Sanoma TV:n kevään huippuviihde kiinnostaa kotikatsomoissa

Selvityjät kausi 4 artikkelikuva

Sanoma TV:n kevään ohjelmisto on saanut erittäin hyvät katsojaluvut kaupallisesti tärkeissä kohderyhmissä. Katsojien suosikkiohjelmien The Voice of Finlandin ja Temptation Island Suomen seuraan liittyivät helmikuun viimeisellä viikolla Diili ja Selviytyjät Suomi.

Diilin ensimmäinen jakso tavoitti viikon aikana 892 000 katsojaa, ja ohjelman ensimmäisen jakson keskikatsojamäärä oli 552 000. Luku sisältää TV:n ensi- ja uusintaesitykset sekä katselua Ruudussa. Suomen suosituin radiojuontaja Jaajo Linnonmaa hyppäsi Diili-pomon saappaisiin. Vauhdikkaalla kaudella 14 piinkovaa ja persoonallista bisnesosaajaa kilpailee unelmien työpaikasta, Jaajon start up -imperiumin kehitysjohtajan tehtävästä.

Selviytyjät Suomi ei toivottanut tällä kaudella kilpailijoitaan tervetulleeksi kirkkaan turkoosilla vedellään eikä trooppisella ilmastollaan, vaan kilpailijoita vastassa olivat kylmyys, vesisade ja jäätävä tuuli. Uusi kausi starttasi 27. helmikuuta. Ohjelman ensimmäinen jakso tavoitti neljän päivän aikana huikeat 1 270 000 katsojaa, ja jakson keskikatsojamäärä oli 782 000. Luku sisältää TV:n ensi- ja uusintaesitykset sekä katselua Ruudussa.  

Hienoista dokumenteistaan tunnettu National Geographic teki uuden katsojaennätyksen sunnuntaina 28. helmikuuta ohjelmallaan Eurooppa ylhäältä päin. Suomi-jakson keskikatsojamäärä oli 138 000.

Keskiviikkona 17. maaliskuuta Nelosella käynnistyy Mestareiden mestari, jossa kaksitoista uransa päättänyttä huippu-urheilijaa palaa vielä kerran kilpakentille vauhdikkaassa ohjelmassa.

Seuraavat tutut suosikit starttaavat vielä kevään aikana: Huvila & Huussi maanantaina 22. maaliskuuta, Suomen Huutokauppakeisari tiistaina 23. maaliskuuta ja Farmi sunnuntaina 4. huhtikuuta.

Lähde: Finnpanel Oy, Total TV -tutkimus, 4+ väestö, 22.2.2.3.2021 ja TV-mittaritutkimus, 4+ väestö

Liittyvät artikkelit
TV-ja-videopalvelut-some.jpg

Haluatko tavoittaa uteliaat suunnannäyttäjät tai mukavuudenhaluiset viihtyjät? Lataa tuoreet tiedot Sanoman segmenttien TV- ja videokatselusta

Sanoma on jakanut suomalaiset mediankäyttäjinä eri segmentteihin. Ennakkoluulottomat verkostoitujat kuluttavat harkitusti mediaa ja vakiintuneet arjesta nauttijat arvostavat tuttua ja turvallista. Millaisten sisältöjen parista eri segmentit tavoittaa?
Tutkittua
TV & video
Haluatko tavoittaa uteliaat suunnannäyttäjät tai mukavuudenhaluiset viihtyjät? Lataa tuoreet tiedot Sanoman segmenttien TV- ja videokatselusta
Ruudun uusi tilausvaihtoehto artikkelikuva

Ruudun uusi tilausvaihtoehto yhdistää edullisen hinnan ja mainokset

Ruutu tuo markkinoille uuden tilaustuotteen, joka yhdistää mainokset edulliseen hintaan ja sisältää pääsyn kaikkiin Ruutu+-ohjelmiin. Tarjolla on edelleen myös mainokseton Ruutu+-tilaus, joka pysyy ennallaan. Uudella tuotteistuksella vastataan kuluttajien ja mainostajien toiveisiin.
TV & video
Ruudun uusi tilausvaihtoehto yhdistää edullisen hinnan ja mainokset