Bella Italia!

GRV Italia artikkelikuva

Glorian ruoka & viinin mahtava Italia-erikoisjulkaisu ilmestyy kesän kynnyksellä. Lähes 100-sivuisessa lehdessä esitellään Italian maut suomalaiseen kesään.

Miltä maistuisi grillissä tirisevä italialainen pihvi, mitä viiniä sen kanssa tarjoaisit? Upea Italia-erikoisjulkaisumme yhdistää suomalaisen satokauden tuoreet raaka-aineet italialaisiin herkkutuotteisiin ja resepteihin ja niille sovitettuihin viinisuosituksiin.

Ihanien alkupala-, pasta-, risotto-, pääruoka- ja jälkiruokareseptien ja viinisuositusten lisäksi Italia-lehdestä löytyy tietoa välineistä, ravintoloista, herkkukauppojen parhaista paloista sekä Italia-fanien markettilöydöistä.

Italia-erikoisjulkaisu tarjoaa kaikkea tätä:

  • Pinkkiä belliniä ja sisilialaisia arancineja! Pienet herkut ja alkupalat Italian inspiroimien juomien kera.
  • Bella Tablen suuri kesäpastakoulu – reseptit, tekniikat, vinkit ja välineet + huipuimmat pastaviinit
  • Cucina povera pika-pikaa: vähän aineksia, sitäkin enemmän makua. Nopeat reseptit + edulliset arkiviinisuositukset.
  • Mitä viiniä grillatun mustekalan, bagna caudan tai toscanalaisen pihvin kanssa ? Italian maakuntien herkulliset viinin ja ruuan yhdistelmät päivitettynä
  • Valkoista, punaista ja kuplivaa – Piemonten viinit suomalaiseen kesään
  • Pizzaa grillistä + pizzauunit vertailussa
  • Täydellisen focaccian kaava
  • Dolci: espresso, sitruuna ja muut jälkiruokien mahtimaut

Ilmestyy: 3.6.2021
Varaukset 28.4.2021
Aineistot 5.5.2021
Myyntiaika: 2 kk
Koko: 230*297 mm
Sivumäärä: 92
Sidonta: liimaselkä

Markkinoija, haluatko tavoittaa foodrunnerit?

Suomalaisista noin joka neljäs on ruuan edelläkävijäkuluttaja, mutta vain osa heistä on todellisia vaikuttajakuluttajia eli Foodrunnereita. Tämä tärkeä joukko vaikuttaa vahvasti muiden kuluttajien ajatteluun ja valintoihin – siksi Foodrunnereiden tunnistaminen on yrityksille kultaakin kalliimpaa. On arvioitu, että heidän tavoittamisensa on kolme kertaa arvokkaampaa kuin peruskuluttajan.

Joka kymmenes suomalainen on Foodrunner. Naisia heistä on 2/3. Foodrunnereita löytyy kaikista ikäryhmistä ja niin maalta kuin kaupungeista. Keskimääräistä enemmän heitä on yli 40-vuotiaissa, pääkaupunkiseudulla asuvissa sekä dinkkutalouksissa.

Foodrunner haluaa kokeilla uutta ja hän keskustelee laajalti ruokateemoista. Hän on mielipidevaikuttaja, antaa neuvoja ja saa muutkin kokeilemaan uutta. Foodrunnerit ovat kulutusvoimaisia ja aktiivisia kuluttajia. Elämän parhaisiin asioihin kuuluu vahvasti hyvästä ruuasta ja makuelämyksistä nautiskelu. Ruoka on kuitenkin myös tapa huolehtia itsestään ja terveydestään – ruokavalion hallinta on heille hyvin tärkeää.

Ruokatrendeistä Foodrunnereita kiinnostavat erityisesti satokausiajattelu (67 %), aktiivinen ruokahävikin vähentäminen (61 %) sokerin välttäminen (45 %), järvikalojen käyttö (42 %), grillaaminen avotulella (37 %), parvekeviljely (36 %) ja villivihannekset (27 %). 

Lähde: Foodrunner 2017, Kantar TNS

Glorian ruoka & viinin mediatiedot

Liittyvät artikkelit
Essity artikkelikuva

Essity Finland uskoo aikakausmedian voimaan

Editkilpailussa vuoden 2020 aikakausmediamainostajaksi valittu Essity säilytti mainospanostuksensa aikakausmedioihin lähes ennallaan poikkeuksellisesta vuodesta huolimatta.
Aikakausmedia
Case
Essity Finland uskoo aikakausmedian voimaan
Repäise nostokuva

K-Raudan Repäise-kampanjalle tuplavoitto Editkilpailussa

K-Raudan Repäise-kampanja pokkasi Aikakausmedian Editkilpailussa voiton sekä Vuoden aikakausmediakampanja että Vuoden aikakauslehtimainos -sarjoissa. Aikakausmedia mahdollisti muistijäljen jättävän kampanjatoteutuksen.
Aikakausmedia
K-Raudan Repäise-kampanjalle tuplavoitto Editkilpailussa
Matka uudistuu artikkelikuva

Matka on mielentila

Matkaopas uudistuu Matka-lehdeksi ja tarjoaa haaveille siivet.
Aikakausmedia
Matka on mielentila