Natiivikampanja ohjasi tehokkaasti ostoon

Case Scandinavian Outdoor artikkelikuva

Scandinavian Outdoor tavoitti erinomaisesti naiskohderyhmän IS.fi/menaiset-osiosta.

Scandinavian Outdoor halusi tehdä yhdessä Jack Wolfskinin kanssa naisten talvitakkeihin keskittyvän kampanjan.

”Päädyimme natiivimainontaan sen takia, että siinä pystytään kertomaan enemmän tuotteista ja ohjaamaan suoraan liikennettä sivuillemme”, Scandinavian Outdoorin Head of Ecommerce & Marketing Kuutti Haapanen kertoo.

Kampanjan kohderyhmänä oli yli 30-vuotiaat naiset.

”IS.fi/menaiset valikoitui alustaksi juuri sen takia, että löydämme sieltä hyvin haluamamme kohderyhmän. Varmasti jollain toisella alustalla emme olisi saaneet läheskään samanlaisia tuloksia.”

Kampanjan vaikutus myyntiin oli merkittävä.

”Kampanjassa esillä olleilla viidellä tuotteella myynnin kasvu oli 800 prosenttia, jos myyntiä vertaa kampanjaa edeltävään samanpituiseen ajanjaksoon. Olemme erittäin tyytyväisiä. Sanoman vahvuutena on laaja portfolio, josta voi poimia tarpeeseen sopivan alustan.”

Haapanen uskoo, että Scandinavian Outdoorilta on tulossa lisää natiivikampanjoita. 

”Kokemukset tästä kampanjasta olivat erittäin hyviä.”

Tutustu tarkemmin kampanjan tuloksiin

Liittyvät artikkelit
case_honkiniemi_some.jpg

Mainonta helposti jäisi, jos ei olisi ihmistä, joka huolehtii

Suunnitelmallisuus on tuonut rauhaa yksinyrittäjän markkinointitekemiseen. Kun kaiken saa samalta tutulta myyjältä ja luottamus on molemminpuolista, voi kalliin ajan käyttää siihen minkä parhaiten osaa.
Alueellinen mainonta
Case
Natiivimainonta
Mainonta helposti jäisi, jos ei olisi ihmistä, joka huolehtii
GRV Italia artikkelikuva

Bella Italia!

Glorian ruoka & viinin mahtava Italia-erikoisjulkaisu ilmestyy kesän kynnyksellä. Lähes 100-sivuisessa lehdessä esitellään Italian maut suomalaiseen kesään.
Aikakausmedia
Bella Italia!
Repäise nostokuva

K-Raudan Repäise-kampanjalle tuplavoitto Editkilpailussa

K-Raudan Repäise-kampanja pokkasi Aikakausmedian Editkilpailussa voiton sekä Vuoden aikakausmediakampanja että Vuoden aikakauslehtimainos -sarjoissa. Aikakausmedia mahdollisti muistijäljen jättävän kampanjatoteutuksen.
Aikakausmedia
K-Raudan Repäise-kampanjalle tuplavoitto Editkilpailussa