuukauden kamppis
Natiivimainonta
Uutismedia
Maaliskuun kuukauden kamppis kertoo elämänmakuisia tarinoita
Saana Vuolasvirta artikkelikuva

Massa- vai kohderyhmämedia? Molemmat!

Ilta-Sanomat tarjoaa laajaa valtakunnallista tavoittavuutta ja kiinnostavia kohderyhmiä samassa paketissa, Client Manager Saana Vuolasvirta kirjoittaa.
Näkemyksiä markkinoinnista
Omakynä
Uutismedia
Massa- vai kohderyhmämedia? Molemmat!
Niina Aaltio artikkelikuva

Ilta-Sanomat on koko kansan kantapaikka

IS on ihmisläheinen brändi, jolla on tärkeä tehtävä suomalaisten arjessa, Head of Marketing Niina Aaltio kirjoittaa.
Näkemyksiä markkinoinnista
Omakynä
Uutismedia
Ilta-Sanomat on koko kansan kantapaikka